PDA

View Full Version : wederom een Line6 Pod Pro vraagje



FNaRK
19 augustus 2003, 13:02
Ik speel tegenwoordig over een POD Pro, via een ss poweramp plus een 4x12" cabinet......
Tot nu toe altijd met speaker-sim aan, klonk helemaal niet verkeerd, eigenlijk een veredelde EQ :D
Afgelopen zondag voor de gein eens geprobeert om de speaker-sim uit te zetten...en verdomd..het klonk meteen een stuk strakker (naar aanleiding van een ander topic over Pod's )
Maar stel dat ik nu ga opnemen....dan moet ik dus mijn presets weer gaan aanpassen (dus weer de speaker sim aan) :???: Of klinkt het ook goed met mijn huidige preset ?
Iemand ervaring hiermee ?

Dude
19 augustus 2003, 13:51
direct opnemen via de pod bedoel je... of een mic voor je 4x12... met de mic zou ik (logisch) de speaker sims uitlaten als je dat beter vind klinken... direct via de pod zou ik effe naar de verschillende resultaten luisteren

sprietje10
19 augustus 2003, 18:19
ik heb zelf een flextone II hd en zet de speakersimulaties tijdens repetities, als ik er een 4x12 inch kast onder heb, altijd uit, anders wordt geluid te wollig naar mijn mening. Als je evt direct wil opnemen met behulp van de A.IR. zet speaksim. dan gerust aan, anders is het niet aan te horen