PDA

View Full Version : is er iets fout aan deze body??



zZoRgO
19 augustus 2003, 11:07
kijk eens naar deze body, en kijk hoe de uitsparing voor de jack geplaatst is.... dit is toch niet in de goede richting, of mis ik nu iets...??!!
ben heel geïnteresseerd in dit body, maar zou toch graag mijn kabel naar onder kunnen richten :D

http://ebay3.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_9f8948d7062e7c6c7a4c895984eae9a8/i-1.JPG

Negative K3 fan
19 augustus 2003, 11:32
zo past de kabel beter achter je gitaarband.

zZoRgO
19 augustus 2003, 11:34
ja misschien wel, maar heb er nog nooit zo één gezien eerlijk gezegd... :-D

marc_o
19 augustus 2003, 11:47
zie je wel vaker hoor, werkt prima, is waarscijnlijk een Redwing-ventura-body, goede kwaliteit (of een copie natuurlijk), zo zit ie nu eenmaal...als je de plug wil zoals op een strat, moet je een strat-body kopen, er zijn er genoeg...

zZoRgO
19 augustus 2003, 11:50
nee vond het gewoon wat raar...
vind het een super mooi body...
denk dat ik het toch maar ga kopen


btw, kent iemand van jullie duits?

dit stukje snapte ik niet helemaal. vooral het laatste dan...

"Der Srtat-like-Korpus ist anthrazit-schwarz und hat eine Humbucker-Singlecoil-Singlecoil-Fräsung.Wobei die Fräsung an der Bridgeposition nicht so toll ist"

roppie
19 augustus 2003, 11:53
nee vond het gewoon wat raar...
vind het een super mooi body...
denk dat ik het toch maar ga kopen


btw, kent iemand van jullie duits?

dit stukje snapte ik niet helemaal. vooral het laatste dan...

"Der Srtat-like-Korpus ist anthrazit-schwarz und hat eine Humbucker-Singlecoil-Singlecoil-Fräsung.Wobei die Fräsung an der Bridgeposition nicht so toll ist"

de strat achtige body is anthraciet en heeft een h-s-s frezing, waarbij de frezing van de brugpositie pickup niet zo geweldig is

zZoRgO
19 augustus 2003, 11:57
mja, niet zo geweldig... zal die man maar es een mailtje sturen...

zie daar toch niet echt iets fout aan, zal wel te corrigeren zijn...

Ic3gl0vE
19 augustus 2003, 12:01
is juist fijn als het zo in elkaar zit. De gewone stratstyle manier vind ik maar onhandig.

roppie
19 augustus 2003, 12:04
'k trek 'm er steeds uit als 'k opsta (sta op m'n snoer). Dus doe 'k 'm gewoon achter m'n band, is op zich geen probleem

amon
19 augustus 2003, 14:37
hmm, ja, maar als je nu dus je snoer door je band haalt en je gaat toch op het snoer staan schiet de plug er makkelijker uit dan wanneer deze naar beneden is gericht en zo achter je band zit, dus het staat misschien wel netter, maar ik weet nou niet of het wel zo effectief is...