PDA

View Full Version : Resultaat van restauratie project mag er zijn?



PeeVee
19 augustus 2003, 00:25
Nou, nog niet helemaal af, maar een heeeeel eind op de goede weg. Tevens een spannende ontdekking gedaan maar daar verklap ik hier niet meer over, ga zelf maar kijken.

Dude
19 augustus 2003, 09:21
Geil versterkertje om te zien hoor, ben ZEER benieuwd naar wat soundclipjes....

sash
19 augustus 2003, 13:23
Waarom wil iedereen toch soundclipjes? Dat laat echt niet het mooie van die amp horen.



@ PeeVee: hij is MOOI geworden

Thijssie
19 augustus 2003, 15:23
http://home.tiscali.nl/~ti075317/pleun/show_pro.html

Laat me eens weten wat je er van vindt! Het uiteindelijk resultaat


Super!

Ook leuk om te lezen, zelfs voor een technische nitwit....


Over die knopjes, het is niet goed uit de foto's te halen maar voor zo ver ik kan beoordelen zie je geen verschil met de knoppen van een Mesa Maverick. Die lijken me nog wel te krijgen....

Lucluc
19 augustus 2003, 16:37
knoppies komen er aan hoor! Hoezo zijn witte knoppen niet historisch correct voor een 1963 6G9-B Tremolux??????? Ik ben bijna drs. in de geschiedwetenschap!

Best jammer dat ik geen foto's heb van hoe de amp was toen ik hem kocht: volledig gesilverfaced!!! zwarte tolex en zilver frontje met blauwe blokletters..... wel weer historisch interessant. Nu is ie weer zoals ie hoort, met dank aan Peevee, Al (hij klinkt echt lekker) en E. vd Haar (voor de looks).

Dude
19 augustus 2003, 20:04
Waarom wil iedereen toch soundclipjes? Dat laat echt niet het mooie van die amp horen.




omdat ik me dan een voorstelling kan maken hoe die klinkt... lijkt me logisch ouwe "toon" zeikert !