PDA

View Full Version : Nieuwe fender strat usa



t0n3h^
18 augustus 2003, 12:59
ik heb een nieuwe Fender Strat Usa gekocht voor 1000 euro, MET een humbucker (seymour duncan)
Hier is een plaatjeC:\Documents and Settings\Toni_2\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Fender strat usa/HPIM0435b

t0n3h^
18 augustus 2003, 13:00
shit wrom doetie het niej, jah ik weet het ik ben een forumn00b:D

Strat
18 augustus 2003, 13:02
shit wrom doetie het niej, jah ik weet het ik ben een forumn00b:D

Misschien omdat het plaatje op je harde schijf staat en niet op een internetsever???
:-D

t0n3h^
18 augustus 2003, 13:05
en hoe kan ik dan zorgen dattie het wel doet :S

Strat
18 augustus 2003, 13:07
Door de foto op je site te zetten en die dan te linken.

Kasper
18 augustus 2003, 13:08
HAHAHAHAHHAHAHAHA

sorry maar ik vind dit best wel grappig.
Het zou maar al te gemakkelijk zijn moest iedereen zo gemakkelijk in andermans pc kan kijken.

Om het wel te laten werken moet je ergens een webspace hebben waar je het plaatje op kan zetten. En dan moet je op die manier linken ernaartoe op het forum hier.

Als je geen plaats hebt wil ik het altijd wel op mijn webspace zetten. Mail gewoon het fototje door en ik zorg voor de rest.

Kasper
18 augustus 2003, 13:36
http://users.pandora.be/rtaw/strat.jpg

Mooie foto, maar heb je niet ook iets dat een duidelijker beeld geeft van de gitaar zelf? Alvast proficiat!

t0n3h^
18 augustus 2003, 13:37
jah heb ik wel alleen dit was wel een stoere foto daarom had ik je die gestuurd :P, maar hij klinkt egt helemaal geweldig!!!:D (leuk verjaardagskado van mn ouders ;))

roppie
18 augustus 2003, 13:42
krijg je dat voor je verjaardag, zonder het bekende bijbetalen? aardige ouders :)

ik ben verder geen materialist :D

t0n3h^
18 augustus 2003, 13:43
jah lief he, en ik speel pas een jaartje, maar ik heb 9 jaar viool gespeeld :S :P dus ik zit al een beetje in de muziekwereld :P

Kasper
18 augustus 2003, 13:44
Wow, een verjaardagskado dan nog?

Veel plezier ermee alvast!

btw, ik zie net dat je je eigen site hebt. Zelf gemaakt? Indien ja, dan is het niet moeilijk om zelf een foto op het forum te posten. Gewoon de foto uploaden naar je site, en dan de link typen op deze manier in je bericht:
hier komt de volledige url

t0n3h^
18 augustus 2003, 13:45
jah weet ik da ik dan moet uploade, maar das op de server van mn pappie en dies net weg en die kan da alleen :P. ikke kan da niej. alleen een beetje flashen enzow :)

Mithrandir
18 augustus 2003, 13:48
potverredrie, dat zijn geen misselijke kadootjes t0n3h^. Mooi gitaartje hoor.

Hoe oud ben je eigenlijk geworden?

t0n3h^
18 augustus 2003, 13:49
17 en nog steeds een forumn00b :D

roppie
18 augustus 2003, 13:54
17, dan mag het, was je 13 geweest dan werd je nu waarschijnlijk afgezeken :D

t0n3h^
18 augustus 2003, 13:56
lol@ Roppie :D, neej die "k*t"-leeftijd heb ik alweer gehad. 17 is al een jaar LEGAAL alcohol drinke :). Volgend jaar aan de sterke drank. Maar dan wel zonder gitaar drinken want anders issie zo naar de klote. (Geniet maar drink met mate :P)

roppie
18 augustus 2003, 14:09
strats kunnen wel wat hebben hoor :)

t0n3h^
18 augustus 2003, 14:18
jah da weet ik. Ik hoorde van mn gitaar leraar dattie van een trap af gegooid kan worden, maar da ga ik lekker niej probere ;). Mja beter het zekere dan het onzekere :P

Speeddemon
18 augustus 2003, 14:50
Ligt eraan HOE je een Strat van de trap afgooit... :-?

t0n3h^
18 augustus 2003, 15:03
jah das waar maar als die perongelijk eraf valt.
ik ben ff aant gitaar spele bij de comp met die strat....:D

thijsov
18 augustus 2003, 16:24
hahaha.....

renier
18 augustus 2003, 16:32
kadootje?

doen je ouders ook aan adoptie?...... ;)

Harry
18 augustus 2003, 16:47
mooie gitaar, gefeliciteerd!!
en dat afzeiken dat kan maar zo beginnen, zeker als je zo blijft typen.... :razz:

Polytheme Pam
18 augustus 2003, 16:53
ik heb 9 jaar viool gespeeld

mmhh, dat worden meestal zeer goede gitaristen... :roll:

t0n3h^
18 augustus 2003, 16:55
Bij mij zal da wel meevallen hoor :P, maar ik heb wel een goeie gitaarleraar en dat helpt ook zeker wel.(Cor Mutsers)

arjan
18 augustus 2003, 17:17
nou proficiat met je cadeau.
Je zult wel in rijk gezinnetje wonen he ?
en gitaar leraren zijn meestal goed.
Mag ook wel want ze studeren er voor he??
en dan viool is een cool instrument maar viool is toch wel effen wat anders dan een gitaar. :-?

t0n3h^
18 augustus 2003, 17:21
dank je, jah ok maar die van mij heeft al met wat meer bekende nederlandse artiesten meegespeeld. (Zat in de band van Ilse de Lange, was gitarist op de cd Dear John) maar ook heeft hij meegeholpen met de dvd- opname van Kane en is "Sideman" geweest of is van vele andere en woont bij mij in de straat :P. Jah ik was een beetje uitgekeken op viool na 2000000 klassieke stukken :|. Na 2 jaar nx ontdekte ik de electrische gitaar en begon daar maar eens aan, en neej ik kom niej uit zo'n heeel rijk kakkers gezinnetje :P

savecracker85
18 augustus 2003, 17:31
gefeliciteerd met je aankoop....
Ik ben van plan ook zo'n zelfde gitaar te kopen (alleen dan zonder humbucker)...
En mazzel dat je ouders hem voor je gekocht hebben... ik heb er namelijk de afgelopen vakantie 4 weken dozen voor moeten stapelen in een magazijn :P

t0n3h^
18 augustus 2003, 17:34
jah mn volgende moet ik ook zelf ook kopen. Dus da wordt een iets goedkopere :P. Neej da was wel lache, ik heb die van mn gitaarleraar overgekocht. En hij heeft 2 Strats. een anniversary en deze(met humbucker) en hij wilde allebei eigelik niet weg doen. Deze omdat die zo mooi klinkt en die anniversary omda die meer waard was. En ik was bij hem om een gitaar te gaan kopen en jij spelen enzow en toen ineens.....vooruit koop dan maar, en ikke jeuj. mocht hem meteen meenemen en 20 sec later thuis meteen insteken. Ons mam zo van, jah die klinkt best wel wa beter dan die ouwe van jouw. Ikke helemaal happy :D

arjan
18 augustus 2003, 17:39
en wat vindt je nu makkelijker viool of gitaar.
En ken je al goed gitaar spelenof dat nog niet e wil je er een beroep van maken??

t0n3h^
18 augustus 2003, 17:41
tot nu toe vin ik viool makkelijker:P ik speel nu 1,5 jaar gitaar en heb 9 jaar viool gespeeld dus viool moet ook iets beter lukken he.... mijn pappie is vioolbouwer van hobby maar da doetie op di moment niej zow veel vanwege weinig vrije tijd :P maar die had ook wel relax halve viool gebouwd waar ik lang op gespeeld heb. Maar ik wil sowiesow wel graag in een bandje maar moet eerst nog maar eens goed oefenen en wat spulletjes bij elkaar gaan verzamelen want met 10 watt op een podium wil niet egt lukken denk ik :P.

arjan
18 augustus 2003, 22:03
Ik bergijp best dat viool voor jou makkelijker is.
Maar viool lijkt mij een moeilijk instrument.
Ik speel nu in februari 2 jaar.
Ga dit jaar beginnen aan de vooropleiding conservatorium.
Ja en inderdaad een 10 watt gaat inderdaad niet goed op het podium.
En in een band spelen moet je zeker doen het motiveert mensen vaak,
Maar het is niet altijd even leuk ik kap nu met mijn bandje omdat het niet de motivatie hebben en mij alles laten doen en daar heb ik geen zin.
hahah.
Maar wens je veel succes met het spelen van je heele mooie gitaar.
En dan nog gefiliciteerd met je verjaardag(misschien is het wat laat maar ja) :-D

Kasper
18 augustus 2003, 22:07
mijn pappie is vioolbouwer van hobby

Is de sprong naar gitaarbouwer dan niet vlug gemaakt? :wink: :wink: :wink:

t0n3h^
18 augustus 2003, 22:28
jah zou je wel zegge he, maar i denk da da een heel andere techniek is. Sowieso heeft hij daar absoluut geen tijd voor. En ik koop tog liever GOEIE gitaren dan de experimenten van mn pappie :P

piezo
19 augustus 2003, 23:44
Ik vond viool in rockmuziek juist altijd geweldig. O.a. Jefferson Airplane, ELO
T.z.t. naast gitaarspelen ook een viool met magnetische elementen over je gitaarversterker??

Sj03rd
20 augustus 2003, 04:02
En wat speel je dan op je gitaartje?
Beethoven met alles op 10 op je 10 wattertje......

Sj03rd
20 augustus 2003, 04:02
En wat speel je dan op je gitaartje?
Beethoven met alles op 10 op je 10 wattertje......