PDA

View Full Version : Nieuwe jackson rules



Beezzzt
18 augustus 2003, 02:07
Zeggen jullie maar wat jullie willen. Ik heb van eergistereren mijn nieuwe Jackson Warrior; en in combinatie met mijn Marshall 2000 Valvestate Avt 100 speelt ie gelijk een jonge borst in de hand van een pedofiel.
De combinatie scheurt als een maagdenvlies !!!
En nu jullie !!!! 8-)

sash
18 augustus 2003, 02:37
speelt ie gelijk een jonge borst in de hand van een pedofiel.
De combinatie scheurt als een maagdenvlies !!!


1. Je bent niet grappig.

2. Je bent de eerste Belgische pedofiel op dit forum.

Beezzzt
18 augustus 2003, 02:52
speelt ie gelijk een jonge borst in de hand van een pedofiel.
De combinatie scheurt als een maagdenvlies !!!


1. Je bent niet grappig.

2. Je bent de eerste Belgische pedofiel op dit forum.

Alsof ik een moer geef om de mening van een puber die denkt dat hij de Hollandse god is !!!

Speeddemon
18 augustus 2003, 03:20
Ehh Beezzzt, jij hebt een Marshall Valvestate, en wij moeten JOU wel serieus nemen? :roll:

Sash heeft gelijk, sex-grapjes zijn leuk, maar pedofilie is hoe dan ook NIET leuk.


(PS, ik ben geen puber, mocht je je gevatte opmerkingen al klaar hebben liggen... :razz: )

Beezzzt
18 augustus 2003, 03:36
Ehh Beezzzt, jij hebt een Marshall Valvestate, en wij moeten JOU wel serieus nemen? :roll:

Sash heeft gelijk, sex-grapjes zijn leuk, maar pedofilie is hoe dan ook NIET leuk.


(PS, ik ben geen puber, mocht je je gevatte opmerkingen al klaar hebben liggen... :razz: )

Whatever ! In België kan er ondertussen al wel gelachen worden om pedofilie (soms nog wel redelijk groen). Mijn schuld niet dat jullie nog in de middeleeuwen zitten.

schaap
18 augustus 2003, 03:46
Ehh Beezzzt, jij hebt een Marshall Valvestate, en wij moeten JOU wel serieus nemen? :roll:

Sash heeft gelijk, sex-grapjes zijn leuk, maar pedofilie is hoe dan ook NIET leuk.


(PS, ik ben geen puber, mocht je je gevatte opmerkingen al klaar hebben liggen... :razz: )

Whatever ! In België kan er ondertussen al wel gelachen worden om pedofilie (soms nog wel redelijk groen). Mijn schuld niet dat jullie nog in de middeleeuwen zitten.
ja joh :-?
want tegenwoordig maakt iedereen er grapjes over behalve die ouderwetse nederlanders die in hun kastelen hun gitaren niet als een maagdenvlies laten scheuren.

Beezzzt
18 augustus 2003, 03:49
Ehh Beezzzt, jij hebt een Marshall Valvestate, en wij moeten JOU wel serieus nemen? :roll:

Sash heeft gelijk, sex-grapjes zijn leuk, maar pedofilie is hoe dan ook NIET leuk.


(PS, ik ben geen puber, mocht je je gevatte opmerkingen al klaar hebben liggen... :razz: )

Whatever ! In België kan er ondertussen al wel gelachen worden om pedofilie (soms nog wel redelijk groen). Mijn schuld niet dat jullie nog in de middeleeuwen zitten.
ja joh :-?



want tegenwoordig maakt iedereen er grapjes over behalve die ouderwetse nederlanders die in hun kastelen hun gitaren niet als een maagdenvlies laten scheuren.

Gelijk heb je, wat ik je brom !

The Mule
18 augustus 2003, 09:09
Zeggen jullie maar wat jullie willen.

Nou, omdat je het zo :evil: vriendelijk :evil: vraagt:

1. Ik zou wel eens willen weten wat een mens (?) bezielt om nutteloze topics als deze in de wereld te helpen.

2. Ik zou willen dat mensen met smakeloze humor eens wat meer blijk zouden geven van zelfkennis en vooral zelfbeheersing.

3. Ik zou tenslotte ook héél graag willen dat mensen die geen nuttige onderwerpen weten voor het Forum gewoon hun mond houden.

Groetjes van achter de kasteelmuur... :amp:

Nocki
18 augustus 2003, 09:32
Zorg eerst maar voor wat nuttige topics voordat je mensen als sash gaat afzeiken. hij heeft zn zporen zo langzamerhand verdient nu jij nog.

het begint een beetje op te vallen dat topicstarters met een z in de naam niet echt geweldig zijn...

Nocki

ijzerbroot1
18 augustus 2003, 10:12
Knurft, laat nou gewoon een pic zien van je nieuwe gitaar in plaats van dat domme geneuzel.....GITAARnet weetjewel?
Krijg je ook geen terechte flames voor je kiezen.

pimmetje
18 augustus 2003, 10:18
Eerlijk gezegd, vond ik de blijdschap vanwege de combinatie van een Jackson en een marshall AVT eigenlijk nog minder smaakvol dan de pedofiele lardering van het bericht.

FNaRK
18 augustus 2003, 10:24
Hey...
niet fokken met Jackson :evil:

en voor Beezzt:
GA EENS DOOD !

renier
18 augustus 2003, 11:05
hey beezzzt,

punt 1.: je kunt over 1000 onderwerpen leuk doen, doe het dan niet net over dat ene onderwerp waarmee je een hoop mensen beledigd,

punt 2.: een valvestate is een kut versterker. sorry.

RaNk
18 augustus 2003, 11:17
Nou nou, lekker flamen in de vroege ochtend hoor :D

Jackson gitaren zijn prima gitaren en hoeven niet met pedofilie geassocieerd te worden.

Valvestate grafbakken? Nou, metalliefhebbers kennen ongetwijfeld de platen van Death, en die hebben toch wel een fantastisch gitaargeluid. Op Valvestates dus. Dan nog kun je het natuurlijk niks vinden maar toch, ze hoeven niet per defenitie als slecht afgeschildert te worden. Ik speel trouwens zelf niet op een Valvestate.

Kasper
18 augustus 2003, 11:18
Djezes chirst, zijn we allemaal weer eens lekker vlug op ons behaarde teentjes getrapt vandaag? Als jullie je echt van al de kleine dingen gaan beginnen aantrekken in het leven, ga je niet lang leven denk ik.

De kerel wilde gewoon effe stoeffen met het feit dat hij een nieuwe axe heeft gekocht (zoals zovelen van jullie doen) en dan ... :roll:

zZoRgO
18 augustus 2003, 11:25
het begint een beetje op te vallen dat topicstarters met een z in de naam niet echt geweldig zijn...
Nocki


Snif, that hurts Nocki! :cry:


ennee Beeeuuuzzt, ik ben ook een belg, en vond je "grap" ook niet echt te pruimen... so Behave or Be Gone

FNaRK
18 augustus 2003, 11:29
verplicht leesvoer:
http://www.lancs.ac.uk/depts/apsocsci/img/books/behave.jpg

Kasper
18 augustus 2003, 12:01
Heb je foto's van je nieuwe aanwinst Beezzzt ?

hoofd
18 augustus 2003, 12:18
Wat een druktemakers allemaal...komt misschien ook omdat niemand hier, behalve Strat dan, de blijdschap kent om als ouder persoon een jong kind tot zich te nemen.


Eerlijk gezegd, vond ik de blijdschap vanwege de combinatie van een Jackson en een marshall AVT eigenlijk nog minder smaakvol dan de pedofiele lardering van het bericht.
En daar sluit ik me ook bij aan.

Swan
18 augustus 2003, 12:22
ONTOPIC

watvoor Warrior is het? usa / jap / prof / performer ? etc

Maiden Michiel
18 augustus 2003, 12:57
Jackson heerst!

En jullie zouden eens bij de Muur langs moeten gaan!

RaNk
18 augustus 2003, 14:19
Jackson heerst!

En jullie zouden eens bij de Muur langs moeten gaan!

Als we doelloos willen schelden, flamen, etc. etc., dan zouden we inderdaad bij De Muur langs kunnen gaan. Gelukkig heb ik ook andere opties om mijn tijd zinloos te verkwatsen ;).

Maar jackson heerst inderdaad, zeker de USA modellen.

jorrit
18 augustus 2003, 14:20
ik heb een valvestat combo 2x30 watt. en ben er zeker tevreden over. jah er zijn genoeg versterkers die beter klinken maar die kosten ook bakken met geld. en dr zitten ook zat mensen hier met een paar prachtige gitaren met een mindere versterker.....dus wie is er dan beter af?

owjah over die belg ga ik niets meer zeggen we hebben toch allemaal dezelfde mening...

Izegrim
18 augustus 2003, 15:05
Hé waar blijft die foto? Jackson heerst en ook de Jappen... :wink:

Kasper
18 augustus 2003, 15:18
Ik denk dat de topicstarter wat afgeschrokken is. :chicken:
I wonder why :satisfie:


En wat is in godsnaam "De Muur" :???:

FNaRK
18 augustus 2003, 15:33
dat wil je niet weten :D

Kasper
18 augustus 2003, 15:45
Please indulge me!

Deze arme belg zou graag wat bijleren over de typische nederlandse uitgangsplaatsen etc. Of wat De Muur ook moge wezen. :-D

Ibanez RuleZ
18 augustus 2003, 15:49
ik hoop dat hij geschrokken is, want ik snap niet dat we geen moderator hebben die dit soort dingen gewoon gelijk lockt. sorry, maar als je een board een beetje netjes wilt houden, dienen er een aantal dingen gedaan te worden:

1. de moderator moet van tijd tot tijd eens kijken (GITAARNET, WAAR THE FUCK BEN JE??????)
2. Dit soort threads moeten ONMIDDELIJK verwijdert worden
3. de mensen die dit soort dingen schrijven moeten per onmiddelijk gebanned worden.

en nee, ik ben niet een ouderwetse zijkert, maar ik erger me al een tijdje aan de sfeer hiero, en dat vind ik ietswat jammer. daarnaast is dit echt het meest banale en tolerante board dat ik ken (qua taal en topics, en ik doe er qua taalgebruik deze post ook aan mee), en dat is ook jammer, want een gitaar is een prachtig ding en daar kunnen geweldige discussies over zijn. Het is geloof ik al eens gezegd, maar dit forum heeft op andere forums een naam van een kutforum, met een teringsfeer en waarom zou dat nou toch komen???

dusse, misschien dat een wat strenger beleid geen kwaad zou kunnen, want dit soort threads slaan echt nergens op! evt wil ik de moderation voor sommige onderdelen wel overnemen als gitaarnet er geen tijd voor heeft en kan vrijmaken.

wat mij betreft gaat er dus een steep door naam van de topicstarter en een slot op deze thread. Ik snap namelijk niet dat een belg dit soort dingen zegt, zeker gezien de pedofiliegeschiedenis van belgie de laatste jaren (does the name dutroux ring a bell???)

Harrald

Kasper
18 augustus 2003, 16:08
ge-edit for the sake of tranquillity

:sssh:

pimmetje
18 augustus 2003, 16:46
Wat een enorm gezeik !!!!

Als iemand een geintje wil maken over pedofilie, dan moet dat toch kunnen? Dat in het land waar hij/zij woont een enorm pedofilie-schandaal is geweest heeft daar in mijn ogen al HELEMAAL niets mee te maken. Als 't je smaak niet is, kan je 't eventueel zeggen. Maar zo politiek correct mogelijk humor van anderen verbieden, is volkomen onnodig en zouden we aan Mohammed Rabbah over moeten laten.

Ook het nu meteen weer te gaan zeiken om moderators en zo, vind ik wat overdreven. De topicstarter probeerde alleen maar blijdschap over z'n gear te uiten... en dat dan ook nog op een - voor hem - grappige wijze. Als je 't niet grappig vindt, is 't nog steeds gewoon een kwestie van smaak.

Niet Beezzt, maar juist diegenen die er zo krampachtig op reageerden, hebben dit topic tot een non-gitaar topic gemaakt. Als men vanaf reactie nr. 1 gewoon om de leukigheden heen had gelezen en zo veel mogelijk on-topic had gereageerd, was er dus gewoon een topic over een gitaar ontstaan of stilletjes gestorven.

Van dat gezeur van "ik weet dat ik er nu zelf aan meedoe" vind ik helemaal belachelijk. Als je zo graag wilt dat mensen netjes posten en dat moderators hun werk doen, dan had je een prive-bericht naar de moderator over dit topic moeten sturen en/of in een Off-Topic een nieuw klaag-onderwerp hierover moeten maken (of een oude opdiepen en hierop gewezen).

't Komt op mij een beetje te veel over als splinters in andermans ogen en minimaal één balk in de eigen.

Ic3gl0vE
18 augustus 2003, 17:39
dat wil je niet weten :D

De Muur is een snackbar/automatiek in Hengelo. Staat midden op de weg voor de megapool. :razz:
In Enschede zit er ook ergens een dacht ik.

@ Swan, ik dacht dat de Warrior een vrij nieuw model was, en de Performer serie bestaat al een paar jaar niet meer. Dan is het dus niet mogelijk dat er een warrior performer bestaat, of heb ik het nou fout?

Ibanez RuleZ
18 augustus 2003, 17:49
dank je wel voor je bijdrage pim...

en nee, ik vind pedofilie echt een no go area, ik kan echt wel tegen een geintje, maar ik vind dit stomweg getuigen van een gebrek aan moreel besef en wansmaak.

enne ijshandschoen, de warrior is zeker geen nieuw model, die bestaan al behoorlijk lang!

Harrald

RaNk
18 augustus 2003, 17:51
Wat een enorm gezeik !!!!

Als iemand een geintje wil maken over pedofilie, dan moet dat toch kunnen? Dat in het land waar hij/zij woont een enorm pedofilie-schandaal is geweest heeft daar in mijn ogen al HELEMAAL niets mee te maken. Als 't je smaak niet is, kan je 't eventueel zeggen. Maar zo politiek correct mogelijk humor van anderen verbieden, is volkomen onnodig en zouden we aan Mohammed Rabbah over moeten laten.

Ook het nu meteen weer te gaan zeiken om moderators en zo, vind ik wat overdreven. De topicstarter probeerde alleen maar blijdschap over z'n gear te uiten... en dat dan ook nog op een - voor hem - grappige wijze. Als je 't niet grappig vindt, is 't nog steeds gewoon een kwestie van smaak.

Niet Beezzt, maar juist diegenen die er zo krampachtig op reageerden, hebben dit topic tot een non-gitaar topic gemaakt. Als men vanaf reactie nr. 1 gewoon om de leukigheden heen had gelezen en zo veel mogelijk on-topic had gereageerd, was er dus gewoon een topic over een gitaar ontstaan of stilletjes gestorven.

Van dat gezeur van "ik weet dat ik er nu zelf aan meedoe" vind ik helemaal belachelijk. Als je zo graag wilt dat mensen netjes posten en dat moderators hun werk doen, dan had je een prive-bericht naar de moderator over dit topic moeten sturen en/of in een Off-Topic een nieuw klaag-onderwerp hierover moeten maken (of een oude opdiepen en hierop gewezen).

't Komt op mij een beetje te veel over als splinters in andermans ogen en minimaal één balk in de eigen.

Ja maar...
Hij is hartstikke blij met zijn nieuwe gear en jij begint meteen Jackson en Valvestate versterkers af te kraken en hem te vertellen dat ie enorme wansmaak voor gear heeft :). Verder heb je wel gelijk hoor...

En 'De Muur'? Tja... ;)

FNaRK
18 augustus 2003, 17:57
http://demuur.quintessence.sh/phpBB2/

leuk forum om je op uit te leven

Polytheme Pam
18 augustus 2003, 17:58
wat ik vreemd vind is dat ik hier ook weleens behoorlijk racistische en Neo-Nazistische taal hoort uitslaan (het zijn idd maar kinderen...maar toch) en daar hoor je nooit iemand over.... :???:

Ic3gl0vE
18 augustus 2003, 18:20
@Harrald, is 'ie dan een tijdje uit de productie geweest ofzo? je ziet ze echt nooit namelijk.

pimmetje
18 augustus 2003, 18:25
Ja maar...
Hij is hartstikke blij met zijn nieuwe gear en jij begint meteen Jackson en Valvestate versterkers af te kraken en hem te vertellen dat ie enorme wansmaak voor gear heeft :).

Maar dat ging tenminste nog over z'n gear... durf ik on topic te noemen :D

Ibanez RuleZ
18 augustus 2003, 18:33
@Harrald, is 'ie dan een tijdje uit de productie geweest ofzo? je ziet ze echt nooit namelijk.

weet ik eerlijk gezegd niet, de amerikaanse modellen voor zover ik weet niet, maar hoe dat zit met de jappanners.... :???: ik heb zelf het id dat dat model een beetje vervangen is door de kelly, tenminste in populariteit. In ieder geval is ie wel in productie gebleven, zowieso in de custom shop en in de usa select series

harrald

Nocki
18 augustus 2003, 19:12
ok. sorry dat sommige mensen zoals zorro en andee z's heb beledigt. ik bedoelde dus de topicstarter en een of andere mutz... :-)

Nocki

zZoRgO
18 augustus 2003, 19:14
no problemo dude :D

Maar 't is zzorGo :razz:

Nocki
18 augustus 2003, 19:27
ok...
kom net van mn werk en heb niet geslapen vanacht. afgelopen weekend een festivalletje gehad en ongeveer 600 km gereden zondag eer ik in de buurt van mn huis was... en daarbij komt dat ik al helemaal niet kan schrijven.

Valvestate's kunnen trouwens heel goed klinken en jackson maakt hele leuke gitaren...
maar mijn valvestate kwam niet lekker door de mix heen en ging gauw kapot...

Nocki

jorrit
19 augustus 2003, 11:56
nou das mooi, laten we allemaal nou niet meer op elkaar gaan schelden want dat is toch helemaal niet gezellig?

en er blijven voor mij ook bepaalde onderwerpen die zicht niet lenen voor het maken van grappen en het totale nut van deze vergelijking ontging mij volledig...... :evil:

Kasper
19 augustus 2003, 13:14
:sssh:

Izegrim
19 augustus 2003, 16:17
Hé komt er nog een foto of wat? Plaats anders eens een link met een pic van http://www.jacksonguitars.com

In ieder geval gefeliciteerd!

Beezzzt
19 augustus 2003, 23:45
Hé komt er nog een foto of wat? Plaats anders eens een link met een pic van http://www.jacksonguitars.com

In ieder geval gefeliciteerd!http://www.jacksonguitars.com/gear/gear.php?partno=WRXT_Warrior

Dit zou em moeten zijn. Heb helaas geen "live" foto's.

Josdevos
20 augustus 2003, 17:07
Brrrr... :roll:

Izegrim
20 augustus 2003, 17:13
Ik vind 'em wel vet hoor! Het is alleen dat ik de Warrior het minst mooie model vind... Als ik een extremo shape zou willen was ik voor de Kelly, RR of de KV gegaan. Zelf heb ik een Dinky omdat ik de horns die tussen die van een traditionele Strat en een RG zitten echt mooi vind. En omdat de Dinky de originele superstrat is.

Welke kleur heb je hem? En hoe is de aktie afgesteld? Als je hem eens goed onderhanden neemt kun je die bij een kromming van 0,4 mm op het midden van de hals op 1,8 mm bij de bodyfret krijgen met nagenoeg geen buzz als je .010 of .011 snaren gebruikt. De trem moet je even de tijd geven als die ontstemt, want hij kan een paar weken nodig hebben om stabiel te blijven. Daarna stem je maar twee keer in de week ofzo als je drie uur per dag speelt. Niet slecht voor een licensed FR! :wink:

Ize

Beezzzt
21 augustus 2003, 12:20
Ik heb hem in de blauwe kleur en voorlopig heb ik het beestje nog onaangeroerd gelaten en steken er 009's op. Van ontstemmen heb ik voorlopig nog niets gemerkt en ik ben toch al een weekje vrij intensief aan de gang.
Tja en wat het model betreft, daar kan je uren over doorbomen. Ik vind al die modelletjes eigenlijk wel leuk en heb wel enige tijd getwijfeld. Uiteindelijk is het deze geworden.

FNaRK
21 augustus 2003, 12:52
http://www.fender.com/new_repository/jackson_charvel/images/WRXT_Warrior_xl.jpg

lupoloco
21 augustus 2003, 12:54
mooie gitaar, alleen vind ik de wrmg iets mooier (carved top)

Beezzzt
21 augustus 2003, 17:18
Klopt, maar dan heb je de sharkfins weer niet.

Ic3gl0vE
21 augustus 2003, 17:20
en sharkfins zijn uw vriend!