PDA

View Full Version : pickups gezocht



shredneck
17 augustus 2003, 23:16
Ik zoek een set vervangings pickups voor in mijn les paul standard, de brughumbucker is defect en de halshumbucker heeft niet de gewenste sound dus die vervang ik ook.

Heeft iemand een setje liggen waarvan de uiterste polen 51 mm uit elkaar liggen? Liefst geen Gibson standard pickups dus, maar liever de set uit de sg/flying v modellen.

Wat ook mag:

SD Pearley gates (brug en neck)
SD jazz (neck)
SD J.Beck (brug)

Of een setje DiMarzio superdistortions.

Komen jullie weer van je oude p-ups af :lol:

Lacrymosa
17 augustus 2003, 23:22
Ik heb een Bill Lawrence 500 XL voor je in de aanbieding, is een bar, dus helemaal geen last van polepieces

en damn wat een scheur!!

CheerS!!

shredneck
17 augustus 2003, 23:31
Dat is een mooie pick up, helaas niet geschikt voor mij, ik plaats namelijk nog de chromen pickupcovers over de p-ups....daar komen de polepieces door...

Evengoed bedankt!

Iemand anders iets?

P
18 augustus 2003, 16:04
Ik hbe nog een de 496R en 500T (zoals uit de flying V explorer en les paul classic). Ligt er aan wat je er voor over hebt...

t0n3h^
18 augustus 2003, 16:05
ik hbe op mn Fender Strat seymour duncan humbucker zitten en die zijn superfijn

Ibanez RuleZ
18 augustus 2003, 16:54
ik hbe op mn Fender Strat seymour duncan humbucker zitten en die zijn superfijn

http://www.evilmetalhead.com/spawn/smilies/genius.gif
hehe, en hoeveel seymour modellen denk je dat er zijn??? momenteel hebben ze 22 standaardhummies. seymour maakt goede elementen. al ben ik niet zo heel erg weg van de voicing van hun elementen, bijna allemaal relatief veel treble.

Harrald

t0n3h^
18 augustus 2003, 16:56
jah das waar da er veel zijn. Alleen is het klote da er ook niej opstaat wa voor hum da is. staat alleen seeymour duncan op want mn gitaarleraar wilde die ook bestellen en moes er naar de plaatselijke muziekzaak en meten welke het was :P

shredneck
18 augustus 2003, 18:23
Ik hbe nog een de 496R en 500T (zoals uit de flying V explorer en les paul classic). Ligt er aan wat je er voor over hebt...

voor je pickups heb ik evt 120 euro over, zitten er kapjes overheen of niet?

mail ff als je ze serieus wil verkopen.

P
18 augustus 2003, 21:35
was dat per twee?? en nee...geen kapjes

shredneck
18 augustus 2003, 22:36
ja uiteraard was die 120 euro bedoeld voor 2 pickups, naar het schijnt vervangen een boel mensen die dingen en zetten ze dan te koop voor 100 a 150 euro.

120 euro is de max voor een setje standaard gibsons.

voor sd pearley gates neck en bridge heb ik wel wat meer over.

P
19 augustus 2003, 09:26
Ow, laat dan maar. Ik ben namelijk best tevreden over de pickups, ik zat er alleen over na te denken om er dimarzio's in te zetten... maar dan wil ik er wel wat meer voor hebben. Gaat dat over.

P

jorrit
19 augustus 2003, 15:26
waarom hoor ik nu niemand zeuren dat hier marktplaats en gitaarmarkt voor zijn...

als we toch bezig zijn, ik zoek nog een sd dist en een '59. jeff beck is ook goed. ik ga ook wel akkoord met dimarzio't tonezone en air norton...

voro de rest check mn sig....

:razz: