PDA

View Full Version : gitarist en gitarist zoeken mensenn voor band



josh.vandenberg
17 augustus 2003, 14:29
Wij zijn gitarist en gitarist /toetsenist-pianist.Wij zoeken mensen .drummer +bassist voor nieuw op te richten band.

Stijl :zeg maar tussen the stones/springsteen en queen in .

Leeftijd :toch wel wat 30+Creatief,maar ook echt wel proffesioneel en strak en natuurlijk rock and roll

Paultje-k
17 augustus 2003, 20:29
mwhahahahaha sorry hoor maar 't klinkt fucking grappig als het het hardop zegt:

Wij zijn gitarist en gitarist /toetsenist-pianist.Wij zoeken mensen .drummer +bassist voor nieuw op te richten band

wahahahhaa

Wilson
17 augustus 2003, 21:32
??? :???: :???: :???: :???: ???


wat is daar nou grappig aan?

Super Slinky
23 augustus 2003, 10:31
hé Josh, familie van Adje toevallig?? Of heb je dat al duizend keer beantwoord?

josh.vandenberg
23 augustus 2003, 10:34
nee,geen familie.Hoewel je het nooit weet,ik heb een grote familie

mulde306
16 september 2008, 09:31
Hallo,

Ik ben Marjolijn en zangeres van de band 'Release' wij zijn onze gitaris helaas ergens kwijt geraakt, en nu hevig op zoek naar een andere. Wij waren al eerder op zoek naar een toetsenist en nu lees ik dat jullie je allebei aanbieden.
Hopelijk zijn jullie nog steeds geïnteresseerd in een band, wij zijn een Rock cover band (ja, zoals zo veel) en we willen ook nog wat eigen nummers gaan spelen. Het belangrijkst vinden wij LOL en muziek. We oefenen in Tynaarlo en dat kan voor jullie wel een probleem zijn maar wij komen allemaal uitverschillende hoeken van Groningen en Drenthe.
Hopelijk vinden jullie het wat.
Groetjes,
Marjolijn

M Kactus
16 september 2008, 10:01
Hallo,

Ik ben Marjolijn en zangeres van de band 'Release' wij zijn onze gitaris helaas ergens kwijt geraakt, en nu hevig op zoek naar een andere. Wij waren al eerder op zoek naar een toetsenist en nu lees ik dat jullie je allebei aanbieden.
Hopelijk zijn jullie nog steeds geïnteresseerd in een band, wij zijn een Rock cover band (ja, zoals zo veel) en we willen ook nog wat eigen nummers gaan spelen. Het belangrijkst vinden wij LOL en muziek. We oefenen in Tynaarlo en dat kan voor jullie wel een probleem zijn maar wij komen allemaal uitverschillende hoeken van Groningen en Drenthe.
Hopelijk vinden jullie het wat.
Groetjes,
Marjolijn

Marjolijn, je moet ook naar de datum van de posts kijken :) Hij bood zich vijf jaar geleden aan... Ofwel heeft hij al een nieuwe band, ofwel wil je 'm niet in je band ;)

tabmaniac
16 september 2008, 15:34
Marjolijn, je moet ook naar de datum van de posts kijken :) Hij bood zich vijf jaar geleden aan... Ofwel heeft hij al een nieuwe band, ofwel wil je 'm niet in je band ;)

je kunt je ook afvragen of hij überhaupt nog wel leeft, misschien speelt hij wel geen gitaar meer of werd hij te lui en ging hij bassen (:D)

het kan allemaal

macwilliams
16 september 2008, 23:04
Of hij heeft nu een kantoorbaan :confused:

Enneh ligt krimpen niet een beetje ver weg?

lcvanderhelm
12 november 2008, 19:53
Wees niet bezorgd hij leeft nog.Hij zoekt nu dus een bassist[e].dus is er een bassist[e] in de buurt van rotjeknor,die in een veelzijdige band wil bassen,e mail dan naar mij[hij heeft inmiddels een ander e mailadres.We hebben inmiddels ongeveer anderhalf uur aan repertoire[geen covers]

vincent136
14 november 2008, 20:04
dit is wel het toppunt van een oud en bovendien erg verrot topic omhoog schoppen :rockon: