PDA

View Full Version : Vergeef mijn spam, maar ik heb eindelijk online foto's



Anders Destium
16 augustus 2003, 18:07
Dat zou natuurlijk ook weleens tijd worden...

Vanmiddag uitgevonden hoe je met een digitale videocamera foto's kunt maken, het viel natuurlijk uiteindelijk alles mee. Als het goed is kunnen er ook nog eens betere kwaliteit (zowel qua stijl als pixels) uitkomen, ik fotografeer eigenlijk nooit.

Enjoy!

http://community.webshots.com/user/anders_destium

robpeters87
16 augustus 2003, 18:11
Ziet er mooi uit.... beetje ibanez fan ofzo.... ?

SiNiSTRaL
16 augustus 2003, 18:21
mooie gitaren hoor (behalve die JEM dan)

skabouter
16 augustus 2003, 18:31
geil inderdaad :) maar 1 ibanez vind ik altijd nog wel genoeg.

MarshallSG
16 augustus 2003, 18:53
Wow! En welke is nou je favoriet?

Maiden Michiel
16 augustus 2003, 19:00
mooie gitaren hoor (behalve die JEM dan)
...jammer

BLOK182
16 augustus 2003, 19:21
Vet man, nu kan ik eindelijk je collectie eens goed bekijken! Sjieke Jem, maar die PGM90HAM, das is em toch wel!!

Kasper
16 augustus 2003, 19:24
Doe mij maar de RG2027x, die is niet te 'overdreven' naar mijn smaak, in vergelijking met andere van je collectie dan.

Mithrandir
16 augustus 2003, 19:24
Yep, stoer collectietje. Ik vind eigenlijk vooral de JPM erg gaaf.

Swan
16 augustus 2003, 19:39
mooie collectie :)

roppie
16 augustus 2003, 19:47
mooie gitaren hoor! hoe zit 't nou met die nieuwe prestige :) ?is ie er toch niet?

FNaRK
16 augustus 2003, 20:02
vette collectie man ! Waar woonde je ook al weer in Delft ? Boven Locus toch :D

"Wij" zijn sinds kort in het bezit van een RG750, wa's nou het verschil met die RX750 van jou ?

Anders Destium
16 augustus 2003, 20:48
Bedankt voor de reacties, ik zal binnenkort wel betere foto's plaatsen. Dit is tenminste iets :)


vette collectie man ! Waar woonde je ook al weer in Delft ? Boven Locus toch :D

"Wij" zijn sinds kort in het bezit van een RG750, wa's nou het verschil met die RX750 van jou ?

Woonde ik maar boven Locus... :wink:

Mijn RX750 is een stratkopie, heeft een padauk/mahonie/padauk body, coilsplitting, single locking Gotoh brug, electronica onder de slagplaat (niet aan de onderkant) en een 22frets nek.

Heb je je S570 voor de RG750 geruil of ben je achter die van Nocki aangegaan :lol:

FNaRK
16 augustus 2003, 21:27
Nocki heerst.....fijne RG750 voor een fijne prijs. Moest er wel voor naar Terneuzen :evil: ......wat een kut eind is dat !
Gitaar is van mijn mede-gitarist....die had er al 1, nu heeftg 'ie 2 dezelfde gitaren :???:

green_day
16 augustus 2003, 21:54
vette gitaren hoor anders! alleen vind ik die pgm toch spuuglelijk! sleutels op een superstrat, bah :razz:
Maar die john petrucci model maakt dan wel alles weer goed, wat een vette gitaren zijn dat!

taylor
17 augustus 2003, 00:47
die pgm vind ik cool wat kost zo'n ding nou?

The Mule
17 augustus 2003, 09:40
Zo, dus dat is je Ibanez-collectie! Very impressive! Die JPM P3 komt me trouwens wel heel bekend voor... :D

P.S. Nou ben ik maar een ietsje ervarener in het maken van digitale foto's, hoewel het nog niet overhoudt naar mijn zin, maar het viel me op dat het bij jou wel erg donker is allemaal. De kunst is om de ruimte waar je foto's maakt al zo licht mogelijk te maken (zon naar binnen, alle lichten aan) en dan experimenteren met wel/geen flits op je digicam. Rechtstreeks flitsen op je gitaarbody is zowiezo af te raden, en er zijn/blijven altijd gitaren die een ramp zijn om te fotograferen. Ik had dat bij m'n Les Paul en PRS: wulpse curves en spannende tekeningen in het hout onder een transparante laklaag zijn superlastig te vatten. Dat zal je wel merken met je nieuwe gevalmde aanwinst... (is die er al?)

Raffel
17 augustus 2003, 11:16
bastardo! :o


http://www.vanthuijl.demon.nl/powerball.gif

Soulflyhigh
17 augustus 2003, 12:26
Erg vette collectie man maar binnenkort als die nieuwe Ibbie binnenkomt mag je weer foto's gaan nemen :razz: :-D

jorrit
20 augustus 2003, 09:43
ik vind die gpm toch nog steeds een van de vetste gitaren die er zijn!
vet man!

Ibanez
20 augustus 2003, 12:11
whoho wat een ubervette collectie man!!! Ik moet maar snel mijn kwijl van het toetsenbord gaan vegen :)

PeArLjAm
20 augustus 2003, 17:02
Mooie gitaren zie ik zo, vooral voor een ibanez liefhebber. Wat voor een amp gebruik je bij deze magnifique collectie ibanezen? :???: :roll:

sash
20 augustus 2003, 17:06
Mooie gitaren zie ik zo, vooral voor een ibanez liefhebber. Wat voor een amp gebruik je bij deze magnifique collectie ibanezen? :???: :roll:

HAHAHAHAHAHAHAHA vraag dat nou niet :D

Okay ik geef wel antwoord: Marshall Valvestate :D :razz:

Ic3gl0vE
20 augustus 2003, 20:10
je hebt een paar mooie en een paar vreselijk lelijke gitaren, maar toch wel een hele mooie collectie!

Dude
21 augustus 2003, 09:52
goh anders, allemaal dezelfde gitaren, leuk hoor..........











:razz: nee hoor, vette shit, ziet er cool uit allemaal, vooral die zwart witte is stoer

Raffel
21 augustus 2003, 10:36
jpm's roeleren, misschien moet je ook een keer aan de buizen Anders, komen ze allemaal goed tot hun recht :)

Pickslide
21 augustus 2003, 12:02
Brute collectie maar heb je nooit de impuls gehad om een niet ibbie te kopen?

Raffel
22 augustus 2003, 10:39
huh? Is er iets beters dan? :) Conklin misschien of Parker

Anders Destium
22 augustus 2003, 18:53
Brute collectie maar heb je nooit de impuls gehad om een niet ibbie te kopen?

Natuurlijk heb ik weleens zo'n impuls gehad, alleen vind ik Ibanezzen verreweg het lekkerst spelen (1 op 1 kun je dat heel goed vergelijken), mooier en heeft het wel wat natuurlijk :)
Ik heb letterlijk een paar keer op het punt gestaan om een nieuwe versterker te kopen (waar dan weer iets tussen kwam :oops: ), nu trouwens ook weer. Ik heb ook niets aan een lompe 100W buizenbak, meer aan een POD of huiskamer-buis. Ik hik nu al meer dan een jaar tegen een Koch Twintone aan, misschien moet die er toch eens van komen...

Ik heb van mp.de nog niets verder vernomen, ik vrees dat ik nog wel een tijdje moet wachten op mijn nieuwe, ze zeiden 2 weken maar na 4 hebben ze hem daar nog niet binnen :-?

Pickslide
22 augustus 2003, 20:21
Je speelt dus echt nog over een valvestate!! :lol:

Anders Destium
22 augustus 2003, 21:02
Ik zit al een tijd niet meer in een band (toen huurde ik), voor thuis voldoet mijn Valvestate + Zoom 4040 best goed (kost wat tijd om hem in te stellen, maar dan heb je ook wat).
Ik haal mijn scheur dus ook nog eens uit een digitale effectenbak!, het grote voordeel is dat dat op laag volume al redelijk klinkt (ik speel alleen thuis, dan is dat dus erg prettig). In tegenstelling tot veel anderen heb ik mijn scheur zelf bepaald door het klooien aan mijn Zoom :lol:

Geluid zit ook voor een groot gedeelte in je vingers (toch? :wink: )

shredneck
22 augustus 2003, 23:34
jech wat een oerlelijke bakken, absoluut niet mijn ding...