PDA

View Full Version : joe satriani



Guitaretart
16 augustus 2003, 15:49
he kan iemand mij vertellen of een site opgeven waar ik de info kan halen wat voor equipment hij gebruikt en hoe hij die vette sound krijgt.
en of die lange sustain en sound te behalen is met een GT 6 Bijvoorbaat :???: dank

Polytheme Pam
16 augustus 2003, 15:55
http://guitargeek.com/rigview/293/ voor wat `t waard is......


en verder:

oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen
oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen
oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen
oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen
oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen
oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen
oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen
oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen

Bram Versteeg
26 augustus 2003, 02:27
Ik ben ook best gek op het geluid van satriani.
het is wel leuk om te weten wat voor gear hij heeft maar dat is niet alles. de instellingen zijn zeker zo belangrijk! En dat is nog maar een heel klein deeltje van zijn geluid. Geef hem een squire en een valvestate en je zult versteld staan wat voor geluid hij er uit zou halen. Veeeeeel oefenen dus. Als ik soms lekker in mijn spel zit (lees:SOMS) klinkt het ook allemaal een stuk beter terwijl ikop dezelfde gear speel. Bovendien zal het meeste spul wel allemaal gemodificeerd zijn.

Marshallover
26 augustus 2003, 08:33
Ik ben ook best gek op het geluid van satriani.
het is wel leuk om te weten wat voor gear hij heeft maar dat is niet alles. de instellingen zijn zeker zo belangrijk! En dat is nog maar een heel klein deeltje van zijn geluid. Geef hem een squire en een valvestate en je zult versteld staan wat voor geluid hij er uit zou halen. Veeeeeel oefenen dus. Als ik soms lekker in mijn spel zit (lees:SOMS) klinkt het ook allemaal een stuk beter terwijl ikop dezelfde gear speel. Bovendien zal het meeste spul wel allemaal gemodificeerd zijn.

Juist !!!

Dhr. Satriani heeft een technische staf die alle effecten openschroeven en aanpassen, onmogelijk dus om precies zijn sound te krijgen (it's also in the fingers)

Lucky
26 augustus 2003, 09:21
it's mainly in the fingers....

gear is finetunen