PDA

View Full Version : Kent iemand het merk HARMONY?



Hempo
15 augustus 2003, 22:39
Mijn vraag is:

Kent iemand het merk HARMONY? En zoja, hoeveel kost of kostte een Les Paul copy van dat merk nieuw?


tnx alvast

wietse
15 augustus 2003, 22:50
ik ken het merk wel heb zelf een les paul copy van harmony dat is wel een oude maar erg goed .
de lak is niet super (je kan de schuurkrassen nog zien) maar verder prima zaten standaard dimarzios humbuckers in , speelt super licht en klinkt ook goed is geen multiplex maar elzen .
weet niet of het merk nog bestaat is van oorsprong amerikaans later verhuisd naar japan en toen naar korea.
vooral de oude amerikanen daar heb je een echte top gitaar aan die van mij is een jap en ben ik al erg blij mee.
wat ze nieuw kosten zou ik niet weten ik kocht die van mij op marktplaats voor 150 euro met een versterkertje en koffer.

Hempo
15 augustus 2003, 23:14
tering,
die kerel wou m mij eerst voor 350 verkopen. toen mailde ie later 300.
ik zei: 200.
Mailt ie me trug dat ie t daarvoor niet doet.

Er zitten wel Grover Tuners in, ik weet niet of iemand dat wat zegt??

wietse
16 augustus 2003, 06:58
dat zijn in ieder geval goede tuners .
maar toets eens harmony guitars in in google zijn nogal wat sites met info over het merk en de gitaren er van.
en die van mij was wel echt een koopje natuurlijk .
je kan er nog tussenin gaan en 250 bieden zien wat ie dan doet en eerst natuurlijk kijken en proberen natuurlijk.

The Mule
17 augustus 2003, 10:27
Als ik me niet vergis is/was dat een merk van Amerikaanse postorder gitaren. Half Amerika schijnt op een Harmony begonnen te zijn, dus er moet wat te vinden zijn op het WWW...

Luca P
17 augustus 2003, 10:48
In the good old days, ja!

Tegenwoordig zal die wel uit Japan/China/Korea/Legoland komen.