PDA

View Full Version : muse



thijsov
15 augustus 2003, 21:01
wie weet hoe het nieuwste album van muse heet....(is niet nieuw maar wel het nieuwste)
dan bedoel ik het album na origin of symmetry

en heeft iemand een plaatje van de achterkant van het album (of de playlist)



kan ik lekker gaan kopieren :-D

dank u allen!

hoofd
15 augustus 2003, 22:10
Waarschijnlijk bedoel je dan Hullabaloo, en ik een plaatje krijg je niet want ik ben tegen kopieren. Als je plaatjes en alles wilt koop je de cd maar (is het meer dan waard).

Barret Wallace
15 augustus 2003, 22:49
haha wat een sukkel ben je mtlhead cd hoesje krijg je niet ik ben tegen kopieren


maar je wil wel godverredomme weten hoe je boeken en andere shittos kan downen op DC++

hoofd
15 augustus 2003, 23:03
Ja...om te kijken of ik er wat aan heb...maar for your information heb ik Speed Mechanics al besteld omdat ik 'm niet kon vinden. Overigens download ik eerst ook nummers van een album voordat ik een album koop, zo verzeker ik mij voor een miskoop omdat die shit veels te duur is tegenwoordig. Maar albums (of films of whatever) downloaden en op cd zetten, hoesjes en shit zoeken en afdrukken zodat het net lijkt alsof het origineel heb doe ik niet. Steek ik die moeite liever in een baantje waarmee ik geld verdien om het te kopen.

Barret Wallace
15 augustus 2003, 23:19
dat soort shit zeggen ze allemaal 8-)

hoofd
16 augustus 2003, 09:34
En waar zou dat nou door komen? Misschien omdat er wel iets inzit? Omdat het wel verstandig en sympathiek tegenover de (muziek)markt is? Maar fuck it...ik hoef mijn gedrag niet te verantwoorden tegen jou.

Barret Wallace
16 augustus 2003, 09:58
klopt maar je gaat er wel telkens op in :D

Chris Wolstenholme
16 augustus 2003, 12:31
neeej, het NIEUWE album gaat Absolution heten, en nee, is nog niet te downen en je gaat hem kopen :angry:

hoofd
17 augustus 2003, 01:16
wie weet hoe het nieuwste album van muse heet....(is niet nieuw maar wel het nieuwste)
dan bedoel ik het album na origin of symmetry

Dat is volgens mij toch wel Hullabaloo, daar Absolution nog moet uitkomen...

thijsov
17 augustus 2003, 13:35
oja....kan je bij free record shop nog betalen met euro's? ja toch???
kan ik daar absolution kopen

hoofd
17 augustus 2003, 14:52
Neeej, helaas, ze accepteren tegenwoordig alleen nog maar Hongaarse Forinten.

thijsov
17 augustus 2003, 19:36
ooh daar heb ik er ook nog een paar van liggen..... :-D

dvmutzy
17 augustus 2003, 20:40
Hullabaloo is geen echt album, maar een compilatie. Die mag je van de grote mutzzz dus best downloaden :D .

klein ps-je: waar staat dat 'ov' achter thijs voor?

thijsov
17 augustus 2003, 20:48
ik ha dgeen bijnaam en ik speel best wel veel op mijn computer battleifeld 1942...daar heet ik kamaradski thijsov en daarom heet ik heir thijsov

dvmutzy
17 augustus 2003, 21:12
en waarom heet je daar dan (kamaradski) thijsov?

tis toch geen latijn, he? :D

thijsov
17 augustus 2003, 21:53
omdat ik en naam meost hebben en ik rusland cool vond