PDA

View Full Version : equivalent voor LGM Guitars in Nederland?



Raffel
15 augustus 2003, 13:44
Bezoekers van JEMSITE, hebben vast wel eens gehoord van LGM, die kerel doet custom inlays of wat je eigenlijk maar wil voor een zachter prijsje dan Ibanez dat deed e.d. Is er in Nederland eigenlijk een zaak of een persoon die custom inlays doet, of swirl paint jobs of iets dergelijks?

wietse
15 augustus 2003, 22:39
je kan fred dons eens vragen die doet in ieder geval inlays ,hij zit hier op het forum .
als je effe zoekt vind je ook wel foto's van z'n werk.

Anders Destium
15 augustus 2003, 23:03
Of Jack Zwiers (die zit in Vlissingen). Ik ken hem zelf niet, je moet even Jay Cal een berichtje sturen als je meer over hem te weten wilt komen. Er zijn een aantal mensen hier die bij hem zweren :wink:

Ik heb nog wel wat inlay-ideetjes, maar dan moet mijn GAS eerst een keertje ophouden :oops:

Raffel
20 augustus 2003, 14:41
mijn GAS is voorlopig ook nog niet voorbij, maar die RG2127x en RG2120x (ja nog ff bestellen) vragen gewoon om een inlay, die hebben een leuk abalone dingetje bij de 12e fret en dat is alles. Maar dat weet jij ook :)

iam
20 augustus 2003, 15:57
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=19527

check even dit topic and wheep ;)

nee man, er is maar 1 iemand voor inlays en paintjobs, en het is fred :D

Raffel
21 augustus 2003, 10:42
echt vreemd, dat zou toch een gat in de markt zijn voor NL of zie ik dat fout?

En als ik zo'n glow in the dark inlay wil, moet ik m zeker naar de VS gaan verschepen :roll:

iam
21 augustus 2003, 10:47
nee hoor ik denk dat fred dat ook wel doet, als je aan het materiaal kan geraken

(shamray doet dit ook, maar dat is in rusland :-?, mss kan je daar een nieuwe neck bestellen?)

http://guitar.com/cda/discuss/img/m2916788-5809.jpg

Raffel
22 augustus 2003, 10:41
tja het materiaal is dus het probleem, anders zou ik nog wel wat andere mensen weten denk ik.

Anders Destium
22 augustus 2003, 19:13
Op Jemsite staat misschien zelfs wel waar je dat spul over internet vandaan kan toveren. Jeremy (LGM) is waarschijnlijk anders vriendelijk genoeg om te vertellen waar je het goedje vandaan kunt halen.

Ik vind mijn RG2027 juist mooi zonder inlay, het geeft hem een beetje klassieke look. Ik ben ook een beetje aan het bedenken wat er nog te versleutelen valt aan het een en ander: ik heb zeker 2 gitaren waar ik nog wat mee wil qua inlay, maar dat heeft geen prioriteit (eentje ga ik waarschijnlijk toch inruilen over een paar maanden, mijn S520).