PDA

View Full Version : goeie deal voor flextoneII XL 100 watt??



zZoRgO
15 augustus 2003, 11:44
Hey,

een maat van mij (ECHT WAAR, ben heel tevreden met m'n powerball)
is van plan een tweedehandse Flextone II XL te kopen.

die gast vraagt 500€, is dat wat een goeie deal??

Josdevos
15 augustus 2003, 11:51
Ik had mijne voor €600 incl. 4 way footswitch gekocht, en hem later weer doorverkocht voor €775 met het grote floorboard. Lijkt me ok dus.

srv-man
15 augustus 2003, 22:16
Tja goede deal? Ga er maar vanuit dat dit soort amps hun waarde slecht bewaren, er komen in razend tempo steeds nieuwe en betere op de markt. Dus als je een goede deal wilt moet je geen Flextone kopen. Maar op zich lijkt 500 euro me niet onredelijk mits in uitstekende staat.

Mitch
15 augustus 2003, 22:26
De II is nu overal in de aanbieding omdat de III er al is ja...

srv-man
15 augustus 2003, 22:35
Ja, dat bedoel ik, dit soort amps zijn net computers, met 3 jaar zijn ze economisch afgeschreven!

Josdevos
16 augustus 2003, 05:28
Dat is natuurlijk wel waar!

ReinoutV
16 augustus 2003, 11:24
Ja, dat bedoel ik, dit soort amps zijn net computers, met 3 jaar zijn ze economisch afgeschreven!

Het ZIJN computers ;)

m-pac
24 augustus 2003, 23:25
he guys/or girls,

Het zijn inderdaad halve computers , maar ze zijn wel geprepareerd voor de toekomst.
Dus up te graden zowel sofware als hardware matig.
Check de line6 site maar eens en het forum aldaar.
En ik zou voor een nieuwere line6 gaan flexIII/hd147/of vetta.
Die zijn echt veel beter dan de flex II.

ciao,

Nocki
25 augustus 2003, 08:29
Ja precies. de vetta klinkt het best. en veel beter dan dat buizen gebeuren. ik kan heel hard en kom dus ook goed door de mix heen. met mn variax kan ik alle gitaren nadoen en het klinkt precies hetzelfde. en volgend jaar ruil ik het gewoon in tegen een nieuwere variax en een niewere vetta. ik hoef toch geen band met mn spullen op te bouwen...

Nocki

Albert
25 augustus 2003, 08:49
Goh, Nocki. Dat jij je nog eens zou bekeren........... :D

ieme
25 augustus 2003, 09:07
Ja precies. de vetta klinkt het best. en veel beter dan dat buizen gebeuren. ik kan heel hard en kom dus ook goed door de mix heen. met mn variax kan ik alle gitaren nadoen en het klinkt precies hetzelfde. en volgend jaar ruil ik het gewoon in tegen een nieuwere variax en een niewere vetta. ik hoef toch geen band met mn spullen op te bouwen...

Nocki

JIJ OP LINE6????
Nou ga je maar in een hoekje staan schamen met je opmerking: VEEL BETER DAN DAT BUIZENGEBEUREN....
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Nocki
25 augustus 2003, 18:47
:-D :-D :-D :-D :-D
ja ik dacht ik verkoop alles en speel alleen nog maar op line6. dan hoor ik er vast weer een beetje bij op het gitaarforum. ik zeur ook niet mee rover geluids vershill want dat zit er niet in . ik klink nu net als de plaat... :-)

Nocki

Diedo
25 augustus 2003, 19:35
LOL
:-D

Mitch
25 augustus 2003, 19:56
Dat hier mensen in trapten, geweldig Nocki ! :D :o

Nocki
25 augustus 2003, 19:59
ehh... tis echt waar hoor... line6 klinkt beter dan die oude mark IV... en ik heb nu ook een vox, marshall en dinges simulatie... en ik kan ze ook teglijk doen... en mn steroe toren klinkt oook heel goed door de speaker kast. want dat zijn niet zomaar gitaar speakers maar FULL RANGE PA SPeakers hoor...

:-D

Nocki

Polytheme Pam
25 augustus 2003, 21:49
ehh... tis echt waar hoor... line6 klinkt beter dan die oude mark IV... en ik heb nu ook een vox, marshall en dinges simulatie... en ik kan ze ook teglijk doen... en mn steroe toren klinkt oook heel goed door de speaker kast. want dat zijn niet zomaar gitaar speakers maar FULL RANGE PA SPeakers hoor...

:-D

Nocki

:-D :-D :-D je houd de grap wel lang vol hè!!!

meesterlijk Nocki!!

Nocki
25 augustus 2003, 22:00
Nee hoor :roll:

FNaRK
25 augustus 2003, 22:26
het zou mij niets verbazen als 'ie echt op Line6 is overgestapt :D

FOTOOOOOOOOOOOO's

Polytheme Pam
25 augustus 2003, 22:50
:o heb je je hele spulletje ingeruild voor de Vetta? hoeveel kost die Vetta dan nieuw?

m-pac
25 augustus 2003, 22:51
Tja genoeg grappenmakers in dit forum!!! :lol: :lol: :lol: :-D
Dus t zou zomaar kunnen.....van de vetta dan, want een variax dasss een beetje jammer.
Voor de ongelovigen onder ons kijk eens op de duitse line6 site.
www.vetta.de
In het forum staan een paar leuke links van de afgelopen Namm en de demo's van line6 ..........das niet slegte!!!! :amp:

Nocki
25 augustus 2003, 22:57
Hier moest ik even spelen op mn oude gibson omdat de variax nog niet geleverd was....



http://gitaarforumdump.s5.com/gear/nocki%20line6.JPG


Nocki

Polytheme Pam
25 augustus 2003, 22:57
het was ook geen waarde-oordeel maar Nocki had behoorlijk goede spulletjes, dus ik was eigenlijk benieuwd. Overigens ben ik wel van mening dat de jaren (dus niet de dagen) van de conventionele amps geteld zijn, de ontwikkeling van de eerste modelling-amps tot de hedendaagse was enorm dus als dat tempo wordt volgehouden...

Nocki
25 augustus 2003, 22:57
http://gitaarforumdump.s5.com/cgi-bin/i/gear/nocki%20line6.JPG
ok hier dan de link/....

Nocki

Polytheme Pam
25 augustus 2003, 22:59
nou, cosmetisch is het een plaatje.....en die kandelaar is geweldig!!

FNaRK
25 augustus 2003, 23:06
mooi spul man !!!!!
ga je dit wel langer dan een maand gebruiken :???:

Nocki
25 augustus 2003, 23:32
nee man. natuurlijk niet. ik wil de vetta II die heeft nog meer amp mod's. niet dat ik het nodig heb. ik speel alleen maar over de recto mode zonder effecten maar met een beetje reverb. is echt het einde...
ik bija genoeg voor de vetta II en deze verkoop ik dan gewoon weer. dit blijft namelijk zn waarde behouden want het is goed. betere klank dan mn oude mark iv. snap niet dat ik dat dat ooit wou...

Nocki
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :-D

Polytheme Pam
25 augustus 2003, 23:43
:D

nou ja, ze kunnen hier een hoop van je vinden, maar je bent in ieder geval niet saai...

ik kan niets anders meer zeggen dan: CONGRATS EN VEEL PLEZIER ERMEE...

zZoRgO
26 augustus 2003, 09:00
fotoshop!! check de andere foto maar es van nocki op gitaarforum.s5.com


nice try! :D

Nocki
26 augustus 2003, 09:59
:-D ik wil er alleen maar bij horen hoor... :-D

zZoRgO
26 augustus 2003, 10:22
lol :D


pff ik doe lekker alto, al dat commercieel gedoe,
IK heb een powerball, Nè :-?