PDA

View Full Version : Bitchs Back.......ROOOOAAAAAAHHHHRRRRRRRR!!!!!!!!!!!



BB.Q
15 augustus 2003, 01:30
:o :o :o

http://www.bcrich.com/2003/bodyart/bitchs_back.jpg
:razz: :razz: :razz:
BICH!!!!!
Hierdoor zou je toch bijna een BC Rich kopen he!

Maiden Michiel
15 augustus 2003, 08:32
Strings heersen de pannen van de daken.

BC Rich echter, muv de Ironbird, zuigt!

Mithrandir
15 augustus 2003, 08:39
Maar hij is wel string through....

Nemesis
15 augustus 2003, 08:51
string through :D ...goeie

Mithrandir
15 augustus 2003, 08:56
Trouwens, is dit ding gephotofucked of bestaat ie echt? Ik heb hem wel te koop zien staan op gitaarnet, maar hij ziet er zo ontzettend gephotoshopped uit.

Raffel
15 augustus 2003, 09:10
zo te zien erg gephotoshopped. Kijk naar de randen. Sowieso iets te perfect, maar ook te scherp. Bovendien is de photo precies van boven genomen betreffende de body (hypothetisch gezien), maar de nek vanuit een kleine hoek.

Toch leuk :)

gerjo1980
15 augustus 2003, 09:11
Ze bestaan echt, kosten iets van 400euro, maar zijn van de platinumserie van BC Rich, dus de minste serie die ze hebben qua kwaliteit en dus geluid.
Voor de specs moet je maar op www.bcrich.com kijken.

Daarbij vertel ik je direct dat alleen de voorkant voorzien is van een plaatje. De zijkanten en achterkant zijn glanzend zwart en de nek is gewoon houtkleur.

Ik vind ze zelf helemaal niks, maar das uiteraard persoonlijk. Het zijn voor mij muurdecoraties, maar dan geen mooie, vanwege de zijkanten. Tekening loop niet mooi door

renier
15 augustus 2003, 10:31
zo te zien erg gephotoshopped. Kijk naar de randen. Sowieso iets te perfect, maar ook te scherp. Bovendien is de photo precies van boven genomen betreffende de body (hypothetisch gezien), maar de nek vanuit een kleine hoek.

Toch leuk :)

jammer dan, ze zijn heel echt! bij musicstore in keulen hangen er 2...

Mithrandir
15 augustus 2003, 10:42
Ze zullen best echt zijn, maar deze is absoluut niet echt. Zal nog wel een prototype fotootje van BCRich zijn.

Er zit namelijk geen enkele diepte in de body (uh....van de gitaar he, die bilnaad gaat redelijk diep). En je ziet duidelijk dat de controls en hardware er niet echt op zitten. En die randen zijn idd veel te scherp. Kortom, photoshop allom.

Raffel
15 augustus 2003, 11:21
lol idd :)

BB.Q
15 augustus 2003, 12:14
Ik zou deze trouwens alleen maar aanschaffen om aan de muur te hangen, ben verder echt niet kapot van BC Rich....
en als ik m dan toch gephotoshopped zou hebben had ik dat stringetje er gewoon NIET door getrokken

Swan
15 augustus 2003, 12:32
die hangt hier in rdam bij speelonk...lelijk ding

Ibanez RuleZ
15 augustus 2003, 12:50
lijkt idd nergens op. als iemand met die gitaar op een podium durft te komen, dan heeft ie in ieder geval wel lef!

harrald

Raffel
15 augustus 2003, 14:16
in de jaren 80 kon dat gewoon he :) nu echt niet meer :lol:

dodoweirdo
15 augustus 2003, 14:18
duidelijk photoshop

zie je op het eerste gezicht, maar wie bewijzen nodig heeft: kijk van waar de belichting komt op de brug, kijk dan van waar de belichting komt op de pots, uiterst merkwaardig :D

lupoloco
15 augustus 2003, 14:19
van wie is dat kontje eigenlijk?? :???: :D

renier
16 augustus 2003, 11:46
dit is inderdaad een fotosoepje ja, maar ze bestaan wel echt dus. waarom iemand er dan een gephotosjopte versie van maakt is me een volslagen raadsel.