PDA

View Full Version : Yamaha rgx121FP ??



BlackSun
14 augustus 2003, 19:52
Ik heb dus een yamaha rgx121FP(met verwisselbare covers). Ooit eens 2ehands gekocht. Kent iemand deze gitaar en weet iemand of et een beetje redelijk ding is, wat de specs zijn en watie waard is? er valt namelijk niks over op internet te vinden. Heb em voor 175 euro gekocht geloof ik.

Ik ben beetje op zoek naar een nieuwe gitaar. Eeen Ibanez rg170 lijkt me op zich wel wat, is dit beetje redelijke gitaar, of moet ik toch ff in een hogere prijsklasse gaan kijken bij de Ibanez rg-serie? Want ik wil toch wel een stap vooruit op mijn huidige gitaar.

Kasper
14 augustus 2003, 20:04
Is het ongeveer dit? (http://www.yamaha-europe.com/yamaha_europe/netherlands/10_musical_instruments/30_guitars_basses_amps/60_electric_guitars/10_electric_guitars/20_rgx_guitars/40_RGX121S/index.html)

Die RG170 is de goedkoopste van al de RG's juist?
Ik denk dat je als 2e gitaar toch wel in een beetje hogere prijsklasse zou moeten kijken als je een stap vooruit wil. Ik ga nu echter louter op de prijs af, dus iemand anders zal er meer over weten te zeggen :razz:

BlackSun
14 augustus 2003, 20:15
ja uiterlijk lijkt er wel op, behalve kleuren(heb andere kleur neck,body etc etc), en deze heeft geen verwisselbare covers. Maarja, of ie dezelfde specs heeft...

De ibanez RGR320DX lijtk me anders ook wel wat. Is dat een beetje lekkere gitaar? iemand ervaring mee?

Ibanez RuleZ
14 augustus 2003, 23:54
kijk eens of je een tweedehands rg 550 ofzo kan vinden, is veel beter dan zo'n rg320 en volgens mij tweedehands net zo duur als een nieuwe 320.

harrald

Change_of_Seasons
15 augustus 2003, 00:10
Ik heb dus een yamaha rgx121FP(met verwisselbare covers). Ooit eens 2ehands gekocht. Kent iemand deze gitaar en weet iemand of et een beetje redelijk ding is, wat de specs zijn en watie waard is? er valt namelijk niks over op internet te vinden. Heb em voor 175 euro gekocht geloof ik.

Ik ben beetje op zoek naar een nieuwe gitaar. Eeen Ibanez rg170 lijkt me op zich wel wat, is dit beetje redelijke gitaar, of moet ik toch ff in een hogere prijsklasse gaan kijken bij de Ibanez rg-serie? Want ik wil toch wel een stap vooruit op mijn huidige gitaar.

Ik heb ook een rgx121fp. Ik heb em toendertijd voof 550 gulden gekocht. Ik heb ook wel eens op internet gezocht, maar er is helemaal niks over te vinden, geen foto's helemaal niks.
Wat ie waard is ligt eraan of er veel beschadigingen op zitten. Maar zelf vind ik em wel redelijk (ik heb er ook een evolution in zitten) het enige wat ik nu minder vind is die plastic plaat die er op zit (heb ik er dus ook afgehaald)
Afhankelijk van de staat zou ik er tusse de 100 en de 200 euro voor vragen, ik denk dat wel redelijk is.

Maiden Michiel
15 augustus 2003, 08:34
Tering, de enige mooie Yamaha (solid) die ik ooit heb gezien is de rgx1212a.
Deze haalt het (ook alweer) bij lange na niet