PDA

View Full Version : marktplaats



Clunk
14 augustus 2003, 18:43
hmmz, jullie ooit opevallen dat ze nog steeds niets aan die versterker groep hebben verandert?

Anavrin
14 augustus 2003, 19:45
yep, had ik al gezien.....

AntY
14 augustus 2003, 23:12
een stelletje hoeren zijn het

Clunk
15 augustus 2003, 01:08
ZO MAG IK HET HOREN!


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

De Teng
15 augustus 2003, 09:34
Hadden ze toch ook al gezegd? Dat er andere dingen waren die de prioriteit hadden? Zelfde geintje als bij ons op de faculteit: alle compu's zijn fucked up (iedereen kan installeren wat ie maar wil, dus ook al dit pokkendemootjes van bvb The Hulk), maar ze doen er niks aan, want het netwerk moet eerst nog verbeterd worden.

bassopotmus
16 augustus 2003, 20:22
waar de fuck maken we ons druk om?

basswasp
17 augustus 2003, 11:11
Hadden ze toch ook al gezegd? Dat er andere dingen waren die de prioriteit hadden? Zelfde geintje als bij ons op de faculteit: alle compu's zijn fucked up (iedereen kan installeren wat ie maar wil, dus ook al dit pokkendemootjes van bvb The Hulk), maar ze doen er niks aan, want het netwerk moet eerst nog verbeterd worden.
Da's al beter dan dat ze er niks aan doen omdat ze niet weten hoe (zie mijn school).

Kwa Marktplaats... tsja, wanneer hebben die lui dan wel tijd om op dit soort dingen in te gaan?

Laus
2 september 2003, 12:21
wat is dit beesje waard? ik bied hem op marktplaats te koop aan maar geen idee of ik met mn prijs een beetje acceptabel zit:

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=muziek&u=basgitaren&ID=4555

frenske
2 september 2003, 12:58
In ieder geval veel meer waard dan die 20 euro die geboden werd! :roll:

Persoonlijk vind ik ´n lelijke bas, maar dat is een kwestie van smaak. Erg jaren-tachtig-wit. Ik denk dat eigenlijk toch zeker zo’n 200 euro zou moeten vangen, als de beschadigingen niet te erg zijn!

De Teng
2 september 2003, 13:27
Als ie natural was geweest en fretless, wilde ik hem hebben. ;)

Probeer je prijs op 300 euro te zetten, mooi rond getal en het gaat altijd wel omlaag. Dan kom je op een nette prijs uit denk ik.

frenske
2 september 2003, 14:02
Die strap is al minstens zo veel waard! :-D
Met zo´n strap val je als bassist zeker wel op, die moet volgens mij uit de zelfde tijd komen als de bas.

Laus
2 september 2003, 17:08
Als ie natural was geweest en fretless, wilde ik hem hebben. ;)

Probeer je prijs op 300 euro te zetten, mooi rond getal en het gaat altijd wel omlaag. Dan kom je op een nette prijs uit denk ik.

meer dan 200 is ie echtniet waard! datheb ik er ook niet voor betaald destijds.