PDA

View Full Version : Voor de liefhebber, Marshall JMP bij feedback.. MEGA COOL



Dude
14 augustus 2003, 13:56
Had er van de week al een onderwerpje over geopend.

Feedback heeft momenteel een JMP combo (1959SLP model maar dan combo) met 2 12 inch rola celestions van 80 watt. en een coole flightcase..

Ik wilde hem kopen maar vond als nadeel dat hij ERG zwaar is,

Het is een 100 watter met als extra een ingebouwde powersoak, effectloop en 2e kanaal (dmv extra voor buisje)

Deze versterker is gewoonweg ROCK nad ROLL... mega vette sound en keiharde overdrive. beetje de "toon" die sash zoekt :wink:

Anyway, vet ding. wel veel aan gepiemeld (loopje, buisje ed) maar wel stoer....

succes...

sash
14 augustus 2003, 13:59
beetje maar :D

Dude
14 augustus 2003, 14:00
beetje stoer maar ??? ga maar eens luisteren sash, denk dat je bek open valt.... :-D


(ps hij is 550 euro)

Soltari
16 augustus 2003, 03:43
It's mine :D

Engl thunder geprobeerd
Rivera r30 geprobeerd
jtm-60 geprobeerd
toen zag ik die jmp combo staan... Ik wilde hem gewoon ff uitproberen...
Megavette sound! Mooie clean en supervette overdrive!
Die engl was er niks bij :D
Kheb 'm gekregen voor 470 :P
Is heel veel aan gesleuteld zo te zien.. Gasten van feedback wisten er niet al teveel over te vertellen behalve dat er knoppen aan de achterkant zaten waarvan ze niet wisten waarvoor ze dienden :P soort tweede toonregeling... Inclusief flightcase

Morgen vingertjes slijten :P

Dude
16 augustus 2003, 14:15
It's mine :D

Engl thunder geprobeerd
Rivera r30 geprobeerd
jtm-60 geprobeerd
toen zag ik die jmp combo staan... Ik wilde hem gewoon ff uitproberen...
Megavette sound! Mooie clean en supervette overdrive!
Die engl was er niks bij :D
Kheb 'm gekregen voor 470 :P
Is heel veel aan gesleuteld zo te zien.. Gasten van feedback wisten er niet al teveel over te vertellen behalve dat er knoppen aan de achterkant zaten waarvan ze niet wisten waarvoor ze dienden :P soort tweede toonregeling... Inclusief flightcase

Morgen vingertjes slijten :P

hebbie netjes gedaan, heb er ook een uurtje over zitten spelen, dat onderste knopje (witte) is gewoon het 2e kanaal..... schakelaartje zet het extra voorbuizje in werking en geeft dus meer gain, lekker hoor. zet hem op dat kanaal maar eens op 3 of 4.... AARRGGHHHHH geil ! ! !

alleen die powersoak vond ik ERG weird, werkte de verkeerde kant op ofzo... begreep hem niet echt, gewoon soort 2e of bij deze versterker eigenlijk 5e volume knop...

anyway, veel succes ermee. vette bak en SUPER geluid

Dude
16 augustus 2003, 14:23
zag trouwens dat er ook effectloops ingebouwd zijn, maar dat wist je nu al denk ik, en inderdaad echterop een eq voor het 2e kanaal, bass mid en treble ofzo.... weide bak maar cool, jammer alleen van die UBER lelijke speaker bescherm platen aan de voorkant, zou zelf een stukkie speaker grill hebben besteld en er netjes voorgeniet