PDA

View Full Version : Digitale tafel voor 150 pleuro! Dat wordt knutselen!



Dirk_Hendrik
13 augustus 2003, 10:51
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46954&item=2551194420


Een promix met een Buy it now van 150 Euro kon ik niet laten staan!
Ik heb weer wat te doen. Aan de andere kant, Yamaha zit hier 10 minuten lopen vandaan. Nu nog afwachten tot hij aankomt!

Mitch
13 augustus 2003, 14:35
Goeie score ! Wordt dat voor thuis/privé studio/oefenruimte ?

Dirk_Hendrik
13 augustus 2003, 14:52
Thuis/prive studio. Eens kijken of ik dan mij D&R 1000 series een beetje kan gaan uitrangeren. Ik vrees van niet daar een Promix niet echt rijk is aan IO. En verder dus eerst maar es een grote servicebeurt gaan doen want zo'n prijsje krijg je ook weer niet zomaar.

telecastermaster
13 augustus 2003, 17:45
Gefeliciteerd Dirk_Hendrik!

Dat is een mooi ding als je 'm weer aan de praat krijgt. Dat lijkt mij ook wel wat.

Heb je nou ook een geluidskaart nodig met 16 sporen digitaal uit?? De truuk met zo'n ding is toch om volledig in het digitale domein te blijven?

Wat zijn overigens die "enige Wandler" die kapot zijn? (zo goed is mijn duits nou ook weer niet en ik heb geen zin om het op te zoeken). :)

Dirk_Hendrik
14 augustus 2003, 09:43
Het is de truuk het in het digitale domein te blijven. Jammergenoeg zijn Promixen niet rijk bedeeld met IO capaciteit (en dan voornamelijk de O)waarmee het ding voornamelijk interessant is met het maken van (geautomatiseerde) mixen. Voor recording is hij minder fijn door dat geberk aan outputs.

Wandler...

Je hebt AD en DA wandlers....... (Converter dus) Dat zal dus wel weer SMD solderen worden op de werkplek

Mitch
14 augustus 2003, 10:48
Ik dacht dat -ie bedoelde dat een paar schuifjes ontbraken, zag ook zoiets op de foto ? :o

Dirk_Hendrik
14 augustus 2003, 11:39
Klopt ook maarreeh,

Zelfs met Yamaha, die schandalig duur is met zijn spare parts, is het nog steeds goedkoper om een niewe set knoppen te kopen dan om zo'n ding vanwege het ontbreken ervan veel te goedkoop weg te doen.

Daarnaast, als overweging, is, als ik dat ding niet goed krijg (kleine kans :D ) het interessanter om het apparaat in losse brokken verder te verkopen. Wederom omdat Yamaha zo bizar duur is met zijn spare parts.

Ik ben net achter merk en type van de Wandlers.

Lize
14 augustus 2003, 18:54
Ik dacht dat je een beetje zou gaan minderen met Ebay Dirk ;)

Maar dit is wél heel gaaf, ben een tikkeltje jaloers..

Dirk_Hendrik
15 augustus 2003, 10:25
jaa, eeeh maaareeeh,.... eeeh, ja nou, gewoon...

:)

telecastermaster
17 augustus 2003, 18:25
Ik dacht dat je een beetje zou gaan minderen met Ebay Dirk ;)



:-D :-D :-D :-D :-D :-D

Dirk_Hendrik
29 augustus 2003, 12:02
HeHe,

Eindelijk binnen.... Meer updates later.

Mitch
30 augustus 2003, 19:34
Endlich !