PDA

View Full Version : Wie kan er een speakerkast bekleden ?



Dude
12 augustus 2003, 23:20
Ok, ik dus waarschijnlijk een speakerkast bouwen maar het ontwerpje dat ik heb gemaakt is nogal lastig, ventilatie gat voor de versteker (buizen) veel schroefgaten afrondingen ed....

wie kan deze kast netjes en proffesioneel bekleden ?? en wat gaat het me kosten dan.. een 1x12 combo is het trouwens dus niet zo heel erg groot.

Al
12 augustus 2003, 23:46
Ok, ik dus waarschijnlijk een speakerkast bouwen maar het ontwerpje dat ik heb gemaakt is nogal lastig, ventilatie gat voor de versteker (buizen) veel schroefgaten afrondingen ed....

wie kan deze kast netjes en proffesioneel bekleden ?? en wat gaat het me kosten dan.. een 1x12 combo is het trouwens dus niet zo heel erg groot.

Erik doet zulke klussen. Prijs kan zal hij je op voorhand wel kunnen noemen.

haar.guitars@kabelfoon.nl

Al

nicoverduin
12 augustus 2003, 23:49
Bekleden is wel te doen. Echter ik zou eerst een tekening moeten zien of foto (afmetingen ed), welke materialen wil je gebruiken (tolex, luidspreker doek etc). Houd met luidspreker doek rekening dat er nog op de baffle een lattenframe moet zodat het doek niet direct op de baffle komt.

Ik heb er al een paar bekleed. Kijk maar op mijn site:
home.wanadoo.nl/nico.verduin[url]

Dude
13 augustus 2003, 00:22
Bekleden is wel te doen. Echter ik zou eerst een tekening moeten zien of foto (afmetingen ed), welke materialen wil je gebruiken (tolex, luidspreker doek etc). Houd met luidspreker doek rekening dat er nog op de baffle een lattenframe moet zodat het doek niet direct op de baffle komt.

Ik heb er al een paar bekleed. Kijk maar op mijn site:
home.wanadoo.nl/nico.verduin[url]

dat paarse tolex en speakerdoek gaat het zeker worden, is ook iets waar jij aan kan komen dan ?

nicoverduin
13 augustus 2003, 06:20
gewoon FNS in Renkum.

Nico