PDA

View Full Version : Akoestische mensen



Dux
12 augustus 2003, 21:11
aangezien ik op dit moment geen zin heb om volledig elektriek te gaan, doen we het akoestisch :)

Zijn er nog mensen die graag iets akoestisch zouden willen beginnen? Zelf vind ik het altijd heel mooi klinken :) Natuurlijk, electrisch spelen, en dan vooral de bekende covers spelen kan ook heel leuk zijn maar dat doet iedereen in Zuid-Holland al heb ik het idee, dus vandaar mijn iniatief om misschien eens iets anders dan anders te doen.

Ik speel bv zelf al 10 jaar gitaar en deels mandoline, en het akoestische genre vind ik altijd heel leuk. Verschillende stijlen genoeg om te proberen! Zijn er nog lui, gitaristen, zangers/zangeressen, die dit misschien wel zien zitten? Genoeg café's om in op te treden denk ik...en een oefenruimte is dan ook een niet zo groot probleem denk ik :))) Ik woon zelf in Rotterdam, dus mensen uit de omgeving die dit misschien wel leuk vinden mogen reageren! :)

Voor vragen of interesse graag mailen naar -> dux@tabsrus.nl

Greets!

ray gilbers
13 februari 2004, 10:51
Hoi Dux,
Ik ben Ray ik speel een jaar of 5 gitaar en meestal acoustisch ben zelf helemaal gek op acoustische music vooral rock en blues. Ik zou het tof vinden om met mensen muziek te maken ik heb alleen nog geen ervaring met optreden. Wat is je idee? wil je echt alles acoustisch zoals percusionisten en acoustische bassist? Lijkt me erg leuk en mooi. Ik hoop wat van je te horen groetjes Ray, :-D
P.S. Ik woon trouwens in Spijkenisse en ben 22 jaar.