PDA

View Full Version : Afmetingen Twin Reverb kast



nicoverduin
12 augustus 2003, 19:52
Voordat ik mezelf de pest pleuris ga rekenen en herleiden.. kan een van jullie het volgende voor mij doen:
- De buitenafmetingen geven van een Silverface Twin Reverb (breedte, diepte en hoogte) (bovenkant ook effe meten)
- de diepte van de latjes van het baffleboard
- idem voor de achterkant
- de afmetingen van beide achterkant planken

Alvast bedankt

Nico

Al
12 augustus 2003, 21:49
- De buitenafmetingen geven van een Silverface Twin Reverb (breedte, diepte en hoogte) (bovenkant ook effe meten)
- de diepte van de latjes van het baffleboard
- idem voor de achterkant
- de afmetingen van beide achterkant planken

Alvast bedankt

Nico

Ha Nico

Ik heb even gekeken

Diepte: boven 21cm onder 26cm
Breedte: 66cm
Hoogte: 50cm

Beffelbevestigingslatten zitten 2,5cm diep
Achterplakjesbevestigingslatten zitten 0,7cm diep

Onderste plank is 13cm hoog
Bovenste plank is 15,3 cm hoog Deze springt 2,5cm vanaf de rand in. De daaropvolgende hoek ligt 8cm van de rand. De uitsparing is 6cm hoog.

Al

nicoverduin
12 augustus 2003, 23:44
Al,

Bedankt. Dan kan ik een tekening gaan maken. Ik heb ook begrepen dat de baffel a.h.w. schuin naar boven loopt.

Nico

Al
12 augustus 2003, 23:48
Al,

Bedankt. Dan kan ik een tekening gaan maken. Ik heb ook begrepen dat de baffel a.h.w. schuin naar boven loopt.

Nico

Dat klopt. Bij de bodem is hij 26cm diep, bij de knik 24cm

Al

nicoverduin
12 augustus 2003, 23:51
Al,

Bedankt. Ik was al bang dat het 26 cm. was en geen 25. Hierdoor moet het hout eerst verlijmd worden. Ik kan alleen yellow pine krijgen in 25 cm of het moet verlijmd worden naar 26 cm. kost gelijk een extra 30 euro. Kassa.

C'est la vie...
Nico

Al
12 augustus 2003, 23:56
Al,

Bedankt. Ik was al bang dat het 26 cm. was en geen 25. Hierdoor moet het hout eerst verlijmd worden. Ik kan alleen yellow pine krijgen in 25 cm of het moet verlijmd worden naar 26 cm. kost gelijk een extra 30 euro. Kassa.

C'est la vie...
Nico

Je kan evt. bij Erik informeren of hij nog wat heeft liggen.

haar.guitars@kabelfoon.nl

Al