PDA

View Full Version : HUGD Ovation Celebrity

munkie
8 maart 2025, 19:07
https://www.flickr.com/photos/192020954@N02/albums/72177720324309889/

Vandaag weer naar de NGD geweest. Kat op het spek binden. Verkoper wou 200, ik bood de inhoud van mijn beurs. Oudste truc in het boek :speed:

Ik heb wel akoestische gitaren met piezo's maar om moverende redenen zijn die niet zo geschikt voor live. Deze Ovation wel. Voor het akoestische geluid hoef je hem niet te kopen, voor het elektrische geluid wel. Alles komt er luid en duidelijk uit zonder gekraak of gebrom. Hij zingt ook niet snel rond. Shallow bowl dus erg comfortabel.

Hij is gebruikt, er zitten deukjes en krasjes in het bovenblad maar geen lange scheuren zoals soms bij Ovations. Hals is recht, goed fretwerk, goede intonatie, bovenblad staat niet bol achter de topkam, elektronica werkt prima.

Bij de ene buurman van de verkoper even ingeplugd in een amp, bij de andere buurman een hoesje gescoord voor 7,50. Dat is het sfeertje op de NGD, uniek in NL IMHO.

miyaru
8 maart 2025, 20:48
Van harte man, veel plezier met de Ovation!!!!

Erik de Perik
8 maart 2025, 21:06
Gefeliciteerd!

Even gekeken, maar Ovation bestaat nog steeds, alleen geen solid body gitaren meer.

Tupelo
9 maart 2025, 09:42
Congrats.
Leuke aanwinst hoor.

Fobo
9 maart 2025, 10:37
Shallow bowl dus erg comfortabel.
Zo zie je maar weer hoe divers mensen dingen ervaren. Ik vind ze verschrikkelijk spelen, maar jij bent er blij mee dus:
felicitades and happy playing!

Dirk_Hendrik
30 maart 2025, 17:10
Zo zie je maar weer hoe divers mensen dingen ervaren. Ik vind ze verschrikkelijk spelen, maar jij bent er blij mee dus:
felicitades and happy playing!

Dit. En niks aan toe te voegen.

munkie
1 april 2025, 15:16
Ik had er 010 snaartjes op, leuk voor soleren maar minder voor strumming. Inmiddels 011 erop, meer snaarspanning, beter voor strumming, blijft beter op stemming. Alleen omgehangen blijft ie wat op en neer wippen zeg maar, een D model kan je vastklemmen. Nou Ja.