PDA

View Full Version : Vraagje over voeding...



Grungekid
12 augustus 2003, 13:38
jah ik weet dat er al meerdere onderwerpen over geopend zijn maar ik wilde ff vragen of je een ME-50 en een DS-2 tegelijk op 1 boss PSA adapter kan aansluiten...

Mithrandir
12 augustus 2003, 13:54
Als je weet dat er al onderwerpen over zijn, waarom open je dan een nieuwe? Ja, leg dat maar eens uit...

Maar het kan met een daisy-chain, dat is een kabeltje waarmee je 1 of meer (tot max 7 ofzo) pedalen van voeding kan voorzien. Ze zijn verkrijgbaar bij elke gitaarwinkel.

Ik weet alleen niet of de ME-50 hetzelfde vermogen en spanning nodig heeft en of ie dus wel op dezelfde adapter kan als de DS-2. Maar dat weet je ongetwijfeld zelf wel.

Grungekid
12 augustus 2003, 14:23
jah hij kan op dezelfde adapter en ik heb al zo'n kabeltje ik vraag me alleen af of die Boss een voldoende aantal mA heeft

Dirk_Hendrik
12 augustus 2003, 14:41
Tel dan de mA's van de twee apparaten op. Als die lager is dan de mA's van de adapter kan het. Check uiteraard ook de polariteit van de voedingsaansluitingen twee apparaten.

Matje
12 augustus 2003, 18:35
hoi, ik ben nieuw in de pedalen wereld. En ik vroeg me af of een boss tu2 ook altijd een adapter nodig heeft (het is het enige pedaal dat ik ga gebruiken). alvast bedankt!

Mithrandir
12 augustus 2003, 18:54
Een adapter of een batterij ja, 1 van de twee. Iets moet toch die mooie knipperlichtjes aan de gang houden he ;)

wimmeltje
12 augustus 2003, 20:01
Een adapter of een batterij ja, 1 van de twee. Iets moet toch die mooie knipperlichtjes aan de gang houden he ;)

Ik heb er een stoom machine langs staan die een dynamo aandrijft die weer stroom leverd... :-D

BLOK182
12 augustus 2003, 20:44
en de stoommachine werkt op een adapter? :D

maarten
12 augustus 2003, 21:02
nee nee, die werkt weer op een hamster die in een tonnetje rond rent