PDA

View Full Version : advies Capo

motorhan
16 oktober 2024, 09:13
Ik kan mijn Capo even niet vinden ergens neer gelegd ik gebruik hem ook zelden maar nu even nodig, en weet niet waar dus wil een andere kopen zo duur zijn die dingen niet wat is volgens jullie een goede en makkelijke capo voor western en/of electrisch

Fobo
16 oktober 2024, 09:49
https://www.bax-shop.nl/capo/fazley-c1g-capo-voor-gitaar-grijs

Deze gebruik ik al heel lang hij bevalt erg goed blijft goed op de hals zitten verschuift niet drukt de snaren goed aan en is niet duur als je hem bij Bax bestelt heb je hem de volgende dag

motorhan
16 oktober 2024, 13:06
dank je wel ziet er goed uit ik had er 1 met een stelschroef zodat je die aan de dikte van de hals kon aanpassen maar voor die prijs kunnen we het proberen en de andere zal ooit wel weer boven water komen (hoop ik)

Erik de Perik
19 oktober 2024, 17:40

Deze gebruik ik al heel lang hij bevalt erg goed blijft goed op de hals zitten verschuift niet drukt de snaren goed aan en is niet duur als je hem bij Bax bestelt heb je hem de volgende dag

Wow oké, ik had exact dezelfde, maar daar stond de komma één positie naar links. Deze is dan wel weer gestolen, dat wel.

Fobo
19 oktober 2024, 18:13
komma welke komma

Erik de Perik
19 oktober 2024, 18:44
komma welke komma

Dat die capo ook minder dan een Euro kan kosten.

Fobo
19 oktober 2024, 19:59
Wow oké, ik had exact dezelfde, maar daar stond de komma één positie naar links. Deze is dan wel weer gestolen, dat wel.

Dat die capo ook minder dan een Euro kan kosten.
Soms vind ik het moeilijk om jouw gedachtengang te volgen....

Tupelo
20 oktober 2024, 07:21

Motorhan is in de markt voor iets anders.
Mocht je zo een capo willen als die Fazley, ik heb er eentje van Ali -van, ik kan het me niet goed herinneren, maar het was 1 of 3 euro ofzo- en dat ding is identiek aan zo een Fazley of welk ander merk dat ik ken van dat soort, en doet het prima.
Ik heb 'm destijds besteld om te vergelijken met zo een tientjes ding van de muziekwinkel, en 't is werkelijk hetzelfde ding.
Dus met wat geduld, kan je 'm voor een paar euro hebben.

Erik de Perik
20 oktober 2024, 14:23
Soms vind ik het moeilijk om jouw gedachtengang te volgen....

Ik heb dat ook hoor.

lcvanderhelm
20 oktober 2024, 18:20
Bedoel je,dat je je eigen gedachtengang niet kan volgen?

motorhan
20 oktober 2024, 19:41
Dank jullie wel inmiddels is deze binnen van Bax en ook 1 besteld bij Ali voor de vergelijk
Hoop wel dat ik de andere een keer terug vind maar ja ik kan niet goed zoeken zeggen ze soms kijk ik er naar maar zie het gewoon niet endat is wel eens lastig.Ik moet me aanwennen dingen op en vaste plaats te leggen.
tot de volgende vraag en nogmaals bedankt.

Erik de Perik
20 oktober 2024, 21:10
Bedoel je,dat je je eigen gedachtengang niet kan volgen?

Dit snap ik al niet eens.