View Full Version : Zelfs prog rock liefhebbers
Fusion
28 september 2024, 14:24
zouden dit moeten kunnen waarderen. Zit op de grens van prog metal en prog rock. Ik vind m lekker
https://www.soundclick.com/mysticnl/?more=14712645
lcvanderhelm
28 september 2024, 18:43
Ik vind hem ook lekker.
Erik de Perik
28 september 2024, 23:16
Ik ook. Best een Brand X vibe in het begin, maar dat is wellicht bewust?
Fobo
29 september 2024, 09:36
Ja, klinkt weer goed! Zie je wel dat je voor goeie muziek helemaal geen grunten nodig hebt...;)
Effe off topic: heb jij je logo zelf ontworpen? Ziet er top uit.
benwave
29 september 2024, 09:42
Tot plus minus 1 minuut vind ik het mooi, daarna alleen nog maar indrukwekkend.
Je moet na het mixen van zoiets toch wel een nachtje of wat wakker liggen onnie ?
Fusion
29 september 2024, 12:59
Dank heren! Er komt zowel cleane zang (met randje soms) als toch ook scream op, sorry. Qua mixen, ik heb in de afgelopen jaren best veel gemixt, ook andere stijlen, dus wordt t steeds een stukje minder slecht. Als een mix me bevalt (en dan nog een jaar later terugluisteren is cringe), bewaar ik die instellingen in Cubase voor de volgende keer. Zo bouw ik steeds op wat ik al had
Fusion
29 september 2024, 12:59
Ik ook. Best een Brand X vibe in het begin, maar dat is wellicht bewust?nope ken ze van naam en wellicht 2 nummers that's it luister t echt nooit
Dweezman
17 oktober 2024, 16:52
Ik wil verkering hiermee. Wahnsin. Zo goed!
Fusion
17 oktober 2024, 22:14
Haha verreweg het leukste commentaar dat ikbppitnheb gehad! :D dank!
Luc-O
7 januari 2025, 19:16
Daaayum I LOVE this!!
edje kadetje
23 januari 2025, 12:22
Tot plus minus 1 minuut vind ik het mooi, daarna alleen nog maar indrukwekkend.
Je moet na het mixen van zoiets toch wel een nachtje of wat wakker liggen onnie ?
Hier kan ik me wel in vinden.
Aanvullend:
Erg indrukwekkend. Hoe krijg je dit zo strak?
Zeker in het begin had ik heel erg associaties met Sieges Even.
Ook erg gaaf en indrukwekkend, maar ook een beetje vermoeiend door de vele wisselingen en verrassingen.