PDA

View Full Version : geluid wat ik zoek



edjehunter
12 augustus 2003, 11:50
ik zoek het geluid wat intwine gebruikt bij het stukje direct na het harde gedeelte van het begin van way out. i know maar het geluid is vet.
welke effecten gebruiken ze hiervoor
mzzl,
sebas

Bram Versteeg
13 augustus 2003, 07:09
Ik ken het nummer niet want ik interesseer me niet in intwine. Maar ze komen van de rockacademie en die hebben Hughes&Kettner als sponsor. Dus misschien H&K?

Polytheme Pam
13 augustus 2003, 08:42
volgens moi is dat geen effect maar 2 gitaren die min of meer in octaven spelen....

het loopt niet precies synchroon dus een effect zal het waarschijnlijk niet zijn...

ik ken de bezetting van Intwine voor de rest niet...hebben ze 1 of 2 gitaristen?

Speeddemon
14 augustus 2003, 01:50
Ik ken het nummer niet want ik interesseer me niet in intwine. Maar ze komen van de rockacademie en die hebben Hughes&Kettner als sponsor. Dus misschien H&K?
Vind ik een erg kromme redenatie... (zit zelf ook op de RA)
Als je een timmermans-opleiding zou volgen, en je school wordt gesponsord door Metabo of DeWalt, wil dat toch absoluut niet zeggen dat je dat thuis ook in je schuur hebt hangen? Misschien vind je zelf Bosch of Black & Decker wel beter...


Enniewee, toen ze bij Barend en Van Dorp speelde, had een van die gasten een Dual Rectum-frier...

StormCrow
29 augustus 2003, 00:04
neej ze spelen op mesa en marshall...
en dat stukje klinkt als een compressor, kzou daar maar eens naar kijken

BLOK182
29 augustus 2003, 10:11
Die Recto wordt ook gebruikt in die laatste clip geloof ik. Die andere gitarsit heeft een tele en een fender in die clip dacht ik zo te zien.

Lucky
29 augustus 2003, 10:28
Ik zou in deze tijden van digitale opname etc. er maar niet teveel vertrouwen in hebben dat je iemands geluid kan bespreken aan de hand van wat de desbetreffende man in de videoclip lijkt te gebruiken.

BramVersteeg
25 februari 2004, 00:13
Ik ken het nummer niet want ik interesseer me niet in intwine. Maar ze komen van de rockacademie en die hebben Hughes&Kettner als sponsor. Dus misschien H&K?
Vind ik een erg kromme redenatie... (zit zelf ook op de RA)
Als je een timmermans-opleiding zou volgen, en je school wordt gesponsord door Metabo of DeWalt, wil dat toch absoluut niet zeggen dat je dat thuis ook in je schuur hebt hangen? Misschien vind je zelf Bosch of Black & Decker wel beter...


Enniewee, toen ze bij Barend en Van Dorp speelde, had een van die gasten een Dual Rectum-frier...

Sorry voor mijn domme tekst. Zegt idd erg weinig van de rockacademie. Ik dacht dat ze idd over mesa speelden.

Marc Oblivian
25 februari 2004, 09:25
[quote=Bram Versteeg]Ik ken het nummer niet want ik interesseer me niet in intwine. Maar ze komen van de rockacademie en die hebben Hughes&Kettner als sponsor. Dus misschien H&K?
Vind ik een erg kromme redenatie... (zit zelf ook op de RA)
Als je een timmermans-opleiding zou volgen, en je school wordt gesponsord door Metabo of DeWalt, wil dat toch absoluut niet zeggen dat je dat thuis ook in je schuur hebt hangen? Misschien vind je zelf Bosch of Black & Decker wel beter...

quote]

Verschil is natuurlijk wel dat men in de bouw het verschijnsel endorsement niet kent. Het kan natuurlijk zijn dat H&K succesvolle mensen van de academie als endorsers gebruikt.....