PDA

View Full Version : Fusion probeert te zingen

Fusion
11 augustus 2024, 10:51
Ben laatste hand aan death metal EP aan t slaan. Zangeres voor female cleans, death metal gozert voor male growls, misschien nog zanger voor rauwe metalcore zang, en ik probeert zelf wat male cleans :D

Leuk? Niet aan te horen? En ja, gecorrigeerd qua toonhoogte:

https://www.soundclick.com/mysticnetherlands/?more=14829703

Fobo
11 augustus 2024, 13:29
Knap dat je dat durft.:cooler:

Je stem staat - vind ik - te ver naar de achtergrond, en klinkt te vlak. Kan aan je stem liggen, maar ook aan een (goede) EQ.

En ja, gecorrigeerd qua toonhoogte
Who gives a shit? Als je de middelen hebt, moet je ze ook gebruiken...:ok:

pasqual
11 augustus 2024, 22:39
Breng die stem wat naar voren toe in de mix want ik meen te horen dat je best een fijne stem hebt!

Fusion
13 augustus 2024, 14:03
Het mooiste commentaar is echter van Brad, in PM

He gast ,

Ik moet toegeven dat je stem helemaal niet verkeerd klinkt in elk geval veel beter dan je gitaarwerk . Je hebt echt een stem waar de dames van in zwijm vallen , maar helaas doet je voorkomen dat weer teniet

:D

Fobo
13 augustus 2024, 16:28
Het mooiste commentaar is echter van Brad, in PM

He gast ,

Ik moet toegeven dat je stem helemaal niet verkeerd klinkt in elk geval veel beter dan je gitaarwerk . Je hebt echt een stem waar de dames van in zwijm vallen , maar helaas doet je voorkomen dat weer teniet

:D
Jouw dag kan niet meer stuk, lijkt me...:seriousf:

Erik de Perik
13 augustus 2024, 22:05
Niets mis met jouw stem (gitaar is natuurlijk wèl kut :seriousf: ) Ik vind het geheel lekker klinken, alleen de balans hoor ik niet altijd. Maar dat kan aan mij liggen, want ik heb weer eens een monitor opgeblazen...... sad

Brad kan mij ook maar niet vergeten:

Ik dacht al, wie heeft die waardeloze kleding ontworpen, dat ik toch beter gedaan zelfs zonder ervaring

Als reactie hierop:

Best een trotse vader; mijn dochter heeft hier alle kleding voor ontworpen.

https://npo.nl/start/serie/koolhoven-presenteert/seizoen-1/koolhoven-presenteert_3/afspelen

Terwijl de Veterinaire Snackbar in Den Haag nota bene permanent gesloten is door de penetrante urinegeur, die daar door Brad verspreid werd.

MarkS
15 augustus 2024, 09:45
Ik dacht al: wat ruik ik toch?
Weet ook niet wat ik ineens onder mijn schoen heb zitten, de keutel van een angstwezel of het is een platgetrapte kakkerlak.

“Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen…”

Kim Wilson
15 augustus 2024, 22:09
Ja, komkommertijd blijkbaar, ik had ook weer een paar wanhopige kreten om aandacht in mijn inbox. Ik weet nog niet of ik me gevleid moet voelen of wat, maar hij zit me blijkbaar ook al te stalken op facebook.