PDA

View Full Version : Geflopt



Fobo
1 maart 2024, 19:55
Na een door griep geflopte week op Schier mezelf tot een passende compensatie gedwongen door een Boss GT100 te scoren die ik heel toevallig tegenkwam.

Riky
2 maart 2024, 10:56
En de griep?

Fusion
2 maart 2024, 11:22
Jij liever dan ik, zowel de griep als de GT100. Hoop dat je van beide snel verlost bent.


;)

Fobo
2 maart 2024, 11:32
Jij liever dan ik, zowel de griep als de GT100. Hoop dat je van beide snel verlost bent.


;)
Wat vind je er niet goed aan? Ben wel benieuwd hoe het komt dat meningen hierover zó tegengesteld zijn.

Fobo
2 maart 2024, 11:33
En de griep?
Die weet vooralsnog van geen wijken.

benwave
2 maart 2024, 15:36
Prima dingetje ik heb er ook één. Een GX 100 ,..niet de griep
Makkelijk presets maken via de librarian en Tone central

Fusion
2 maart 2024, 15:45
Ik vinnum niet mooi klinken. Ligt geheel aan mijn onkunde (dat meen ik)

Fobo
2 maart 2024, 19:50
Jij liever dan ik, zowel de griep als de GT100. Hoop dat je van beide snel verlost bent.;)


Ik vinnum niet mooi klinken. Ligt geheel aan mijn onkunde (dat meen ik)
Dus, eigenlijk gun je het mij dat ik ‘m - de Boss dus - weer gauw kwijtraak, omdat jij er niet mee om kan gaan; zoiets...?;)


Prima dingetje ik heb er ook één. Een GX 100 ,..niet de griep
Makkelijk presets maken via de librarian en Tone central
Ja, dat gevoel - het maken van de presets dus - had ik ook. Ben er nog niet aan toegekomen, maar we gaan het zien.

grayfink
2 maart 2024, 20:49
Nou nog maar een keer beterschap dan en gefeliciteerd met je aankoop waar ik nauwelijks een mening over heb. Maar Boss maakt prima spullen. :)

pasqual
2 maart 2024, 21:18
Prima dingetje ik heb er ook één. Een GX 100 ,..niet de griep
Makkelijk presets maken via de librarian en Tone central

Hebben jullie het wel over hetzelfde beestje? GT vs GX? Ik heb ook de GX100 en zeker een tof apparaatje. De GT100 schijnt ook een mooi ding te zijn by the way!

Fobo
2 maart 2024, 21:49
Nou nog maar een keer beterschap dan en gefeliciteerd met je aankoop waar ik nauwelijks een mening over heb. Maar Boss maakt prima spullen. :)
Thanks and so...
Geen mening, want niet bekend met?

grayfink
3 maart 2024, 07:33
Ik lees net dat de GX100 iets anders is dan de GT100. Zoveel weet ik er van....
Laatst wat video en foto opnames gemaakt bij een bandje van een vriend, beide speelden over een GT100. Dat klonk goed. Zelf een Boss Katana en mini Katana voor op de bank. Ben daar dik tevreden mee. Heb ook jaren met losse pedaaltjes en buizenversterkers gepield, ben er wel klaar mee.

benwave
3 maart 2024, 07:44
Hebben jullie het wel over hetzelfde beestje? GT vs GX? Ik heb ook de GX100 en zeker een tof apparaatje. De GT100 schijnt ook een mooi ding te zijn by the way!

:) Je heb gelijk lezen is ook een kunde :). Ik heb een, en heb het over de GX100 en Fobo heeft een GT100 sorry