PDA

View Full Version : Nieuwe aankoop: chorus



Robbert
11 augustus 2003, 19:54
Zag hem voorbijkomen op Ebay, en plaatste hem in mijn Watchlist:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2549531573


Hoop hem binnenkort toe te kunnen voegen aan mijn collectie. Als 'ie een beetje hetzelfde klinkt als de Maxon CS505, gaat de Maxon eruit :D

Mitch
11 augustus 2003, 22:54
That's the shit ! Die 9-serie is niet voor niets zo beroemd geworden... zat er over te denken de FL9 op de kop te tikken, maar ik verwacht deze week de FL99 binnen te krijgen. Scheelt een letter :D

Ziet er trouwens nog netjes uit !

sash
12 augustus 2003, 00:48
Letter?

Kijk nog es goed :D

Dirk_Hendrik
12 augustus 2003, 09:14
Topicstarter,
ten eerste is een CS9 niet voor niets zo populair. Het is echt een heerlijke chorus. Ten tweede is het wat moeilijk om een Maxon effectapparaat te vergelijken met een Ibanez effectapparaat daar het allebij Maxon apparaten zijn. Maxon ontwikkelt al jaren lang de effectdoosjes voor Ibanez.

Mitch
12 augustus 2003, 09:40
@D-H: kijk, dat wou ik nou net ziet gaan zeggen, ik wilde liever de vergelijking afwachten :wink:

@sash: ///zat er over te denken de FL9 op de kop te tikken, maar ik verwacht deze week de FL99 binnen te krijgen. Scheelt een letter ///
Ik kan in deze zin geen fout ontdekken :razz:

The Thumb
12 augustus 2003, 09:42
kijk nog maar eens goed dan, sash heeft al een hint gegeven... :-D

Mitch
12 augustus 2003, 11:08
Ach............ :oops:
mijn gebruikelijke afasie......couplet en refrein zeg ik ook altijd verkeerd om ......... voor de rest functioneer ik volkomen normaal


http://smilies.jeeptalk.org/otn/blobs/gld_md_wht.gif

Robbert
12 augustus 2003, 12:16
Topicstarter,
ten eerste is een CS9 niet voor niets zo populair. Het is echt een heerlijke chorus. Ten tweede is het wat moeilijk om een Maxon effectapparaat te vergelijken met een Ibanez effectapparaat daar het allebij Maxon apparaten zijn. Maxon ontwikkelt al jaren lang de effectdoosjes voor Ibanez.

I know, I know.. :D

Wat ik bedoelde, is dat ik niet weet in hoeverre die CS505 op de CS-9 lijkt. Ik verwacht dat ze hetzelfde klinken, en dat zou mooi zijn, want de CS-9 ziet er "mooier" uit.
Ik vind het design van deze Ibanez pedalen mooi, strak en simpel.

Overigens heeft de verkoper niet echt haast met reageren :roll: Heb hem nu al twee emailtjes gestuurd, nog geen reactie...

Mitch
12 augustus 2003, 12:25
Is it still holiday in the UK ? :???: