PDA

View Full Version : Nieuwe single release



wood
18 februari 2023, 14:00
De afgelopen jaren ben ik druk bezig geweest met het schrijven en opnemen van verschillen liedjes. Binnenkort komen er weer wat instrumentale gitaar nummers aan maar ik ben ook bezig geweest met pop muziek. Onlangs is de 2de single uitgekomen van mijn pop duo.

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden? Daarnaast post ik dit natuurlijk ook om wat promotie voor de track te krijgen. (aangezien het lastig blijft om een act van de grond te krijgen) Thanks!


https://open.spotify.com/track/22dS6f3Jc2DPhVfOj9ii1v?si=fedac538c1974bae

pasqual
18 februari 2023, 14:09
Ik wacht wel op je gitaar nummers:seriousf:
Dit is niet aan mij besteed. Klinkt trouwens wel goed verzorgd en vakkundig maar deze muziek gaat mij niet boeien. Hopelijk weet je je doelgroep wél te raken!

Fusion
18 februari 2023, 14:30
Geinig gedaan! Hoor soms de autotune cq Melodyne volgens mij, en op andere plekken had ik gewild dat ie was ingezet haha. Al met al (op mobieltje luisterende) prima verzorgde mix. Wellicht iets te 'nat'

Fobo
18 februari 2023, 17:20
Wat Pascal zegt. Technisch op zich goed verzorgd, wellicht wat overgeproduceerd. Het liedje zelf vind ik eh... niet sterk: verse en chorus lijken veel op elkaar, waardoor het maar blijft doorgaan. Maar als ik zo bepaalde zenders beluister, is er vast een markt voor.

benwave
18 februari 2023, 18:06
Ik vind S&F het mooiste van de twee, die mix vind ik persoonlijk beter dan find a way. Zeer goede stem wat mij betreft, prettig om naar te luisteren.

wood
18 februari 2023, 19:29
Geinig gedaan! Hoor soms de autotune cq Melodyne volgens mij, en op andere plekken had ik gewild dat ie was ingezet haha. Al met al (op mobieltje luisterende) prima verzorgde mix. Wellicht iets te 'nat'

Thanks! Die Melodyne stukje die je hoort is denk ik zijn stem die ik een octaaf hoger heb gepitcht voor een bepaald effect (soort fiets ongeluk effect ;)) plus de koortjes!

wood
18 februari 2023, 19:30
Ik vind S&F het mooiste van de twee, die mix vind ik persoonlijk beter dan find a way. Zeer goede stem wat mij betreft, prettig om naar te luisteren.


Thanks, Stuck & Free was de eerste single en ook het eerste wat we hebben gemaakt.

bluegate
18 februari 2023, 21:39
Klikt lekker, en zou zeker niet misstaan tussen alle huidige acts.
Denk dat je met wat promotie hier prima mee kunt scoren.

:ok:

wood
19 februari 2023, 14:02
Thanks, dat zou mooi zijn!

apekop
23 februari 2023, 13:03
Klinkt lekker! Doet me een beetje aqan Avicii denken soms....

wood
23 februari 2023, 19:08
Thanks, en dank voor het luisteren! We hebben ook een lyric video mocht je het interessant vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=9MKC7XkTLYY