PDA

View Full Version : Multieffect met equalizer



larodefender
5 februari 2023, 09:56
Heb voor mijn muziekstijl (Shadows) een 10 bands equalizer nodig. Kan natuurlijk kiezen voor een stompbox uitvoering, maar ik zou liever een multieffect hebben, waar zoiets in zit. Weten jullie welk multieffect dat aan boord heft?

Fobo
5 februari 2023, 10:38
Gaat ‘m niet worden, denk ik. Volgens mij ook niet echt nodig:


https://www.youtube.com/watch?v=XZhEHVuRbZc

duckman
6 februari 2023, 19:51
De Line6 helix series heeft dit. Maar wellicht kunnen we je beter helpen als je uitlegt waarom specifiek en 10 bands EQ nodig is? Immers in de tijd van de shadows was dit er niet...


Heb voor mijn muziekstijl (Shadows) een 10 bands equalizer nodig. Kan natuurlijk kiezen voor een stompbox uitvoering, maar ik zou liever een multieffect hebben, waar zoiets in zit. Weten jullie welk multieffect dat aan boord heft?

Erik de Perik
6 februari 2023, 20:43
Ik vind het ook een vreemde redenatie, maar wellicht dat er in HB Marvin kringen inmiddels een enorme noodzaak wordt gemeld.
SSS Strat, Vox AC30, WEM ofzo tape-echo en een volumepedaal.... dat was het toch wel zo'n beetje?

duckman
6 februari 2023, 21:51
dat is het wel zo'n beetje, voor de sier een burns gitaartje erbij en klaar is kees, euh...Hank


Ik vind het ook een vreemde redenatie, maar wellicht dat er in HB Marvin kringen inmiddels een enorme noodzaak wordt gemeld.
SSS Strat, Vox AC30, WEM ofzo tape-echo en een volumepedaal.... dat was het toch wel zo'n beetje?

Dirk_Hendrik
8 februari 2023, 15:21
Ik verbaas me al jaren over hoe the shadows een werkelijk volledig losstaand subgenre binnen het gitaristenwereldje is wat nagenoeg niet mengt met andere genres.

Fusion
8 februari 2023, 16:21
Ik vermoed dat ie n 10bands eq nodig heeft omdat ie juist niet al die ingedienten die Erik noemt heeft en je dus met 10bands redelijk kunt sculpten, fijner kunt sturen dan ee 3bands parametrisch. Zoiets

Erik de Perik
8 februari 2023, 22:21
Dat zou zomaar kunnen, maar grote afwezig is dan weer de TS für aufklärung.

Fusion
9 februari 2023, 09:22
Wie das geht, wie das geht

apekop
10 februari 2023, 20:52
Dat zou zomaar kunnen, maar grote afwezig is dan weer de TS für aufklärung.


Zijn voorlaatste post was in 2010, dus waarschijnlijk antwoord hij in 2036 wel! :)