PDA

View Full Version : epiphone lefthand G-400



klaas
11 augustus 2003, 13:55
Ik zou binnenkort een Epi lefthand G-400 aanschaffen, zijn er mensen die dit een miskoop zouden vinden? Zoja zijn er andere betaalbare linkshandige gitaren?


groet Klaas

Br@mbo
11 augustus 2003, 13:56
Ik zou binnenkort een Epi lefthand G-400 aanschaffen, zijn er mensen die dit een miskoop zouden vinden? Zoja zijn er andere betaalbare linkshandige gitaren?


groet Klaas

hej klaas , welkom opt forum , erger je niet teveel aan sinistral en negtivek3fan en dergelijke schepsels , en amuseert u he !!!

kheb mn mening al gegeven op msn , misschien kunde ook efkes zoeken op epiphone ( zoekfunctie )

SiNiSTRaL
11 augustus 2003, 15:24
jij houdt echt niet van mij he?
damn

Diedo
11 augustus 2003, 15:44
dat werd dus niet gesuggereerd!! er stond: "erger je niet teveel aan sinistral en negtivek3fan en dergelijke schepsels"

dat zegt niet dat ie je niet aardig vindt, maar dat je af en toe irritant bent(volgens hem)
ik hou me verder helemaal buiten deze discussie; ik vind jullie allemaal heel aardig :) :roll:

volgens mij is die epiphone een redelijke gitaar, maar als je em echt wilt kun je beter naar een tweedehands kijken, omdat dan de prijs/kwaliteit verhouding beter is

Diedo

Matje
11 augustus 2003, 16:16
op gitaarmarkt staat ook nog een linkse ibanez sg. misschien ook interessant.

Br@mbo
11 augustus 2003, 16:23
jij houdt echt niet van mij he?
damn
tuurlijk hou ik van jou schat :p :roll: :wink:


ah , effe serieus , ik vin jou echt wel cool , kwist alleen nietmeer wat te lullen