PDA

View Full Version : Eternally (progrock)



han_uil
2 juli 2022, 10:16
Hoi allemaal,

Ik heb vorige maand een solo album uitgebracht genaamd Han Uil - Walking in Circles (https://hanuil.bandcamp.com/album/walking-in-circles) .
Het is mix van progrock en mainstream rock. Een beetje zoals Jethro Tull, Marillion, Peter Hammill, Dire Straits en David Bowie.


Dit is een video van het nummer Eternally met als gast muzikant Aldo Adema op lead gitaar en bas (Edgon Heath, Seven Day Hunt, TumbleTown)

https://www.youtube.com/watch?v=CJYYDu9mETQ

Groeten,
Han Uil

Midwolda
2 juli 2022, 10:39
Hier word ik blij van. :)

Fobo
2 juli 2022, 10:58
Heb het een paar keer beluisterd. Het is niet mijn stijl, maar het staat als een huis! Prachtig opgenomen; compliments!!!

arjanb01
2 juli 2022, 11:22
Prachtig ! De invloeden zijn duidelijk: Jethro Tull, Pink Floyd, Yes, Marillion. Hier wordt ik blij van, mooie mix, zang klinkt top ! Hier is aandacht aan besteed ! 👌👏

Erik de Perik
2 juli 2022, 14:29
Prima gespeeld en opgenomen hoor!

Ik hoor vooral Yes en Genesis (niet Top40 periode).

arnoldtims
2 juli 2022, 15:40
Bij het zien van de titel dacht ik, even luisteren, vast erg goed gemaakt maar niet mijn stijl. Kom ik dit pareltje tegen met voor mij ook een hoog Pink Floyd gehalte, zit hem voornamelijk in de stemmen. Mooi hoor

Tupelo
2 juli 2022, 21:11
Klinkt lekker man !!

han_uil
2 juli 2022, 21:32
Hey allemaal, bedankt voor het luisteren en jullie opmerkingen :)

Cageman
4 juli 2022, 15:08
Lekker. Noem je bewust Tool niet als invloed?:soinnocent:

De upgraded media player visuals zijn ook nice.

Fusion
4 juli 2022, 15:20
Het is niet mijn ding, maar de mix zit echt super in elkaar!

maxdb
4 juli 2022, 16:36
Gaaf zeg. Mooi ook.

han_uil
4 juli 2022, 18:49
Lekker. Noem je bewust Tool niet als invloed?:soinnocent:

De upgraded media player visuals zijn ook nice.


Hoi, Tool ben ik niet erg bekend mee...al heb ik Lateralus wel eens gehoord.

Cageman
4 juli 2022, 22:15
Hoi, Tool ben ik niet erg bekend mee...al heb ik Lateralus wel eens gehoord.

O, gheghe. Dan is het gewoon een parallelle uitvinding. De drumstijl deed me eraan denken. Nogmaals, lekker! Ik ga van de week op bandcamp de rest luisteren.

pasqual
4 juli 2022, 22:27
Mooi hoor! En erg goede opname:ok:

Dweezman
15 juli 2022, 20:02
Allemachtig, wat is dit goed gedaan zeg! Sowieso de kwaliteit van opname, mix en uitvoering vind ik indrukwekkend. Ik ben een proghead, dus kan ook zeker wat met dit genre. Ik moet enorm aan The Flower Kings denken, en dat is een goed ding. Ik ga de rest van je muziek ook opzoeken.

han_uil
18 juli 2022, 16:21
Allemachtig, wat is dit goed gedaan zeg! Sowieso de kwaliteit van opname, mix en uitvoering vind ik indrukwekkend. Ik ben een proghead, dus kan ook zeker wat met dit genre. Ik moet enorm aan The Flower Kings denken, en dat is een goed ding. Ik ga de rest van je muziek ook opzoeken.

Bedankt voor het luisteren en goed te horen dat je de mix goed vindt. Daar heb ik ook best wel lang aan gesleuteld; dus mooi dat dit te horen is :-) Elke tracks is weer anders qua stijl; FK invloeden kan ik met voorstellen bij dit nummer (al vind ik Karmakenic zelf leuker ;-)