PDA

View Full Version : Nieuwe pedaltrain, alleen lege koffer gekregen 🤔



DrHanz
29 november 2021, 19:13
Bestel ik bij een zekere Bredase muziekwinkel een nieuwe Pedaltrain+koffer, krijg ik een doos met wat plastic en alleen de koffer erin. Vond hem al wat weinig wegen toen ik hem ophaalde bij het PostNL punt 😄 Gebeld, eerste reactie een diepe zucht, de train zelf stond nog "op een display" in de winkel. Kennelijk een demo-model dus (stond zo niet op de site). Verder nog geen begin van 'sorry voor het ongemak' ofzo. Maar goed, ze zouden hem gaan nasturen, of ik eerst wel even een email wilde sturen. Gedaan, maar niet even een mailtje terug van 'we gaan het in orde maken' ofzo.

Foutje kan gebeuren, geen probleem, maar je kan als winkel toch op zijn minst net dóén alsof je het vervelend vindt voor je klant 😄

Erik de Perik
29 november 2021, 19:57
Jij verwacht een heel persoonlijke benadering wanneer je online iets bestelt?

DrHanz
29 november 2021, 20:38
Jij verwacht een heel persoonlijke benadering wanneer je online iets besteld?

Het is een winkel. Ik bestel er iets. Zij maken een fout. Ik bel ze. Ik mail ze. Ik verwacht geen koffie. Ik verwacht geen bos bloemen. Ik verwacht wel fatsoen. Online of niet.

Fobo
29 november 2021, 22:07
Het is een winkel. Ik bestel er iets. Zij maken een fout. Ik bel ze. Ik mail ze. Ik verwacht geen koffie. Ik verwacht geen bos bloemen. Ik verwacht wel fatsoen. Online of niet.

Terecht, denk ik. Erik probeert je - op zijn geheel eigen en unieke wijze - duidelijk te maken dat dat soms al teveel is gevraagd.

Erik de Perik
29 november 2021, 22:29
I'm special :harmony:

Pepe
30 november 2021, 01:51
De email beantwoorder van een muziekzaak:

https://media.giphy.com/media/l2Sq0AdcQXKQ7yIH6/giphy.gif

DrHanz
30 november 2021, 10:46
😄😄

Krijg vanmorgen alsnog een antwoordmail, niet met 'goh vervelend, sorry' maar met de vraag of ik foto's wil sturen omdat zij van mening zijn dat de aan mij gestuurde doos 'fabrieksvers' was. Er zaten nota bene twee f-ing reclamestickers van hun eigen winkel IN de softcase IN de doos!

DrHanz
30 november 2021, 10:47
Krijg beetje gevoel dat ze mij een onvolledige retourzending in de maag proberen te splitsen.

MarkS
30 november 2021, 12:20
Een foto sturen van iets wat je niet hebt ontvangen….
ze hebben zelf toch aangegeven dat de train nog in de winkel stond?

DrHanz
30 november 2021, 21:13
Uiteindelijk konden ze obv de foto's (hun eigen reclamestickers zaten in de softcase van de ontbrekende pedaltrain 😄) niet volhouden dat de doos direct en ongeopend van de fabrikant naar mij was gestuurd, ze gaan de ontbrekende pedaltrain alsnog opsturen. Man man man. Niet nogmaals bij deze zaak.

D3nnis
30 november 2021, 21:42
Man man man. Niet nogmaals bij deze zaak.

Het ligt waarschijnlijk aan de toon van de reacties die de betreffende winkel gegeven heeft, maar op zich, dat ze om een foto vragen, om zo eventuele fouten op de fabrikant te verhalen of iets dergelijks is toch niet zó gek?

DrHanz
30 november 2021, 23:18
Het ligt waarschijnlijk aan de toon van de reacties die de betreffende winkel gegeven heeft, maar op zich, dat ze om een foto vragen, om zo eventuele fouten op de fabrikant te verhalen of iets dergelijks is toch niet zó gek?

Precies, geef mij niet het gevoel dat ik lastig ben en al helemaal niet dat ik de boel zou willen flessen voor een f*ing pedaalrekje. Hadden ze gewoon gezegd: "vervelend, sorry, foutje, gaan we rechtzetten, en omdat we denken dat de fabrikant misschien een fout heeft gemaakt willen we je vragen om wat foto's" dan was het allemaal wat plezieriger geweest. Maar goed, ben er klaar mee, ze sturen hem op, laatste mailtje vanuit hun was dan wel weer vriendelijk. Next!