PDA

View Full Version : High gain relay schakeling Hoffman amps



seldon
6 november 2021, 11:53
Hallo

Ik zie bij de relais print , voor de High Gain Switch , dat de voedings nul met de contact van het relais is verbonden , kan dit.
Ik wou een foto sturen , maar ik weet niet hoe dat moet , ik zie dat je geen bijlagen mag versturen.

Groet Seldon

seldon
6 november 2021, 11:55
Ik bedoel de voedings nul van de Relais voeding.

Erik de Perik
6 november 2021, 12:10
Wat zou eruitgehaald gain aan een Hoffmann versterker moeten zijn? Je bedoelt toch die Arnhemse versterker?

Erik de Perik
6 november 2021, 12:11
Eruitgehaald = high gain

seldon
6 november 2021, 12:38
De schakeling staat op Hoffman Amps Plexi 50 , met High Gain Switch , er staat ook nog een artikel over de hot switch.

Erik de Perik
6 november 2021, 15:04
Oh ik wist niet dat zoiets bestaat. Maar ik zou het iets meer uit het vage trekken; plaatje erbij (ergens anders gehost, hier kan dit alleen via Tapatalk), etc.

seldon
6 november 2021, 16:49
Ik heb geen mobiele telefoon dus kan ik geen gebruik maken van Tapatalk.

Dirk_Hendrik
6 november 2021, 17:46
Dan zijn er 3 opties:
1) Psychische teleportatie naar de 21ste eeuw. Scoor jezelf een mobiel. Zelfs m'n pa van 83 is gezwicht (en dat kostte heel veel moeite) dus dat kan jij ook. Je kan em ookgebruiken om naar het cafe te gaan dus alleen maar voordelen!
2) Vind een host die plaatjes voor jou host. Google Image host.
3) Doe het in text. Schrijf een aanzienlijk betere en helderdere post waarin je vertelt wat je wil, wat je al weet, waar je niet uitkomt en waarom niet. Bespaar niet in details, doe geen aannames dat iets "wel bekend" zou zijn, etc etc. Op dit moment is het amper te volgen.

tmms
6 november 2021, 17:51
Dan zijn er 3 opties:
1) Psychische teleportatie naar de 21ste eeuw. Scoor jezelf een mobiel. Zelfs m'n pa van 83 is gezwicht (en dat kostte heel veel moeite) dus dat kan jij ook. Je kan em ookgebruiken om naar het cafe te gaan dus alleen maar voordelen!
2) Vind een host die plaatjes voor jou host. Google Image host.
3) Doe het in text. Schrijf een aanzienlijk betere en helderdere post waarin je vertelt wat je wil, wat je al weet, waar je niet uitkomt en waarom niet. Bespaar niet in details, doe geen aannames dat iets "wel bekend" zou zijn, etc etc. Op dit moment is het amper te volgen.

ad1: -20
ad2: +1
ad3: +1

Maakt -18 en dan kom je goed weg:D

seldon
7 november 2021, 11:52
Ik ga naar een forum waar ik wel , bijlagen kan versturen.

Dirk_Hendrik
7 november 2021, 14:13
Ik ga naar een forum waar ik wel , bijlagen kan versturen.

Touché.
Da's een 4) idd.

Want stel je toch voor dat je moeite moet doen om hulp te krijgen:stop:

MarkS
7 november 2021, 15:33
Touché.
Da's een 4) idd.

Want stel je toch voor dat je moeite moet doen om hulp te krijgen:stop:
Heeft er geen moeite mee om geen mobiel en geen Tapatalk te gebruiken, maar o wee als je op een forum online niet direct een plaatje rechtstreeks kunt uploaden. Dus gaat ie googelen naar een forum waar dat wel kan. Dat is vast veel minder moeite dan googelen op free image hosting.

tmms
7 november 2021, 16:32
Hier nu ImgBB als hosting site. Had altijd TinyPic, die kapte ermee, das een risico, zou je opeens moeten betalen.
Account aanmaken, uploaden en de code plakken in je berichten hier.
Veel expertise op dit forum.

cluseau
8 november 2021, 22:08
Ik zie bij de relais print , voor de High Gain Switch , dat de voedings nul met de contact van het relais is verbonden , kan dit.

Ja xxxxxxxx

Dirk_Hendrik
9 november 2021, 09:01
Dan wil ik ook graag de hoogspanning kortsluiten met massa. Kan dit?

cluseau
9 november 2021, 11:50
Dan wil ik ook graag de hoogspanning kortsluiten met massa. Kan dit?


Ja xxxxxxxx

Dirk_Hendrik
9 november 2021, 15:14
Ja xxxxxxxx

Ik wist dat ik op je kon rekenen!:zz:

Erik de Perik
18 november 2021, 18:43
Rood is zwart en plus is min.