PDA

View Full Version : kwaliteitverschil Gretsch Epiphone



motorhan
1 juli 2021, 18:46
Hallo,
Ik zag een Gretscg 2420T en een Epiphone JOY Pazz wat is jullie ervaring met kwaliteit en speelverschil ik kan ze beide gebruikt in nieuwstaat kopen en natuurlijk moet ik zelf zien hoe het voelt maar wat is jullie mening /gevoel.

Uiterlijk vind ik ze beide niet verkeerd.

Pepe
1 juli 2021, 19:32
Het is het verschil tussen Bebop en Bebop a lula, dat zou bij mij de keuze al bepalen.

witterwit
1 juli 2021, 19:41
Hallo,
Ik zag een Gretscg 2420T en een Epiphone JOY Pazz wat is jullie ervaring met kwaliteit en speelverschil ik kan ze beide gebruikt in nieuwstaat kopen en natuurlijk moet ik zelf zien hoe het voelt maar wat is jullie mening /gevoel.

Uiterlijk vind ik ze beide niet verkeerd.

Bedoel je toevallig Epiphone Joe Pass?

motorhan
2 juli 2021, 08:31
Ja dat bedoel ik kleine toetjes en dan automatisch de tekst veranderen zonder dat je het wilt en niet gecontroleerd na plaatsen betje dom he.

Napoje
2 juli 2021, 14:44
Gef ni hor

Kim Wilson
2 juli 2021, 15:18
Ik denk dat de kwaliteit niet zoveel uit elkaar loopt. Het verschil zit hem vooral in het geluid en wellicht de feel van de hals. Ik zou ze allebei eens willen testen als ik in jouw positie stond.

witterwit
12 juli 2021, 21:13
Is het nog gelukt om een keuze te maken?

motorhan
13 juli 2021, 09:09
Ik ga morgen de epiphone bekijken en voelen een Gretsch heb ik al eens gehad dus weet een beetje goe die voelt. Ik zie morgen wel pf het wat voor me is hij ziet er opde foto's heel mooi uit.
maar als ik voor een gretsch ga dan wordt het toch een nieuw want de prijs die de verkope vraagt ligt dicht bij de nieuwprijs en dan moet ik er nog een eind voor rijden. en bij Bax of Thoman wordt ie grtis geleverd.

motorhan
14 juli 2021, 21:48
Ik ga morgen de epiphone bekijken en voelen een Gretsch heb ik al eens gehad dus weet een beetje goe die voelt. Ik zie morgen wel pf het wat voor me is hij ziet er opde foto's heel mooi uit.
maar als ik voor een gretsch ga dan wordt het toch een nieuw want de prijs die de verkope vraagt ligt dicht bij de nieuwprijs en dan moet ik er nog een eind voor rijden. en bij Bax of Thoman wordt ie grtis geleverd.

Ik heb vandaag de epiphone joe pass aan de collectie toegevoegd ziet er uit als nieuw en speelt lekker thuis extra opgepoetst voor nog mooier en setje nieuwe flatwounds er op.

witterwit
14 juli 2021, 22:08
Was alles al goed afgesteld ?

motorhan
15 juli 2021, 09:46
Was alles al goed afgesteld ?

Was niet verkeerd klonk goed en de rest doe ik zelf komt helemaal goed mooie lage actie.