PDA

View Full Version : Code 25 NEW !



zoldergitarist
21 juni 2021, 10:38
In 2018 mee begonnen en nu pas afgemaakt oeps...:sssh: Inmiddels ben ik een aantal effectenbakken verder dus de sound van toen had ik niet meer. Met een beetje kunst en vliegwerk heb ik het zaakje afgemaakt met mijn Digitech RP360. Zoals altijd neem ik mijn muziek op via de Line-out van de effectenbak rechtstreeks in de Yamaha AG03 mixer welke ook mijn audio device is.

https://soundcloud.com/doedens

purplejohn
21 juni 2021, 10:52
Zeg Barry, wordt het niet eens tijd om "Zoldergitarist" te gaan veranderen in "Podiumgitarist"? Zou ff snel luisteren, nu kom ik weer te laat op m'n werk.

Fobo
22 juni 2021, 10:03
Zeg Barry, wordt het niet eens tijd om "Zoldergitarist" te gaan veranderen in "Podiumgitarist"?

Dit dus en niet anders, Barry!!! Man, wat klinkt dat weer lekker...

zoldergitarist
30 juni 2021, 09:44
Zeg Barry, wordt het niet eens tijd om "Zoldergitarist" te gaan veranderen in "Podiumgitarist"? Zou ff snel luisteren, nu kom ik weer te laat op m'n werk.

Bedankt John, voor mij geen podium hoor ha ha ha.

zoldergitarist
30 juni 2021, 09:45
Dit dus en niet anders, Barry!!! Man, wat klinkt dat weer lekker...

Dankje, fijn om te horen !

Fusion
30 juni 2021, 09:55
Barry meestal is mijn commentaar altijd "fantastisch spel, maar wat een ruk liedje", maar dit is heerlijk. Je spel is niet alleen zoals altijd indrukwekkend maar je speelt hier ook nog eens mooie lijnen. Ja, de akkoorden etc hebben een beetje een oubollige jaren 90 shred vibe, maar daar is in prinipe niets mis mee en het werkt hier. Dit nummer heeft ook meer kop en staart dan gebruikelijk.

SUper gedaan

zoldergitarist
1 juli 2021, 16:01
Barry meestal is mijn commentaar altijd "fantastisch spel, maar wat een ruk liedje", maar dit is heerlijk. Je spel is niet alleen zoals altijd indrukwekkend maar je speelt hier ook nog eens mooie lijnen. Ja, de akkoorden etc hebben een beetje een oubollige jaren 90 shred vibe, maar daar is in prinipe niets mis mee en het werkt hier. Dit nummer heeft ook meer kop en staart dan gebruikelijk.

SUper gedaan

Hey Fu, bedankt voor je mooie woorden!
Groetjes Barry

Ernest01
6 juli 2021, 12:05
Sterk nummer.... Wat moet je nog meer zeggen dan dat je weer fabelachtig speelt.
En zo te horen zit er weer muziek in, letterlijk en figuurlijk.
Super !

zoldergitarist
10 juli 2021, 08:56
Sterk nummer.... Wat moet je nog meer zeggen dan dat je weer fabelachtig speelt.
En zo te horen zit er weer muziek in, letterlijk en figuurlijk.
Super !

Dankje, het gaat idd weer een beetje voor de wind gelukkig.

pasqual
17 juli 2021, 20:48
Hij's weer fijn! Goed gitaarwerk!
P.s: check ff je berichten op Soundcloud, ik heb (eindelijk) eens gereageerd;)

zoldergitarist
24 juli 2021, 12:17
Hij's weer fijn! Goed gitaarwerk!
P.s: check ff je berichten op Soundcloud, ik heb (eindelijk) eens gereageerd;)

Bedankt Pasqual, ik heb het gelezen hoor. Je hoort van mij !