PDA

View Full Version : Pedal, the movie.



Pepe
30 april 2021, 17:24
https://www.youtube.com/watch?v=a5AbsQvdiZE&t=4s

Duhsjaak
30 april 2021, 20:00
O gelukkig, wat een opluchting.
Ik dacht even dat het ‘pedal, de musical’ zou worden. Met mevrouw ehm...., met op het eind van de zin zo’n uithaal met een trillertje in de stem en zo’n onnatuurlijke nadruk op de laatste lettergreep.
Blij dat ik nog nčt op tijd weer wakker werd.
Ik ga m morgen bekijken deze clip. Dank je.
Ik voel altijd een bepaalde compassie met pedalen. Ik zou het ook niet zo OK vinden als er steeds op mij werd getrapt.
Vriendelijke groet, Gus

Pepe
30 april 2021, 22:13
Je weet van te voren al hoe het afloopt namelijk met een vervolg. De Pedal II: this time it's personal! en dan Pedal III: The Final Frontier en Pedal IV: The Final Final Beyond..
en dan de reboot van JJ Abrams.

Dirk_Hendrik
1 mei 2021, 00:10
Zijn er eigenlijk op Youtube nog pedaalgerelateerde video's te vinden waar Josh Scott niet overheen geplast heeft?

Pepe
1 mei 2021, 00:15
Chroniqueur du pedal extraordinair wordt je ook niet zomaar.

Erik de Perik
1 mei 2021, 00:27
*word

:hide:

Brum
1 mei 2021, 00:58
Wil je jouw knoeperd van een -dt fout in het "twijfel over een advertentie topic" dan ook even recht zetten, Erik?:soinnocent:

Erik de Perik
1 mei 2021, 01:36
Wil je jouw knoeperd van een -dt fout in het "twijfel over een advertentie topic" dan ook even recht zetten, Erik?:soinnocent:
Ik ben een beest..... hahaha


Welke fout?

R.J
1 mei 2021, 01:54
Zijn er eigenlijk op Youtube nog pedaalgerelateerde video's te vinden waar Josh Scott niet overheen geplast heeft?

Zolang je bijvoorbeeld Japans, Koreaans of Chinees (/singaporeaans) spreekt wel. In hoeverre Henning Paulie ingefluisterd wordt door Josh is weet ik niet, zijn kanaal (en inkomen) stort in zodra naar buiten komt dat ie dat stiekem toch is.

Anyway ik wil dit Reverb vehikel toch kijken uit interesse, maar kan m nog nergens vinden.

Pepe
1 mei 2021, 11:23
Anyway ik wil dit Reverb vehikel toch kijken uit interesse, maar kan m nog nergens vinden.

Klik (https://reverb.com/page/the-pedal-movie?utm_source=youtube&utm_medium=social&utm_campaign=blog-tpmlaunch&utm_content=pedal)........

R.J
1 mei 2021, 15:56
Daar staat een trailer van 2 minuten die vervolgens naar google play leid, waar ik 'm alleen op m'n wishlist kan zetten.
Zo ver was ik helaas al :makeup:

Pepe
1 mei 2021, 16:52
Nee? Dat zou raar zijn.
De Itunes/Appletv route lijkt het te doen, althans, hij wil mij apple tv openen, ik heb alleen geen apple tv :D
Ik roep altijd dat ik nauwelijks pedalen gebruik maar ondertussen koop ik die krengen al zo'n 45 jaar
en zo ga ik er ook mee om, van super interessant naar super onbelangrijk, naar gelang de pet.
Leuk toch?

R.J
1 mei 2021, 20:58
Nah ik lees net van 1 van de regisseurs dat hij gewoon nog niet beschikbaar is in NL, Zuid Afrika, Rusland en nog een ander land.

VPN time.

YannickH
3 mei 2021, 13:23
Download stremio gratis en je kunt de film daar gratis zien... (en alle films ooit gemaakt ook trouwens)