PDA

View Full Version : Beetje hulp nodig voor mijn nieuwe gitaar



ken
10 augustus 2003, 11:56
hallo mensen jullie kunnen mij vast helpen want ik wil graag een nieuwe gitaar en ik heb er een gezien bij mp het was een jackson dinky en hij kostte rond de 580 euro denk ik weet niet meer zeker en er zaten symour duncan design elementen in s-s-h. Er zat ook nog een floyd rose systeem op. Maar mijn vraag is of dit een redelijk gitaar is voor die prijs want ik heb gehoord dat hij dat niet waard is omdat er geen jackson elementen in zitten en dat je gitaar ontstemd enzo door die floyd rose. ik heb dus een beetje hulp nodig. :)

Swan
10 augustus 2003, 11:59
duncan designed elementen zijn beter dan Jackson elementen, en verder is de gitaar gewoon een goede voor de prijs....ga ervoor! de floyd is ook goed en blijft gestemd, als je ermee om kan gaan

Barret Wallace
10 augustus 2003, 12:05
580 euro is een beetje duur voor een 2e hands dinky

Ibanez RuleZ
10 augustus 2003, 12:06
dan was het waarschijnlijk een Dinky DXMG. voor zover ik weet zijn dat goede gitaren, beter dan de performerserie.

harrald

Swan
10 augustus 2003, 12:08
als het deze is http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/13382.jpg ziet het er wel goed uit.....bindings langs de nek enzo....maar 580 is inderdaad duur...dacht dat je t over n nieuwe had....580 haal je tegenwoordig bijna n nieuwe

ken
10 augustus 2003, 12:15
het is een nieuwe geen 2e handse

Swan
10 augustus 2003, 12:16
mp=marktplaats=2e hands?

t zou helpen als je t type zou weten

MarshallSG
10 augustus 2003, 12:19
mp= Musik Produktiv = nieuw?

renier
10 augustus 2003, 12:20
580 tweedehands is te duur. en verder: als je nog niet weet dat een floyd rose systeem juist ontwikkelt is om ontstemmen TEGEN te gaan, dan zul je het verschil tussen jackson en duncan designed elementen waarschijnlijk niet horen ;)

overigens zijn de duncan designed wel marginaal beter. gezien je muziekvoorkeur is een gitaar met EMG's mischien meer iets voor jou.

oh, en gebruik eens wat leestekens...

Swan
10 augustus 2003, 12:20
kan ook :-D

ken
10 augustus 2003, 12:24
Voor de duidenlijkheid hij staat bij musik produktiv en ik ben net nieuw hier bij dit forum dus ik weet nog niet hoe alles werkt. Moet een beetje wennen.

Swan
10 augustus 2003, 12:26
bij n Jackson van die prijs zit er een goeie floyd op die niet ontstemd en die elementen zijn beter dan de standaard Jackson elementen, er zitten in mijn Jackson KE3 ook duncan designed en ik ben er tevreden over...