PDA

View Full Version : Marshall "slash" settings



gibson rules
9 augustus 2003, 19:49
he

weet iemand hoe je het echte slash geluid krijgt op je marshall?
ik heb zelf een marshall valverstate en een gibson les paul standard maar krijg het "echte" geluid er niet uit

groetjes

Ic3gl0vE
9 augustus 2003, 19:58
:evil: :evil: crossposten mag nooit :evil: :evil:

BLOK182
9 augustus 2003, 20:44
Met alle respect, maar ik ben bang dat het gewoon aan je valvestate ligt, met een vette jcm800 kom je dus al een heeeel stuk dichter in de buurt.

Ibanez RuleZ
9 augustus 2003, 20:44
hey ijshandschoen, hij probeert alleen zijn fout te herstellen!!

enne gibson, met die valvestate kom je nooit bij het geluid van slash, sorry. Slash speelde op een gemodificeerde JCM800, vraag me niet welke versie, zal wel een 100 watt top zijn geweest. tegenwoordig gebruikt ie naar ik weet een signature, die een opgevoerde jcm 800.

voor die settings: gewoon ff googelen, ze staan er zeker weten op, want ik heb ze wel eens gezien. weet het alleen niet meer.

http://www.hamptonplace.com/tonedepot/musslg.htm

harrald

BLOK182
9 augustus 2003, 20:44
haha precies op hetzelfde moment :-)

Ibanez RuleZ
9 augustus 2003, 20:48
inderdaad :D

FragDaddy
10 augustus 2003, 01:31
Als je Slash laat spelen op jou gitaar en op jou Valvestate klinkt het gewoon als Slash. dat hij zo'n buizenbak gebruikt.. tja. boeie. maakt het geluid wat bruter, maar als je zo kunt spelen als Slash haal je zijn geluid zelfs uit een squirer starterpakketje ofzo. geen probleem

dusse. gewoon wat prutsen met die valvestate tot je een acceptabel rockgeluidje hebt en meespelen maar.

Herdjie
10 augustus 2003, 14:48
Hey Eric bende gij da?

Sander
12 augustus 2003, 13:47
Heb hier toevallig een Total Guitar liggen met een Guns n' Roses special. Er staat amp settings in voor Sweet Child o' Mine:
Overdrive op 7
Treble op 7
Midden op 6
Bass op 5
Reverd uittttt

Maar ja, dat is wel voor een buizen marshall met zo'n lekker les paul erop :-) Succes ermee

wanna1
12 augustus 2003, 19:17
Als je Slash laat spelen op jou gitaar en op jou Valvestate klinkt het gewoon als Slash. dat hij zo'n buizenbak gebruikt.. tja. boeie. maakt het geluid wat bruter, maar als je zo kunt spelen als Slash haal je zijn geluid zelfs uit een squirer starterpakketje ofzo. geen probleem

dusse. gewoon wat prutsen met die valvestate tot je een acceptabel rockgeluidje hebt en meespelen maar.

Helemaal mee eens !!!!!!!!!!!!!!

En nee geen gemodificeerde JCM800 !!!!!!!!!!!!!