PDA

View Full Version : Goodbye Eddie



munkie
9 oktober 2020, 14:23
Ik heb maar wat tape op mijn gitaar geplakt... :mad::makeup::rockon:

https://photos.app.goo.gl/5aZcPPafkqWNxkCy5

YannickH
24 oktober 2020, 13:37
zoals iedereen de laatste tijd:soinnocent:
kan niet wachten tot Page dood is zodat iedereen en zijn moeder een les paul gaat kopen en posten.
Natuurlijk ben jij ECHT fan en niet zoals die andere natuurlijk en moet je het laten zien langs deze manier maar had dan iets beter je best gedaan en die kreuken uit de tape gewerkt...

piezo
24 oktober 2020, 13:47
ik twijfelde nog op dit zeikforum te posten want hier zijn enkel de oude zeiksnorren overgebleven. daarom kom ik hier niet meer.
zijn veel leukere forums dan dit.
hier hou ik het dus ook voor bekeken. de groeten

Locatie: mol-wezel
? "rat" ontbreekt nog.

Brum
24 oktober 2020, 13:50
Zullen we het hier gewoon leuk houden Yannick? Dit zijn exact de berichten waarom mensen het hier beu worden, hebben al meerdere mensen aangegeven. En nu was jij het juist die een tijdje geleden dat ook zat was en daarom hier niet meer wilde komen meen ik me te herinneren.

Dat ineens iedereen fan is, valt wel een beetje mee is het niet? Zoveel is hier helemaal niet voorbij gekomen. Ik denk dat je ook nog een beetje te jong bent om te beseffen wat de impact van een Van Halen is geweest. En ja, er zijn inderdaad heel veel Van Halen liefhebbers, geloof het of niet.

YannickH
24 oktober 2020, 13:53
sorry maar die foto is niet meer serieus te nemen...
doe dan een beetje moeite als je jezelf dan toch fan noemt

Mod edit: Yannick, gedraag je ff!

Kim Wilson
24 oktober 2020, 14:06
Zo Yannick, wat is jouw probleem ineens?

Bolkedebeer
24 oktober 2020, 15:33
Zo Yannick, wat is jouw probleem ineens?

Goeie vraag.
Iemand die met ziektes gooit, is sowieso af.

Fusion
24 oktober 2020, 16:57
zoals iedereen de laatste tijd:soinnocent:
kan niet wachten tot Page dood is zodat iedereen en zijn moeder een les paul gaat kopen en posten.
Natuurlijk ben jij ECHT fan en niet zoals die andere natuurlijk en moet je het laten zien langs deze manier maar had dan iets beter je best gedaan en die kreuken uit de tape gewerkt...
Zo. Jij zit lekker in je vel

no 1 hops
24 oktober 2020, 19:36
behalve natuurlijk de impact die zijn gitaarspel heeft gehad, toch ook zijn heerlijke nuchterheid door de gitaar zo aan te passen zodat hij er zelf blij mee is.
en ik denk dat ik dit ook uiteindelijk ben gaan doen, zo aanpassen zodat ik er blij mee ben.
dat is natuurlijk niet ieder zijn ding, wil iets hebben wat de grote gitaarhelden ook hebben gebruikt en daar is niks mis mee ;-)

miyaru
24 oktober 2020, 21:05
Yannick: iemand zo iets toewensen vind ik niet normaal. Ik zou even mijn excuses maken!

Plant
24 oktober 2020, 21:12
Misschien heeft ie het zelf en is dit een van de nog niet geregistreerde symptomen :???:

munkie
25 oktober 2020, 10:58
Ik geef toe dat het wat amateuristisch was met die tape, maar om dan zo te reageren....:mad:

Je kan je anno 2020 niet meer voorstellen wat de impact was van dat eerste album van Van Halen rond 1980, vooral dat tweede nummer met die gitaarsolo. Zoiets had je nog nooit gehoord. Eddie heeft het sologitaarspel in de rock een enorme schop onder de kont gegeven.
EN hij was commercieel, hij heeft 80 miljoen platen de Cd's verkocht. Steve Vai en Joe Satriani hebben altijd alleen maar voor eigen parochie gepreekt.

Pepe
25 oktober 2020, 13:48
Die impact zal Eddie best op mensen gehad hebben maar dat was vrij marginaal allemaal hoor, hardrock was niet zo groot meer.
Op platteland dan wel maar in de media kwam het niet voor. Henk Westbroek had een radio uurtje in de avond bij de Vara. En volgens mij schreven Oor en Musicmaker er ook niet over.
Enkel Kees Baars, die schreef over Boston en Kiss.

Over Boston gesproken, Tom Scholz had veel meer impact. Die verkochten 2x zoveel van hun debut album en Scholz kwam met (de eerste?) commerciële powersoak en zijn Rockman natuurijk waarmee elk album in New York werd opgenomen en werd gekopieerd door een gigant als Boss.
Alleen is Eddie veel flamboyanter, ik geloof dat die Tom Scholz een vrij saaie dude is.

Had je in Nederland uberhaupt hardrock bands? Het enige wat mij te binnen schiet is Vandale, die limburgse band die zoveel Vanhale in zijn muziek stopte. En dat meisje van White Honey, die had een leren broek en schreeuwde in haar microfoon.
Nee, Eddie had weinig impact in Nederland.

Rinze
25 oktober 2020, 14:25
Euh.. Alfred Lagarde met het beton uur, Hanneke Kappen met Stampij. Er waren heel veel hardrock bands in Nederland, misschien in Amsterdam niet? De eerste music maker die ik kocht had Eddie op de voorpagina. Etc..

De solo van Beat It... Geen invloed?

Klopt dat de meeste pers er liever niet over schreef (who cares ;-) ). Tot VN rond 1987 een special over hardrock en metal bracht, vol met quasi cultureel antropologisch grachtengordel-geneuzel over plattelanders die bier dronken (en gooiden) en vochten én grote verbazing over het feit dat zoveel academici van metal hielden (?). De pers schreef liever over new wave en andere "cultureel verantwoorde" en "vernieuwende" shit. Dat wil nog niet zeggen dat hardrock en metal in Nederland niet populair waren..

Wat betreft gitaristen in Nederland, ik denk dat Eddie's invloed nauwelijks overschat kan worden waar het de steviger genres betreft. Ik ben nog nooit een gitarist tegen gekomen die zegt dat Tom Scholz zijn grote voorbeeld is ;-)

MarkS
25 oktober 2020, 14:33
Had je in Nederland uberhaupt hardrock bands? Het enige wat mij te binnen schiet is Vandale, die limburgse band die zoveel Vanhale in zijn muziek stopte. En dat meisje van White Honey, die had een leren broek en schreeuwde in haar microfoon.
Nee, Eddie had weinig impact in Nederland.
Nee niet echt. Vandenberg, Vengeance, Highway Chile, Helloise, Jewel, Picture, Gin On The Rocks, Sleeze Beez en nog 300 andere onbekenden.

Kim Wilson
25 oktober 2020, 16:46
Het waxpotten van elementen komt bij hem vandaan. Dubbeltappen ook. Hij was echt heel vernieuwend en had heel veel navolging.

Erik de Perik
25 oktober 2020, 17:12
Het waxpotten van elementen komt bij hem vandaan. Dubbeltappen ook. Hij was echt heel vernieuwend en had heel veel navolging.

Dat beweerde hij wel maar het bestond al veel eerder en het tappen heeft hij van Willi Stich afgekeken.

arjanb01
25 oktober 2020, 18:30
Who cares wie het eerst was. Willi Stich heeft geen rock klassiekers en albums geschreven, EVH wel.
De man is baanbrekend op gitaargebied geweest. Of hij het tappen en waxpotten nou het eerste ontdekt heeft of niet.
Maakt niet uit, de muziek was vooral de eerste 3 albums top.

Pepe
25 oktober 2020, 19:12
Nee niet echt. Vandenberg, Vengeance, Highway Chile, Helloise, Jewel, Picture, Gin On The Rocks, Sleeze Beez en nog 300 andere onbekenden.

Ik heb het over de zeventiger, naar aanleiding dat het eerste album van Van Halen heel veel impact had. 1978.
Mijn vraag was, op wie? Daar merkte je de eerste paar jaar niks van.
Jump, dat was een big hit voor MTV, toen sijpelde Van Halen de mainstream in.

Pepe
25 oktober 2020, 19:21
ik denk dat Eddie's invloed nauwelijks overschat kan worden waar het de steviger genres betreft. Ik ben nog nooit een gitarist tegen gekomen die zegt dat Tom Scholz zijn grote voorbeeld is ;-)

Ik ook niet. Maar we hadden allemaal een Rockman. Ik overdrijf stevig hè, ik had de Boss versie.
De invloed van Eddie is enorm, ik vermoed sterk dat, iets wat je nooit leest, hij het concept superstrat katapulteerde maar dat ben ik.
En later is dat allemaal wel goed gekomen, Eddie ging met Peavey in zee en Scholz verkocht zijn inboedel aan Dunlop en alles kwam goed.

https://i.pinimg.com/474x/55/b0/d2/55b0d22a5045b4904a6bb4da5bd88554.jpg

Erik de Perik
25 oktober 2020, 22:50
Who cares wie het eerst was. Willi Stich heeft geen rock klassiekers en albums geschreven, EVH wel.
De man is baanbrekend op gitaargebied geweest. Of hij het tappen en waxpotten nou het eerste ontdekt heeft of niet.
Maakt niet uit, de muziek was vooral de eerste 3 albums top.

Toch is Willi geen onbekende in de rockwereld.

Pepe
25 oktober 2020, 22:57
Who cares wie het eerst was.
De man is baanbrekend op gitaargebied geweest.

Ja, als eerste niet relevant is dan is baanbrekend dat ook niet.

Brum
25 oktober 2020, 23:47
Oké... Dit is dus een gitaarforum zeg maar... En dan gaan we het serieus hebben over de invloed van Edje??:seriousf: Ik bedoel, serieus?:???:

Pepe
26 oktober 2020, 01:13
Een gitaarforum lijkt me juist de plek daarvoor.

Vaak kan je pas met terugwerkende kracht zeggen of iemand belangrijk voor zijn genre geweest is, zo werken die dingen.
Hendrix is een apart verhaal, dat is meer sociologisch lijkt me.
Van Halen was bekend genoeg om op Pinkpop te spelen maar ze waren absoluut geen hoofdact (volgens mij ws de jam dat) en wat me vooral bijstaat is de gebroken neus van DLR en zijn kruippakjes wat hem gelijk de naam Maja de Bij opleverde.:D
Een vriend van mij, Roy Tee, was hoffotograaf voor Oor zodoende staat me dat nog wel bij, ik weet nog dat ik heel graag The Pretenders had willen zien (maar zou daar nog 39 jaar op moeten wachten)

no 1 hops
26 oktober 2020, 08:51
ik heb met Eddy hetzelfde als Jan Akkerman
vindt hun ritme/riffs stukken vaak veel interessanter dan de meeste van hun solo's
akkerman
https://youtu.be/j-RQkmErDWg
eddy zijn kenmerkende riffs
https://youtu.be/niyYRI5eLbg

maar zal wel de enige zijn ;-)

Jan Buurman
26 oktober 2020, 08:59
Oké... Dit is dus een gitaarforum zeg maar... En dan gaan we het serieus hebben over de invloed van Edje??:seriousf: Ik bedoel, serieus?:???:

Precies. Gitaarnet kan ik steeds minder serieus nemen. Zullen we de naam van het forum veranderen. De huidige dekt de lading niet echt meer.

Erik de Perik
26 oktober 2020, 09:01
Helemaal eens hoor.

Erik de Perik
26 oktober 2020, 09:03
Oeps, eens met de inhoudelijke reactie over het rhythm spel van EvH.

Jan Buurman
26 oktober 2020, 09:14
Oeps, eens met de inhoudelijke reactie over het rhythm spel van EvH.

:seriousf:

Jan Buurman
26 oktober 2020, 09:15
ik heb met Eddy hetzelfde als Jan Akkerman
vindt hun ritme/riffs stukken vaak veel interessanter dan de meeste van hun solo's
akkerman
https://youtu.be/j-RQkmErDWg
eddy zijn kenmerkende riffs
https://youtu.be/niyYRI5eLbg

maar zal wel de enige zijn ;-)

Ook helemaal mee eens.

piezo
26 oktober 2020, 10:56
Gitaarnet kan ik steeds minder serieus nemen. Omdat iedereen op GN het tegenwoordig met elkaar eens is?

Jan Buurman
26 oktober 2020, 11:17
Nee, door dit soort opmerkingen:

“ Die impact zal Eddie best op mensen gehad hebben maar dat was vrij marginaal allemaal hoor,...”

Erik de Perik
26 oktober 2020, 11:33
Ah oneens dus. Da's misschien nog wel erger.

no 1 hops
26 oktober 2020, 12:04
zoveel mensen zoveel meningen en als er een uitspraak voorbij komt die je ....... vindt, gewoon niet reageren daarop.

deze video vanmorgen bekeken en daar zijn ieder geval een aantal zaken die ik sympathiek en ook verhelderend vindt, zeker ook in deze tijd.
https://youtu.be/SAOOSzJyEIc
ze hadden net een tour gedaan in Engeland, ik meende 32 optredens in 52 dagen en als ze terug komen verteld het platenlabel dat ze nog ... miljoen van hun moeten hebben en een nieuw album
(dit ook gezien in een docu over Queen, veel optreden en niet eens geld voor een pakje shag of snaren)

jongetje vraag hoe hij zijn eerste schooldag had ervaren in de US.
daar verteld Eddy o.a. dat de blanke amerikanen hem steeds dwars zaten, zijn spullen vernielden omdat hij als buitenlander werd gezien.
wie kwamen er uiteindelijk voor hem op? de donkere scholieren.
blijkbaar nog niet veel verandert in de US.
maar dat is mijn persoonlijke mening ;-)

Brum
26 oktober 2020, 12:19
Nee, door dit soort opmerkingen:

“ Die impact zal Eddie best op mensen gehad hebben maar dat was vrij marginaal allemaal hoor,...”

Ergens moest ik er hartelijk om lachen (niet als in uitlachen). Je kunt zo ongeveer elke rockgitarist vragen welke gitarist nou de meeste invloed heeft gehad op het gitaar gebeuren en ze zullen vrijwel allemaal Van Halen of Hendrix noemen. Maar Gitaarnet zou Gitaarnet niet zijn als er dan toch aan wordt getwijfeld of dat wel zo is. En dat in een draadje waarin iemand als ludiek eerbetoon een met strepen beplakte gitaar wil laten zien, naar idee van de Frankenstrat. Dat maakt het misschien nog wel grappiger. Ik bedoel... Serieus??:seriousf:

Ik vind het hier nog onschuldig op zich en ik richt me ook helemaal niet perse op Pepe, maar ik ben het wel eens met wat je wel 's hebt aangehaald, dat topics met serieuze vragen ook maar wat vaak om zeep worden geholpen. Waar is dan zo'n forum voor vraag je je dan af en waar was dat off topic gedeelte ook nog maar weer voor bedoeld. Er komen op serieuze topics vaak helemaal geen serieuze reacties meer, niet eens eentje. En dat maakt een forum kapot. Is met Gitaar.net ook gebeurd. Dat hoef je op de grotere buitenlandse fora ook niet te flikken, dan word je in no time geband.

Pepe
26 oktober 2020, 12:19
Nee, door dit soort opmerkingen:

“ Die impact zal Eddie best op mensen gehad hebben maar dat was vrij marginaal allemaal hoor,...”

Oh, dat is mijn zinnetje :crazyhappy:
De impact slaat op impact op gitaristen wereldwijd naar aanleiding van het eerste album in datzelfde jaar versus het Hendrix 1ste album in zijn debuut jaar.
Context, got to lov' it.
Ik baseer het op mijn eigen ervaring, ik speelde in 1978 gitaar in een bandje, volgde alles wat daar mee te maken had, las de music maker, Oor en guitarplayer etc. Maar ik sta open voor education hoor, als jij voorbeelden uit die tijd tevoorschijn kan halen van het tegendeel, graag.

Alleen mokken en boe roepen geeft geen punten.

Erik de Perik
26 oktober 2020, 16:56
Ik ook niet. Maar we hadden allemaal een Rockman. Ik overdrijf stevig hè, ik had de Boss versie.
De invloed van Eddie is enorm, ik vermoed sterk dat, iets wat je nooit leest, hij het concept superstrat katapulteerde maar dat ben ik.
En later is dat allemaal wel goed gekomen, Eddie ging met Peavey in zee en Scholz verkocht zijn inboedel aan Dunlop en alles kwam goed.

https://i.pinimg.com/474x/55/b0/d2/55b0d22a5045b4904a6bb4da5bd88554.jpg

Je wordt op je wenken bediend:



https://www.youtube.com/watch?v=t0-pMx39TB8

Pepe
26 oktober 2020, 17:30
Neil Schon vertelde in een interview dat er een groot verschil zat in studio werk in La of in New York. In La waren er bedrijven die wat gitaren, 19 inch en amps van jou in bewaring hadden en die zorgden dan dat alles op tijd in een studio aanwezig was.
New York zat anders in elkaar, dan reisde je met de underground en nam je een 1 gitaar mee en een rockman. Er waren wel amps natuurlijk maar er is ongelooflijk veel met die Rockman opgenomen ook al omdat je in 3 seconden een werkbaar geluid had.

Het gaat niet perse over rock albums hè, 90% van het werk voor een studio gitarist bestaat uit film scores, tv shows, jingles en assorted.

Jan Buurman
26 oktober 2020, 18:21
Oh,

Alleen mokken en boe roepen geeft geen punten.

O, ik zit niet te mokken en zeker geen boe te roepen. Mijn bek viel alleen open. Je hoeft alleen interviews te gaan kijken met vele gerenomeerde gitaristenen en je hoort hoe groot de impact van Eddie is. Deze mannen weten waar ze het over hebben.
Maar jij zal er wel meer verstand van hebben.

JVGM-music
26 oktober 2020, 18:29
Van Halen's Running with the devil werd indertijd grijs gedraaid....en van Halen was toen ook zo'n beetje de band met wie de poedel/spandex rock zo een beetje serieus begon.

Me dunkt dat er dus toch wel enige invloed was....en ook de invloed op de gitaarbouw was nogal heftig...


Overigens, en dit terzijde; Eruption als nummer is fantastisch...maar al hij het bij live optredens uitrekte tot een solo van 10 minuten...nee, dat had echt niet gehoeven.

Erik de Perik
26 oktober 2020, 19:09
Neil Schon vertelde in een interview dat er een groot verschil zat in studio werk in La of in New York. In La waren er bedrijven die wat gitaren, 19 inch en amps van jou in bewaring hadden en die zorgden dan dat alles op tijd in een studio aanwezig was.
New York zat anders in elkaar, dan reisde je met de underground en nam je een 1 gitaar mee en een rockman. Er waren wel amps natuurlijk maar er is ongelooflijk veel met die Rockman opgenomen ook al omdat je in 3 seconden een werkbaar geluid had.

Het gaat niet perse over rock albums hè, 90% van het werk voor een studio gitarist bestaat uit film scores, tv shows, jingles en assorted.

Neil Schon was destijds een toetsenist en heeft het gitaarspelen geleerd van bandlid Barry Goudreau de man die al die epische solo's speelde.

Mooi voorbeeld:


https://www.youtube.com/watch?v=TnwqUEelQjE

En met de onvergetelijke leadzang van Brad Delp, die ook regelmatig gitaar speelde.

Pepe
26 oktober 2020, 22:24
Neil Schon was destijds een toetsenist en heeft het gitaarspelen geleerd van bandlid Barry Goudreau de man die al die epische solo's speelde.

Neal Schon. (https://en.wikipedia.org/wiki/Neal_Schon)

AoDf
27 oktober 2020, 07:23
Misschien moet de wikipagina aangepast worden.

Pepe
27 oktober 2020, 07:47
Als Bonamassa guitar slut nummer 1 is dan is Schon een goede 2e, elke maand, zo leek, een advertentie van Neal met een ander gitaar merk naast zijn signatures bij Gibson en PRS.
Op een gegeven moment had ie zelfs zijn eigen merk onder de verrassende naam Schon.

https://i.ebayimg.com/images/g/zOYAAOSwHfBfGeAX/s-l400.jpg

Erik de Perik
27 oktober 2020, 07:51
Hahaha Tom Scholz uiteraard. Zou het door m'n Journey t-shirt zijn gekomen? :seriousf:

munkie
27 oktober 2020, 14:18
https://www.npostart.nl/podium-witteman/25-10-2020/VPWON_1318119

Doorspoelen naar 22:30. Eruption op de viool gespeeld.

E-J
27 oktober 2020, 15:29
Wel interessant hoor, de invloed van bekende gitaristen op anderen.

Zelf ben ik een kind van de '90s, dus kan niet meepraten over de '70s of '80s. Maar als je het hebt over de afgelopen 35 jaar... ik denk dat je Stevie Ray Vaughan (en zijn discipel John Mayer) overal wel terug hoort komen in de huidige pop- en blues sferen. Ga eens naar een doorsnee bluesfestivalletje en driekwart van de gitaristen speelt op een Strat, een Tubescreamer en een Fender amp.

Bij Van Halen denk ik vooral dat hij o.a. die virtuositeit even (weer) mainstream maakte. Als je kijkt naar al die '80s hard rock bands, in iedere power ballad zit wel een onmogelijke gitaarsolo. Maar in de '90s was dat alweer uit de mode en werd gitaarmuziek vooral lomper, zeker toen met de opkomst van nu-metal de 7-snarige gitaar en downtuning in de mode kwam. Nu is het weer heel anders, want gitaarmuziek is eigenlijk nauwelijks meer mainstream.

Kim Wilson
27 oktober 2020, 17:19
Kings of Leon, Kensington, Ed Sheeran. Genoeg gitaar te horen, hoor.

arjanb01
27 oktober 2020, 18:32
Tegenwoordig zijn gitaren vooral ondersteunend daar waar in de 80s veel solo’s in popmuziek voorkwamen.
Bij bands als Kensington worden gitaren veelal functioneel gebruikt. Ook bij een band als Coldplay hoor je dit goed.

Kim Wilson
27 oktober 2020, 18:46
Ik weet het niet, hoor. Die Malmsteen-Sambora-Van Halentijd was een fase denk ik. Er wordt nog steeds gitaar gespeeld. Inderdaad wel anders (althans, in de mainstream muziek), maar het lijkt me ook niet gezond als we nu nog steeds muziek zouden hebben als in de 80s. En buiten de top 40 worden nog steeds veel gitaren gebruikt.

Brum
27 oktober 2020, 19:38
In de jaren '80 hoorde je op de radio ook bijna niks anders dan elektronische muziek. Synthesizers en keyboards all over. Het is dan ook niet of Eddie alle popmuziek heeft beïnvloed. Maar voor gitaristen was het een absolute kentering, net als met Hendrix. Tot op de dag van vandaag hoor je bij legio rockgitaristen nog steeds allerlei dingen terug die rechtstreeks toe te wijden zijn aan deze twee mannen. Die hoor je dan wel niet op de radio terug, maar de rockconcerten en festivals zijn qua publiek nog steeds verreweg het grootst en dan reken ik van rock tot de zwaarste metal mee. In de jaren '90 hoorde je waarschijnlijk nog het meest gitaar georiënteerde muziek. Zelfs Metallica en Maiden hoorde je op de radio toen, al waren dat wel metal liedjes in een poprock jasje gestoken.

Pepe
27 oktober 2020, 20:38
Meanwhile op gearpage (https://www.thegearpage.net/board/index.php?threads/van-halen-to-continue-debunked.2195902/&utm_content=iss49&utm_campaign=ed1685&utm_source=threadloom&utm_medium=email#post-31375285)

So there’s this.

VAN HALEN UPDATE: there is a good strong possibility that the band is not over (like it or not) this is the word that is being talked at the VH camp. Sammy Hagar: Vocals, Michael Anthony: Bass Guitar, Alex Van Halen: Percussion and Wolfgang Van Halen on guitar. It has been mentioned that Eddie Van Halen told his son and brother, I give you my blessing.....

Erik de Perik
28 oktober 2020, 23:11
Meanwhile op gearpage (https://www.thegearpage.net/board/index.php?threads/van-halen-to-continue-debunked.2195902/&utm_content=iss49&utm_campaign=ed1685&utm_source=threadloom&utm_medium=email#post-31375285)

So there’s this.

VAN HALEN UPDATE: there is a good strong possibility that the band is not over (like it or not) this is the word that is being talked at the VH camp. Sammy Hagar: Vocals, Michael Anthony: Bass Guitar, Alex Van Halen: Percussion and Wolfgang Van Halen on guitar. It has been mentioned that Eddie Van Halen told his son and brother, I give you my blessing.....

Waarschijnlijk een hoax maar het zou zo leuk zijn..... toch?


Ondertussen:


https://www.youtube.com/watch?v=fpvN3BUMXCE

Rinze
29 oktober 2020, 00:05
Wolfgang heeft het ontkend en is er niet blij mee, las ik.

MarkS
29 oktober 2020, 08:26
Wolfgang heeft het ontkend en is er niet blij mee, las ik.

Dat kun je wel zeggen ja:

“ This is just a shitty lie attempting to capitalize on these awful times. Please stop with this.

Anyone peddling this shit is not only hurting the fans, but hurting me and my family.”

apekop
29 oktober 2020, 12:04
Waarschijnlijk een hoax maar het zou zo leuk zijn..... toch?


Nee, eigenlijk niet. Een Vanhalen zonder Eddie wie zit daar nu op te wachten? Dat zou afbreuk doen aan de band haar geschiedenis als je het mij vraagt. Dus ik hoop niet dat dit waar is...

Pepe
29 oktober 2020, 12:18
Dweezil treed op met de oude band van Frank,
kruipt in de huid van, min of meer,
ja ach,
Dweezil is geen pannenkoek en het zal allemaal wel goed zijn en de kachel moet ergens van branden,
maar het is geen Frank,

arjanb01
29 oktober 2020, 12:50
Nee, eigenlijk niet. Een Vanhalen zonder Eddie wie zit daar nu op te wachten? Dat zou afbreuk doen aan de band haar geschiedenis als je het mij vraagt. Dus ik hoop niet dat dit waar is...

Is al ontkracht dit gerucht, gaat niet gebeuren:

https://www.blabbermouth.net/news/wolfgang-van-halen-shoots-down-shy-lie-about-van-halens-future-you-are-hurting-me-and-my-family/

MarkS
29 oktober 2020, 13:55
Is al ontkracht dit gerucht, gaat niet gebeuren:

https://www.blabbermouth.net/news/wolfgang-van-halen-shoots-down-shy-lie-about-van-halens-future-you-are-hurting-me-and-my-family/


Zie post #55

apekop
29 oktober 2020, 15:20
Is al ontkracht dit gerucht, gaat niet gebeuren:

https://www.blabbermouth.net/news/wolfgang-van-halen-shoots-down-shy-lie-about-van-halens-future-you-are-hurting-me-and-my-family/

Gelukkig. Al tribute bands genoeg! Haha

Erik de Perik
30 oktober 2020, 12:21
Jong geleerd.... (https://fb.watch/1rI4Azfqxn/)

Fobo
30 oktober 2020, 13:09
Die komt er wel...:crazyhappy:

Tupelo
30 oktober 2020, 16:21
Haha vet. :D

Erik de Perik
30 oktober 2020, 17:27
Echt helemaal te gek...!!


https://www.youtube.com/watch?v=_VuthIU6jl4