PDA

View Full Version : aan alle ervaringsdeskundigen: Verschillen in Gitaarleraren.



dvmutzy
9 augustus 2003, 02:05
Nog maar een nieuw onderwerp: wat vinden jullie van verschillende gitaarleraren? a, erg onduidelijk gestelde vraag. ik ben nu iig al bezig aan mijn derde :-D.
dus wat zijn jullie klachten/het tegenovergestelde van klachten over jullie verschillende gitaarleraren?

Mithrandir
10 augustus 2003, 03:22
Heb 1 gitaarleraar gehad en het grootste nadeel aan hem was dat ie erg chaotisch en warrig was en soms niet precies waar we mee bezig waren geweest of wat ie wilde doen in de les.

slayurrr
10 augustus 2003, 14:03
Zelfde als met mijn gitaarleraar, telkens als ik daar kom dan moet ie altijd nog ff wat doen en dan gaan we beginnen dan weet ie nooit meer wat ik nou wou leren ect. daarom ben ik ook opzoek naar een andere gitaarleraar, helaas zijn der in mijn omgeving niet zoveel gitaarleraren. :roll:

delphiro
11 augustus 2003, 13:02
In chronologische volgorde:

muziekschool 1 - electrisch.. Aardige vent, geen wonderbaarlijk niveau maar werkte me toch binnen 1 jaar door deel 1 van de Berkley methode 'A Modern Approach to Guitar'. Geen slechte keus geweest voor de absolute beginner die ik was

muziekschool 2 - klassiek.. Saaie vent, slecht niveau (ik heb een CD van 'm en das echt heeeeel erg.. ik bedoel, er zit geen fout in maar de stukken gaan op een tempo van een slak en gevoel is erg ver te zoeken). Niet veel van geleerd al wees ie me wel op leukere stukken dan Guiliani en Carulli

af en toe leraar - klassiek.. Hele aardige vent, redelijk niveau (speelt moeilijke stukken maar struikelt ook best wel vaak) Veel nieuwe muziek van geleerd en ook wel speeltechnieken. Vooral erg gezellig geweest.

Eric Vaarzon Morel - flamenco.. In zijn tak van sport een topper en vreselijke inspirator. Het was alleen groepsles dus dat wilde wel eens botsen maar erg leuke tijd. Dat je daarbij ook in het conservatorium van A'dam leskreeg was ook erg inspirerend :-D

Nu is mijn leraar m'n beste gitaarvriend en spelen we samen stukken aan elkaar voor waarop we commentaar geven. Erg goedkoop (kost enkel wat rose, rode wijn of bier), erg gezellig en het meest leerzame van al.. (al helpt het natuurlijk wel dat ik daarvoor enigszins op niveau gebracht ben door echte leraren!)