PDA

View Full Version : Kijk hierom hou ik niet zo van video's van Andertons



harrie-beton
19 juli 2020, 22:22
Ze praten steeds over de "USA" prs en vergelijken steeds met de "SE". Anderton noemt niet dat de SE gemaakt is in Korea.


https://www.youtube.com/watch?v=o2oEwPufOq4


Philip McKnight noemt het beestje meteen bij naam.


https://www.youtube.com/watch?v=PHnRmGNAQ_8

Brum
19 juli 2020, 22:28
Oeh ja nou zie ik het ook.

Pepe
19 juli 2020, 23:38
Ik heb gelijk een mail op hoge poten geschreven.
En dat het filmpje 7 jaar oud is heeft er niks mee te maken!

AoDf
20 juli 2020, 06:44
Skip net even snel door dat filmpje en hoor hem rond 12:35 ~ 12:50 vertellen over de verschillen in prijs en noemt ook Korea en USA.

Duhsjaak
20 juli 2020, 06:53
Was ie 7 jaar geleden ook al krampachtig aan het doen met hoofddoekjes?
Ik weet wel een 'beweging' in NL die daar korte metten mee maakt.
Mijn afkeer van Anderton's is groter (nog groter) dan van dit stel.
Mijn mening maar.
Vriendelijke groet, Gus

twoerd
20 juli 2020, 08:46
Gut. Toch blij dat ik even het forum heb gecheckt.

Little Jay
20 juli 2020, 09:34
Ik vind die Andertons-filmpjes wel vermakelijk maar kan niet zeggen dat ik ze ooit serious heb genomen, laat staan dat ik er blind op vaar of een keuze erdoor laat beïnvloeden.....

(Sowieso is informatie uit één enkele bron = geen informatie. Check, check en dubbelcheck!)

JVGM-music
20 juli 2020, 10:47
Eerlijk gezegd krijg ik een beetje wurmen van al die PRS video's. Zullen best geweldige gitaren zijn maar je moet de postcode loterij winnen en een krantenwijk erbij om zo een handselected wood te kunnen betalen. En de één klinkt nog beter dan de andere...ja amehoela...

guitarkid2
20 juli 2020, 10:51
Toch handig om te weten dat paul reed smitt ook gitaren in de vs laat maken

lcvanderhelm
20 juli 2020, 11:01
Rob Chapman weet elke gitaar als stront te laten klinken.De rest van de kliek heb ik wat minder moeite mee.
Rabea en Danish Pete kan ik beiden wat beter waarderen.
Rob heeft ook in zijn eigen band gezongen,want Rob vind zichzelf helemaal geweldig.Ik hoop maar dat zijn gitaren beter zijn.

JVGM-music
20 juli 2020, 11:29
Ik vind de filmpjes met Rob wel grappig eerlijk gezegd...zijn spel en muziek om te huilen....en zijn gitaren daar schijnt zo nu en dan ook wel het één en ander aan te mankeren.

Die rabea speelt wel aardig...zou het leuk in een cover bandje doen.

Brum
20 juli 2020, 12:10
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb er heel de nacht van wakker gelegen... Gewoon het idee dat ze dus NIET vermelden dat de SE van Koreaanse makelij is! Ik ben er helemaal ziek van... En inderdaad, dat er dan nog mensen zijn zoals zo'n Philip McKnight die dat dus gewoon wel even vermelden, de held. Maar dat er dus mensen zijn die dat dus gewoon NIET vermelden! Dit gaat even duren voor ik er overheen ben. Moest dat nou in mijn vakantie???:nervous:

lcvanderhelm
21 juli 2020, 11:08
Het is nog erger,ze komen tegenwoordig uit Indonesie.

Orpheo
21 juli 2020, 13:47
Dat Andertons niet zegt dat het een Aziatische gitaar is, is het grote probleem? Zie ik dat nu goed?

Brum
21 juli 2020, 14:01
Het is nog erger,ze komen tegenwoordig uit Indonesie.

Hou op, schei uit!:eek:

the sure thing
21 juli 2020, 18:54
Dat Andertons niet zegt dat het een Aziatische gitaar is, is het grote probleem? Zie ik dat nu goed?

Ik snap de clou ook niet zo?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder

Fabrieksinstellingen
22 juli 2020, 11:54
Het is een buitengewoon schandalig.
Maar goed dat Julian Assange hier ook post.

Da Vinci
22 juli 2020, 12:40
Ik hoop dat het me volgende week gaat lukken en filmpje daadwerkelijk te kijken. Maar het is nu nog allemaal iets te vers. Eerst maar eens proberen dit allemaal een plekje te geven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fobo
22 juli 2020, 17:59
Ik hoop dat het me volgende week gaat lukken en filmpje daadwerkelijk te kijken. Maar het is nu nog allemaal iets te vers. Eerst maar eens proberen dit allemaal een plekje te geven.

Pas je dan wel goed op? Misschien een veiligheidshelm....oh nee, was een ander topic.

lcvanderhelm
22 juli 2020, 20:37
Een veiligheidshelm helpt alleen tegen corona!

Brum
22 juli 2020, 20:39
Nadeel is alleen dat je dan niks meer ziet.

Da Vinci
22 juli 2020, 22:07
Ja maar dat is met die mondkapjes toch al niet veel beter...

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200722/fc9fd06a3f01b9a3e26a212e4fef53b1.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk