PDA

View Full Version : Boss TU-50 (iemand info?)



galguitarist
8 augustus 2003, 18:39
Ik kan deze tuner tweedehands van iemand overnemen. Ik ben namelijk op zoek naar een tuner om tijdens optredens snel tussen de nummers door mijn gitaar te kunnen stemmen.

Is dit hier een geschikte tuner voor?

Weet iemand daarnaast nog iets over deze tuner te vertellen? Heb al op internet gezocht maar ik denk dat het een oud model is... Weet alleen eigenlijk dat hij in rack formaat is...

Plaatje zou helemaal cool zijn!

BEDANKT FORUMLEDEN!

josh.vandenberg
8 augustus 2003, 20:17
tuner is best goed,hij staat in mijn studio.In mijn rack ging het niet zo,hij bromde bij inbouwing in mijn rack.9,5 inch breed

galguitarist
9 augustus 2003, 10:17
Bedankt voor de reactie!

Dat brommen is wel echt minder, wou hem vooral live gaan gebruiken... Maar aan de andere kant gooi ik hem toch in de effectsloop...

lars
22 augustus 2003, 18:30
ik heb er (nog) een, staat met al mijn zooi samen te koop, maar dat terzake.
Het is een 9,5 inch ding, je kan er mee stemmen (werkt prima) en je kan em ook als volume meter gebruiken, ziet er wel strak uit als je niet aan het stemmen bent, dan krijg je zo'n nightrider achtig lichtpatroon.
Dat is trouwens met een footswitch te schakelen tussen deze 2 modes, en je kan em ook nog eens muten.

en dat ie bromt.... bij mij niet maar je wil die dingen over et algemeen toch niet tussen je gitaar en je amp hangen maar in een ongebruikte effectloop of recording out ofzo...