PDA

View Full Version : Reparatie Mesa MKIV



Jorisg
21 mei 2020, 16:15
Goed paar weken geleden gaf mijn Mesa MKIV de geest, eerst wat vreemde geluiden, toen een vreemde geur en toen pof en zelfs rook! Ben dus op zoek naar een reperateur met verstand van Mesa’s iemand een idee? Hebbde zoek functie al gebruikt maar kwam er niet uit... liefst in de buurt van Aalsmeer of rond Amsterdam.... veel dank voor de hulp!

D3nnis
21 mei 2020, 16:59
Voor mij, komend "van rechtsonder" op de kaart is "linksboven" allemaal dicht bij elkaar, dus misschien vind je het te ver, maar Ernst Fliek in Schagen is een goed adres.

telerocker
21 mei 2020, 19:09
Voor mij, komend "van rechtsonder" op de kaart is "linksboven" allemaal dicht bij elkaar, dus misschien vind je het te ver, maar Ernst Fliek in Schagen is een goed adres.

Schagen is net zo ver als naar Den Haag en daar zit een kundig en geacht forumlid met een amp-reparatiebedrijf.

Plant
21 mei 2020, 19:11
Je bent me net voor. Forumlid Cluseau kan je zeker verder helpen.

D3nnis
21 mei 2020, 19:36
Schagen is net zo ver als naar Den Haag en daar zit een kundig en geacht forumlid met een amp-reparatiebedrijf.Hmm, das waar, goed punt!

Jorisg
22 mei 2020, 18:42
Dank jullie wel, wie is het geachte forum lid in den haag?

telerocker
22 mei 2020, 19:23
Dank jullie wel, wie is het geachte forum lid in den haag?

Je hebt een PM.

Jorisg
24 mei 2020, 14:54
dank je wel!

Jorisg
13 juli 2020, 21:56
Moet het toch even melden, hoop dat het niet tegen forum regels is, maar ik heb vandaag mn mesa & mijn red knob twin opgehaald bij Frans van Amp Unlimited. Beide zijn volledig onderhanden genomen en klinken weer als de spreekwoordelijke klok, niet alleen is Frans ervaren en deskundig maar ook nog eens erg aardig. Mocht je een versterker hebben die wat opstandig is dan is dit je adres!

Erik de Perik
13 juli 2020, 22:01
Goed om te horen Joris!

cluseau
13 juli 2020, 22:26
Hey Joris, ik wist niet dat je een topic had geopen. Zoals je ziet zit hier veel kennis om je verwijzen. Afhankelijk van je lokatie zijn er een aantal goede adressen.

De Mesa was een makkie zoals je kon zien he. Bij deze mijn dank voor de spreekwoordelijke veer in den aers. Altijd leuk om te horen dat er toch mensen zijn die mij aardig vinden. Meestal klikt het ook wel en een hele enkeling wringt vanaf het begin. Die heb je er altijd bij.

Ook dank aan de mannen hier die mij het vertrouwen gunnen.

telerocker
13 juli 2020, 23:51
Moet het toch even melden, hoop dat het niet tegen forum regels is, maar ik heb vandaag mn mesa & mijn red knob twin opgehaald bij Frans van Amp Unlimited. Beide zijn volledig onderhanden genomen en klinken weer als de spreekwoordelijke klok, niet alleen is Frans ervaren en deskundig maar ook nog eens erg aardig. Mocht je een versterker hebben die wat opstandig is dan is dit je adres!

Niet verboden hoor, je mag Frans hier best even over de bol aaien. :D

Erik de Perik
14 juli 2020, 00:03
Niet verboden hoor, je mag Frans hier best even over de bol aaien. :D

Nou egwel...!!

telerocker
14 juli 2020, 00:18
Nou egwel...!!

Egwel verboden of egwel over de bol aaien.... ? )))

Erik de Perik
14 juli 2020, 00:36
Aaien uiteraard, ik ben geen monster ;)

telerocker
15 juli 2020, 17:10
Aaien uiteraard, ik ben geen monster ;)

Weet ik toch ;-))