PDA

View Full Version : Lösse eindties - Nedersaksische popsongs thuis opgenomen



Baker
20 mei 2020, 13:29
2 jaar geleden gestopt met dialectband Juust. Maar, we hadden nog een paar songs die eigenlijk klaar waren om op te nemen. Nu is dat dan eindelijk gebeurd. Vanwege de Coroa perikelen volledig afzonderlijk van elkaar opgenomen in onze thuis studio's en later in elkaar gezet. Benieuwd wat jullie er van vinden.

Opbouwende kritiek is welkom.
Lofprijzingen ook :supercool:


https://youtu.be/qSXK1ldLoNE

arnoldtims
20 mei 2020, 14:26
Leuk vrolijk bluesje. Lekker gitaartje ook. Beetje een mix van Lohues en het wereldberoemde duo uit het noorden rooie rinus en pe daalemmer. Mis wel een beetje een opbouw en een climax of brug. het kabbelt een beetje voor zo.

Baker
20 mei 2020, 14:58
Dat beschouw ik als een compliment, dankjewel!

arnoldtims
20 mei 2020, 18:11
is het ook

pasqual
20 mei 2020, 22:25
Mooi dialect! Good te volge veur unnu Limburger!
Prima gitaarwerk:ok:

Kim Wilson
20 mei 2020, 23:33
Lekker nummer, Martin! :ok:

Duhsjaak
21 mei 2020, 08:27
Het woeste westen, alias de fanclub meldt zich.
Mijn comment dat jullie zijn gestopt is fashionably late, maar goed.....

Ga eerst luisteren vanavond of morgen als de verbinding met Het Grote Internet weer stabiel is.
Leuk dat je m hebt gepost in ieder geval.

Vriendelijke groet, Gus

Ernest01
21 mei 2020, 14:05
Leuk nummer en gitaarspel is zeer verrassend.
Jammer dat jullie gestopt zijn...

Baker
21 mei 2020, 22:24
Nou de band Juust is inderdaad gestopt. Maar Lösse eindties is juist een project om "unfinished work" alsnog uit te brengen. Er komt dus nog meer aan de komende tijd. En als die Corona shit eindelijk voorbij is volgen er misschien zelfs wel optredens... dus. Alive & kicking wat dat betreft :cooler:

Fobo
22 mei 2020, 11:45
Muziek met dialect doet het al gauw goed bij mij. Het is simpel en leuk. Ben het wel met Arnoldtims eens dat het wat voortkabbelt; had misschien doorbroken kunnen worden door wat meer variatie (en spanningsopbouw) van de leadgitaar.
Maar misschien streefden jullie dat ook helemaal niet na.
Hoe dan ook: het klinkt gewoon lekker en de tekst vind ik grappig (en nog steeds actueel)! Chapeau :ok:

jarigitari
22 mei 2020, 18:57
Muziek met dialect doet het al gauw goed bij mij. Het is simpel en leuk. Ben het wel met Arnoldtims eens dat het wat voortkabbelt; had misschien doorbroken kunnen worden door wat meer variatie (en spanningsopbouw) van de leadgitaar.
Maar misschien streefden jullie dat ook helemaal niet na.
Hoe dan ook: het klinkt gewoon lekker en de tekst vind ik grappig (en nog steeds actueel)! Chapeau :ok:

het streven was inderdaad om eens te onderzoeken of we überhaupt wel in staat zouden zijn om een thuisopname te maken! voor een eerste nummers zeer tevreden! verder in de kritieken kan ik me vinden hoor! groeten de gitarist van het stelletje