PDA

View Full Version : Live-video: Tracin' Tracy live @ Dizzy



Little Jay
11 mei 2020, 16:18
Vond een video online van iemand uit het publiek die de moeite genomen heeft een heel nummer te filmen tijdens een optreden in jazzcafé Dizzy (alweer een dik jaar terug). Leuk als mensen dat doen! (Nummer duurt gelukkig maar 9.26 minuut, hihihi.)

http://www.youtube.com/watch?v=dcX-GZdGDyU

Fobo
12 mei 2020, 09:04
Gelukkig dat ze dat hebben gedaan! Geweldig gespeeld; compliments!!!

Erik de Perik
12 mei 2020, 18:16
Lekker gespeeld man, prima band ook, maar die saxofonist vind ik niks, sorry.

arjanb01
12 mei 2020, 19:48
Gave groovie muziek, erg vet !
Niks mis met die saxofonist, puik bandje, Jasper👌
Al plannen om verder het land in te gaan met jullie Jazz muziek ?

Little Jay
12 mei 2020, 23:31
Dank heren!

@arjanb01: zeker plannen! En we zijn al tot Lelystad gekomen (Brussel ook, maar da's de andere kant op). Uitvoering van de plannen loopt nu wat achter, maar na de Corona komt de cd met Eva uit en daarmee hopen we makkelijker landelijk optredens te scoren. Dat is wel andere muziek dan zonder Eva natuurlijk en we heten Tracin' Tracy zonder haar. De investering gaat de komende tijd even naar Eva denk ik

@Erik de Perik: wat scheelt er aan de saxofonist? Ik hoor dat af en toe wel vaker. You either hate him or love him geloof ik... ;-) Ben wel benieuwd wat je er niks aan vind dan.

@Fobo: thanks man!

Little Jay
12 mei 2020, 23:37
Ik zit buiten Tapatalk om altijd te klooien met de embed-code voor het zien van een voorbeeld van de video ipv enkel de link.

Effe proberen hoor:


https://www.youtube.com/watch?v=dcX-GZdGDyU

*edit:ja het werkt!Nu onthouden.....

Erik de Perik
13 mei 2020, 19:25
Dank heren!

@arjanb01: zeker plannen! En we zijn al tot Lelystad gekomen (Brussel ook, maar da's de andere kant op). Uitvoering van de plannen loopt nu wat achter, maar na de Corona komt de cd met Eva uit en daarmee hopen we makkelijker landelijk optredens te scoren. Dat is wel andere muziek dan zonder Eva natuurlijk en we heten Tracin' Tracy zonder haar. De investering gaat de komende tijd even naar Eva denk ik

@Erik de Perik: wat scheelt er aan de saxofonist? Ik hoor dat af en toe wel vaker. You either hate him or love him geloof ik... ;-) Ben wel benieuwd wat je er niks aan vind dan.

@Fobo: thanks man!

Hij doet maar wat. Pakken we even deze video. Hij start iets voor 4:00 met zijn solo, behalve dat zijn toon al niet veel is, speelt hij ook werkelijk helemaal niets, hij doet maar wat. 5:17 is dissonant en daarna speelt hij een lick die hij waarschijnlijk overal speelt, slaat kant noch wal. Sorry man, meer kan ik er niet van maken.

Little Jay
14 mei 2020, 12:07
Hij doet maar wat. Pakken we even deze video. Hij start iets voor 4:00 met zijn solo, behalve dat zijn toon al niet veel is, speelt hij ook werkelijk helemaal niets, hij doet maar wat. 5:17 is dissonant en daarna speelt hij een lick die hij waarschijnlijk overal speelt, slaat kant noch wal. Sorry man, meer kan ik er niet van maken.

Ik ben het (gedeeltelijk) best met je eens hoor! Zeker in deze video. Hij is een beetje grillig, soms is het geweldig, soms is het.... nou ja zoals in deze video. Hij heeft ook inderdaad wat van die riedeltjes voor als ‘ie even geen inspiratie heeft. Maar ach, die heb ik ook ;-)

Hij kan wel hele mooie dingen spelen. Binnenkort komt het album van Eva La Voix uit (dat zijn wij als we Eva ondersteunen) en daarop heeft hij wel wat pareltjes ingespeeld.

Was wel even benieuwd naar je onderbouwing, dus dank daarvoor!

Erik de Perik
14 mei 2020, 19:01
Ik ben benieuwd naar het album en fijn dat je open staat voor kritiek!

Little Jay
16 mei 2020, 10:18
Album ligt bij de CDPerserij as we speak ;-) Met de Corona zijn onze plannen voor de release met party en presentatie etc. wel in de war geschopt.

En zolang kritiek welgemeend en onderbouwd is: altijd een welkome reflectie toch?

Erik de Perik
30 mei 2020, 20:35
Ik ben een jazz liefhebber maar zal mijzelf geen kenner noemen.

Little Jay
30 mei 2020, 22:43
Ik ben een jazz liefhebber maar zal mijzelf geen kenner noemen.

Dat zijn de gevaarlijksten!! 😆😆




Geintje uiteraard 😎