PDA

View Full Version : Gezocht: Gibson SG Special '70's Sunburst 2012 reissue



Henkdevries78
4 mei 2020, 16:22
Ik had een hele fraaie Gibson SG Special '70's Sunburst 2012 reissue op Marktplaats gezien en stond op het punt deze te kopen. Echter liet de verkopende partij mij weten dat deze voor mijn neus was weggekaapt. Dus daar baalde ik enorm van.

Daarom mijn vraag of er iemand is die weet of er elders nog zo'n gitaar te koop staat.

B.v.b. dank.

Het betreft deze gitaar:

https://reverb.com/item/6517424-gibson-sg-special-70-s-tribute-2012-satin-vintage-sunburst

Brum
4 mei 2020, 17:25
Als ie niet op Marktplaats staat, dan is je enige weg vrijwel alleen nog Ebay of Reverb eigenlijk. Je moet wel heel erg veel geluk hebben wil iemand er eentje ergens in een winkel weten te staan.

Pepe
4 mei 2020, 17:31
Zo heb ik het altijd gedaan, zoekopdrachten uitstaan bij Ebay. Kan snel gaan of jaren duren.
Voor mijn Yamaha SG heb ik 4 jaar moeten wachten tot ik er eentje uit Australie kon halen. En sommige gitaren staan al 10 jaar in een zoekopdracht.

Als ik het zo zeg klinkt het wel heel dramatisch he.

Henkdevries78
4 mei 2020, 18:07
Ebay of Reverb ook prima hoor 😉

Henkdevries78
4 mei 2020, 18:08
Haha nogal ja. Wat kan er wel niet in 4 jaar tijd allemaal gebeuren joh...
Maargoed, we zullen zien.

Erik de Perik
4 mei 2020, 18:16
Ik kan mij vergissen, maar zat die gitaar + shipping niet erg dicht bij de nieuwprijs?

almarvk
4 mei 2020, 19:27
Zo heb ik het altijd gedaan, zoekopdrachten uitstaan bij Ebay. Kan snel gaan of jaren duren.
Voor mijn Yamaha SG heb ik 4 jaar moeten wachten tot ik er eentje uit Australie kon halen. En sommige gitaren staan al 10 jaar in een zoekopdracht.

Als ik het zo zeg klinkt het wel heel dramatisch he.Je collectie is dan ook dramatisch te noemen. Totaal geen keuze.

Erik de Perik
4 mei 2020, 19:32
Pepe heeft alleen maar rommel.

Pepe
4 mei 2020, 21:07
Ik dacht juist, als ik nou van alles wat neem dan heb je geen scheve gezichten.

Erik de Perik
4 mei 2020, 22:09
Ik dacht juist, als ik nou van alles wat neem dan heb je geen scheve gezichten.

Scheve gezichten vallen vaak zo tegen.