PDA

View Full Version : squier protone thinline? hoeveel max? (nogal dringend!!!)



iam
8 augustus 2003, 10:58
http://ebay2.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_6141289f762e2d60e1189f0bedf24a80/i-1.JPG

http://ebay2.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_6141289f762e2d60e1189f0bedf24a80/i-3.JPG

http://ebay2.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_6141289f762e2d60e1189f0bedf24a80/i-6.JPG



manman...

die ziet er echt goed uit en ik hou wel van tele's (ja ik heb er al op gespeeld maarten)(ja ik heb al op een tele gespeeld maarten :))

maar zou die squier zo kut zijn als maar kan? of is dit een van de luxe-uitvoeringen of eerste uitvoeringen?

laat het me zo vlug mogelijkweten

iam
8 augustus 2003, 11:02
o ja

de prijs staat nu op een 270?...

is dat teveel?

het is tenslotte 'maar' een squier

SiNiSTRaL
8 augustus 2003, 11:15
niet alle squiers zijn superslecht.....
en je zegt zelf dat je er al op gespeeld hebt....waarom vraag je dan aan de mensen hier of ie goed is?, jij bent degene die hem heeft uitgeprobeerd...dus jij zou ons moeten vertellen of ie goed is ;)

iam
8 augustus 2003, 11:28
niet alle squiers zijn superslecht.....
en je zegt zelf dat je er al op gespeeld hebt....waarom vraag je dan aan de mensen hier of ie goed is?, jij bent degene die hem heeft uitgeprobeerd...dus jij zou ons moeten vertellen of ie goed is ;)

ik bedoelde gewoon dat ik al op een tele gespeeld heb...
en dat was een USA'er dus...

tschijnt wel een pro tone of zoiets te zijn... hij komt iig niet uit china

http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/Fender/Squier-Tele-Thinline-Pro-Tone-01.html

fred dons
8 augustus 2003, 12:09
tis een luxe koreaan met alnico pups en op dat moment wel het beste dat squier ter bieden had, prijs toen hij uitkwam was een kleine 1000 gulden
en voor eur 270 is het een koopje

iam
8 augustus 2003, 15:00
en voor zo'n 320-350 (incl. verzending?)
heb gezien dat ze in de us nieuw zo'n 450-500$ kostten...

ofwel snipek em voor zoveel...

maar ik heb zo de indruk dat'k dan beter voor een charvel surfcaster kan gaan die ongeveer 400€ zal kosten incl. verzending

-robbert-
8 augustus 2003, 15:27
waar moet die gitaar vandaan komen als je bijna 100 euro verzending hebt :???: en normaal gesproken ga je toch eerst (zeker bij een 2e hands) testen?

iam
8 augustus 2003, 15:28
komt van duitsland...
ebay...
duurt nog een 15tal uren

snap je het nu?

-robbert-
8 augustus 2003, 15:33
ooo en je wilt dus een 2e handse gitaarkopen van iemand uit duitsland via internet waar je nog nooit op gespeeld hebt.

zou ik ook doen!

iam
8 augustus 2003, 15:36
haha! :)

nuja soit...

ik overweeg het wel ja... zo superveel risico loop ik niet... ik weet dat ik van het tele-geluid en -feel hou...

maar tis omdat het een squier is dat ik aan het twijfelen ben... snapje?

-robbert-
8 augustus 2003, 15:41
ja ik snap het :razz:

het is opzich niet zoveel geld voor die koreaanse squier, maar ik zou persoonlijk de gok niet wagen via internet....je weet maar nooit.
Ik heb ook mn gitaar via internet gekocht, maar dat was een nieuwe en die had ik bij Key in st. niklaas al uitgebreid getest (hij kostte bij key 400 en via de online winkel van key 330 :P ) En toen ik er de volgende dag omging kreeg ik dezelfde gitaar waar ik de vorige dag op gespeeld had (hij was toen net aangekomen)

:D

iam
8 augustus 2003, 15:43
mja... je hebt mss een punt... maar ik ga zeker nix nieuw kopen want daar betaal je toch zoiezo veel te veel voor (mss later wel, alsk echt geld verdien)

nuja heeft nog iemand wat te vertellen over de koreaanse squiers?

tis echt nogal dringend... :-?

Negative K3 fan
8 augustus 2003, 15:49
als ie nog 15 uur te gaan heeft zou ik er maar niet te veel van verwachten. Waarom zegt iedereen hier dat er 'op ebaty een gitaar v oor 270' staat terwijl hij nog minstens een p[aar uur heeft te gaan. Daar heb je toc h niks aan? Of zit er een buy it nopw optie bij?

iam
8 augustus 2003, 15:53
ik had gezet...


hij staat nu op 270

terwijl het nu al 291 is...

ik stel mn snipe in... alsk hem niet heb ni erg...
alsk hem wel heb des te beter :)
blijkbaar zijn die protone squiers de enige goeie die gemaakt zijn naast de oude modellen

telecastermaster
9 augustus 2003, 12:31
Kolere zeg, 605 EUR voor een koreaanse squier :o

iam
9 augustus 2003, 12:33
ja hé :o

maar schijnen echt bijna evengoed te zijn als de USA-ones...

Nicci
9 augustus 2003, 20:47
ja hé :o

maar schijnen echt bijna evengoed te zijn als de USA-ones...

ok. hier begrijp ik dus weinig van: gisteren had je nog geen idee of het uberhaupt meer dan brandhout was en loop je al te verkondigen dat van een bijna professionele kwaliteit zijn . . . .

je wilt hem erg graag kopen. daarom moet het een fantastische gitaar zijn. ik wil je graag helpen: deze squier is het beste dat er ooit gemaakt is op gitaargebied. werkelijk. het moment dat je hem in je bezit hebt komt de rest van de wereld daar ook achter en heb jij een goudmijntje in je bezit! echt waar. wat ze daar op ebay ook bieden, jij gaat daar overheen.

iam
9 augustus 2003, 20:58
ja hé :o

maar schijnen echt bijna evengoed te zijn als de USA-ones...

ok. hier begrijp ik dus weinig van: gisteren had je nog geen idee of het uberhaupt meer dan brandhout was en loop je al te verkondigen dat van een bijna professionele kwaliteit zijn . . . .

je wilt hem erg graag kopen. daarom moet het een fantastische gitaar zijn. ik wil je graag helpen: deze squier is het beste dat er ooit gemaakt is op gitaargebied. werkelijk. het moment dat je hem in je bezit hebt komt de rest van de wereld daar ook achter en heb jij een goudmijntje in je bezit! echt waar. wat ze daar op ebay ook bieden, jij gaat daar overheen.

don't pull a sarcastic one on me man! :)
ik verkondig nix, ik heb gezegd schijnen

nuja het is toch al te laat :(

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2548679770&category=46647[/u]

Nicci
9 augustus 2003, 21:02
gewoon meer bieden! ik meen het!

iam
9 augustus 2003, 21:03
ja anyways... ik heb niet meer dan 605?...

en de veiling is al afgelopen :(

hansoonk
9 augustus 2003, 23:13
ja anyways... ik heb niet meer dan 605?...

en de veiling is al afgelopen :(

Alsjeblieft niet gaan janken :razz: ... Vorig jaar heb ik een Tele gekocht in Duitsland via e-bay. In de maanden ervoor heb ik het aanbod daar intensief gevolgd en heb ik een paar keer zo'n Squier Protone Thinline langss zien komen. Die gingen iedere keer weg voor zo'n 350 tot 400 Euro (net iets minder dan een Mexicaanse of Japanse Thinline). Ze worden dus met een zekere regelmaat aangeboden (zo eens per twee maand ...) en gaan dan voor een redelijke prijs weg. Gewoon geduld hebben!!!! Ik zo'n twee jaar geleden ook eens op Marktplaats-advertentie voor een Protone Tele gereageerd en had al een afspraak om zaterdags te komen kijken (prijs 600 gulden) ... hij is toen net voor mijn neus weggekaapt door iemand die er 800 gulden voor overhad :evil:

Het zijn mooie gitaren, ik weet niet of ze beter zijn dan de Mexicaanse of Japanse Thinlines ... met de rode lak, de witte binding en de gouden hardware zijn ze wel 'sjieker' ... op Harmony Central wordt-ie door een van de gebruikers de ' Bordello-Tele' genoemd, dus hoeveel meer sjiek wil je hem nog hebben. :cool:

SiNiSTRaL
9 augustus 2003, 23:45
hehe
pimp-o-caster

Mitch
9 augustus 2003, 23:52
Dit betekent dat de Surfcaster niets is geworden ?

Volgens mij wil je gewoon een leuk glimmertje, iam :D
Mag hoor ! :wink:

Anders Destium
10 augustus 2003, 00:07
Iam is een beetje apart als het om merken en waardetoekenning gaat: Elke willekeurige merkgitaar zou een tijdje terug nog onderdoen voor een obscure Russische Shamray (zonder dat hij er ooit 1 in het echt had gezien of vastgehad), en nu is een Squier die óóit 1000 gulden heeft gekost in 1 keer meer dan 600 Euro waard :-? En dan ook nog lopen te verkondigen dat je bij een nieuwe gitaar altijd teveel betaalt...

SiNiSTRaL
10 augustus 2003, 00:23
Iam is een beetje apart als het om merken en waardetoekenning gaat: Elke willekeurige merkgitaar zou een tijdje terug nog onderdoen voor een obscure Russische Shamray (zonder dat hij er ooit 1 in het echt had gezien of vastgehad), en nu is een Squier die óóit 1000 gulden heeft gekost in 1 keer meer dan 600 Euro waard :-? En dan ook nog lopen te verkondigen dat je bij een nieuwe gitaar altijd teveel betaalt...

volgens mij anders destium, correct me if i'm wrong, ben jij zo iemand in wiens ogen een gitaar nooit beter kan zijn als een van de grote merken, zeker niet als het een onbekender merkje is :)

iam
10 augustus 2003, 04:59
Iam is een beetje apart als het om merken en waardetoekenning gaat: Elke willekeurige merkgitaar zou een tijdje terug nog onderdoen voor een obscure Russische Shamray (zonder dat hij er ooit 1 in het echt had gezien of vastgehad), en nu is een Squier die óóit 1000 gulden heeft gekost in 1 keer meer dan 600 Euro waard :-? En dan ook nog lopen te verkondigen dat je bij een nieuwe gitaar altijd teveel betaalt...

ik heb nooit gezegd dat een willekeurige merkgitaar zou onderdoen voor een shamray... ik dacht gewoon dat het een leuk goedkoper en waarschijnlijk ook kwalitatief hoog alternatief was dan een customshop van de grote merken waar je 5 tot 6 maal zoveel voor betaald (en je nog niet eens zoveel mogelijkheden hebt)

'bout die squier: heb nooit gezegd datie meer dan 600 euro waard is, ik had alleen maar gemeld datie voor zoveel was weggegaan... persoonlijk zou ik niet meer dan 300? voor die gitaar gegeven hebben...

mja mss heb ik me wel wat laten gaan ivm het nieuwe gitaargebeuren.... maar toch, soms betaal je gewoon te veel
maar ik ga voor een 2dehandse gaan omdat je daar wel soms goeie deals tegenkomt :)

dusja... pfff het is wat laat man, brein sputtert tegen... hittin the deck man :)

[/u]

closure
10 augustus 2003, 08:04
en heb je ze?

Mitch
10 augustus 2003, 17:09
Dit betekent dat de Surfcaster niets is geworden ?

Volgens mij wil je gewoon een leuk glimmertje, iam :D
Mag hoor ! :wink:

nog maar een keer dan...

Negative K3 fan
10 augustus 2003, 17:22
Iam is een beetje apart als het om merken en waardetoekenning gaat: Elke willekeurige merkgitaar zou een tijdje terug nog onderdoen voor een obscure Russische Shamray (zonder dat hij er ooit 1 in het echt had gezien of vastgehad), en nu is een Squier die óóit 1000 gulden heeft gekost in 1 keer meer dan 600 Euro waard :-? En dan ook nog lopen te verkondigen dat je bij een nieuwe gitaar altijd teveel betaalt...

volgens mij anders destium, correct me if i'm wrong, ben jij zo iemand in wiens ogen een gitaar nooit beter kan zijn als een van de grote merken, zeker niet als het een onbekender merkje is :)

grote merken = ibanez

SiNiSTRaL
10 augustus 2003, 17:27
Iam is een beetje apart als het om merken en waardetoekenning gaat: Elke willekeurige merkgitaar zou een tijdje terug nog onderdoen voor een obscure Russische Shamray (zonder dat hij er ooit 1 in het echt had gezien of vastgehad), en nu is een Squier die óóit 1000 gulden heeft gekost in 1 keer meer dan 600 Euro waard :-? En dan ook nog lopen te verkondigen dat je bij een nieuwe gitaar altijd teveel betaalt...

volgens mij anders destium, correct me if i'm wrong, ben jij zo iemand in wiens ogen een gitaar nooit beter kan zijn als een van de grote merken, zeker niet als het een onbekender merkje is :)

grote merken = ibanez

dat zijn jouw woorden ;)

iam
10 augustus 2003, 18:26
Dit betekent dat de Surfcaster niets is geworden ?

Volgens mij wil je gewoon een leuk glimmertje, iam :D
Mag hoor ! :wink:

nog maar een keer dan...

er is nog een surfcaster projectje op ebay bezig... ik zie wel hoe ik daar uit kom :D

tuurlijk zoek ik een glimmertje :lol:

heb nu mn oog ook laten vallen op de am73t van ibanez :oops:

nuja ik laat ook mn oog op alles vallen... :razz:

Anders Destium
10 augustus 2003, 18:39
[
volgens mij anders destium, correct me if i'm wrong, ben jij zo iemand in wiens ogen een gitaar nooit beter kan zijn als een van de grote merken, zeker niet als het een onbekender merkje is :)

grote merken = ibanez[/quote]

Goede wijn behoeft geen krans, dus als iemand tevreden is met een Epi, Squier of Sovjet dan vind ik dat dat moet kunnen. Ik weet zeker dat Ibanez niet de beste gitaren maakt, alleen voldoen ze precies aan mijn eisen en verwachtingen aan een gitaar. Wat je hier vaak meemaakt is dat iemand van een lelijk eendje een zwaan probeert te maken, bijvoorbeeld door vol te houden dat een Epi gelijkwaardig zou zijn aan een Gibson van hetzelfde type...Een 3 keer zo dure Gibson is niet 3 keer zo goed als een Epi, maar als degene die hem koopt daar geen problemen mee heeft is er niets aan de hand. Je moet alleen niet gaan beweren dat ie net zo goed is als de échte, een eigenschap waar veel Epi en Squier-bezitters last van hebben. Het komt je geloofwaardigheid niet ten goede als je dat soort dingen tegen beter in blijft volhouden. Er zijn maar weinig merken die waar voor geld bieden, en dan denk ik aan bijvoorbeeld Godin, the Heritage, Pattrick Eggle of Hamer. Kleine merken, hoge kwaliteit.

Niet hopen dus...

SiNiSTRaL
10 augustus 2003, 19:58
ik neem aan dat je met epi bezitters die bij hoog en laag beweren dat hun gitaar even goed is als een gibson mij bedoeld....DAT HEB IK DUS NOOIT GEZEGD DOM BALLETJE, het enige wat ik heb gezegd: ik heb de epi..totzover begreep je me nog, ik heb de gibson ook bespeeld, tot zover snapte je mij ook nog, maar toen kwam de grote verassing, want ik zei: de gibson is niet superveel beter , tuurlijk issie wel beter, maar ik vind um echt niet veel beter, tuurlijk, als ik het geld had gehad had ik de gibson versie gekocht, maar ik vind dat je bij de epi een veel betere prijs/kwaliteitsverhouding hebt, ik vind mijn epi bijna net zo goed als de gibson spelen, alleen de elementen zuigen, dus die zijn vervangen....dus ik vind dit gewoon een goeie gitaar, en leg me dan geen woorden in de mond (en zeg nou niet schijnheilig: dat deed ik niet, met je 'ik noem geen namen' gelul)....

The Mule
10 augustus 2003, 20:48
ik neem aan dat je met epi bezitters die bij hoog en laag beweren dat hun gitaar even goed is als een gibson mij bedoeld....DAT HEB IK DUS NOOIT GEZEGD DOM BALLETJE

Rustig man, je bent niet de enige (en dus misschien iets te voorbarig geconcludeerd dat het hier over jou gaat?)

Ik ben er in mijn jarenlange gitaarforum loopbaan (Fender Discussion Page, The Les Paul Forum, Gitaarforum) honderden tegengekomen. Sterker nog, ben er lange tijd zelf eentje geweest! :oops:

Groei je vanzelf overheen, net als bedplassen... :-D

green_day
10 augustus 2003, 21:01
hey iam.. hardstikke tof dat je hard op zoek bent naar een gitaar en zo hoor, dus offence maarree..

is het niet zo dat je elke gitaar die er lekker uit ziet en niet te duur is als potentiele kanshebber ziet om de jouwe te worden ofzo? een telecaster, een surfcaster een les paul.. dat zijn errrrgg verschillende gitaren hoor! daarbij komt ook nog es dat je niet weet hoe ze klinken. Misschien heb je een hele mooie gitaar die over het algemeen erg goed klinkt, maar voor jou absolute brak is. Denk dat het verstandig is om daar even bij na te denken van.. wat voor geluid wil ik nou eigelijk

iam
10 augustus 2003, 21:20
hey iam.. hardstikke tof dat je hard op zoek bent naar een gitaar en zo hoor, dus offence maarree..

is het niet zo dat je elke gitaar die er lekker uit ziet en niet te duur is als potentiele kanshebber ziet om de jouwe te worden ofzo? een telecaster, een surfcaster een les paul.. dat zijn errrrgg verschillende gitaren hoor! daarbij komt ook nog es dat je niet weet hoe ze klinken. Misschien heb je een hele mooie gitaar die over het algemeen erg goed klinkt, maar voor jou absolute brak is. Denk dat het verstandig is om daar even bij na te denken van.. wat voor geluid wil ik nou eigelijk

je hebt gelijk... ben gewoon een beetje aan het random rondkijken hé :-?
maar denk nu toch dat ik gewoon een H-H gitaar ga nemen met coil tap (ev. een zonder die echt goed klinkt)

maar gitaar die ik nu zoek, hoeft ook niet supergoed te zijn...

als ik echt uitgefigured heb wat ik wil, en wat meer gitaarervaring heb opgedaan dan steek ik dat in de shamray...

anyway... ik geef toe dat ik soms nog te veel uitga van de looks :oops:

green_day
10 augustus 2003, 21:24
hey iam.. hardstikke tof dat je hard op zoek bent naar een gitaar en zo hoor, dus offence maarree..

is het niet zo dat je elke gitaar die er lekker uit ziet en niet te duur is als potentiele kanshebber ziet om de jouwe te worden ofzo? een telecaster, een surfcaster een les paul.. dat zijn errrrgg verschillende gitaren hoor! daarbij komt ook nog es dat je niet weet hoe ze klinken. Misschien heb je een hele mooie gitaar die over het algemeen erg goed klinkt, maar voor jou absolute brak is. Denk dat het verstandig is om daar even bij na te denken van.. wat voor geluid wil ik nou eigelijk

je hebt gelijk... ben gewoon een beetje aan het random rondkijken hé :-?
maar denk nu toch dat ik gewoon een H-H gitaar ga nemen met coil tap (ev. een zonder die echt goed klinkt)

maar gitaar die ik nu zoek, hoeft ook niet supergoed te zijn...

als ik echt uitgefigured heb wat ik wil, en wat meer gitaarervaring heb opgedaan dan steek ik dat in de shamray...

anyway... ik geef toe dat ik soms nog te veel uitga van de looks :oops:

hmm ja ok een h-h, maar waarom precies als ik vragen mag? toch niet omdat het beweerd wordt in dat ene hh of hsh topic dat een hh met coil split veelzijdiger is?

sorrie dat ik zo zit te zeiken hoor :razz:

Anders Destium
10 augustus 2003, 21:24
ik neem aan dat je met epi bezitters die bij hoog en laag beweren dat hun gitaar even goed is als een gibson mij bedoeld....DAT HEB IK DUS NOOIT GEZEGD DOM BALLETJE, het enige wat ik heb gezegd: ik heb de epi..totzover begreep je me nog, ik heb de gibson ook bespeeld, tot zover snapte je mij ook nog, maar toen kwam de grote verassing, want ik zei: de gibson is niet superveel beter , tuurlijk issie wel beter, maar ik vind um echt niet veel beter, tuurlijk, als ik het geld had gehad had ik de gibson versie gekocht, maar ik vind dat je bij de epi een veel betere prijs/kwaliteitsverhouding hebt, ik vind mijn epi bijna net zo goed als de gibson spelen, alleen de elementen zuigen, dus die zijn vervangen....dus ik vind dit gewoon een goeie gitaar, en leg me dan geen woorden in de mond (en zeg nou niet schijnheilig: dat deed ik niet, met je 'ik noem geen namen' gelul)....

Ik had het over het algemeen, niet alleen over jouw persoonlijk. Ik zal niet zo snel mensen persoonlijk aanvallen (op gitaren dan :wink: ), al schijnt dat niet standaard te zijn.
Ik heb jou inderdaad nog nooit horen zeggen dat je Epi gelijkwaardig is aan een Gibson (het is ook een mooie gitaar) maar in 1 van de topics die nu bovenaan staan is iemand wel weer op die toer bezig, net als horden ander Epibezitters. Kwaliteit zit hem niet alleen in bespeelbaarheid, maar ook in duurzaamheid en restwaarde (dit is eigenlijk een afgeleide van de kwaliteit). Iedereen met een Epi Les Paul heeft eigenlijk wel een speciale uitgave of whatever, volgens mij maken ze niet eens normale :) Op deze manier worden nietsvermoedende kopers flink op het verkeerde been gezet, hen in de waan latend dat ze daadwerkelijk een speciale gitaar hebben. Een Epi zal natuurlijk vrijwel altijd een betere prijs/kwaliteits verhouding hebben dan een Gibson (dat zeg ik ook in mijn vorige post: een 3x zo dure Gibson is niet 3x zo goed, dat is precies dezelfde opmerking). Het is logisch dat je een goedkopere gitaar koopt als je niet zoveel te makken hebt, maar Epi verkoopt veel gitaren omdat ze op de Gibson lijken. En dat heeft niets met kwaliteit te maken...

iam
10 augustus 2003, 21:29
hey iam.. hardstikke tof dat je hard op zoek bent naar een gitaar en zo hoor, dus offence maarree..

is het niet zo dat je elke gitaar die er lekker uit ziet en niet te duur is als potentiele kanshebber ziet om de jouwe te worden ofzo? een telecaster, een surfcaster een les paul.. dat zijn errrrgg verschillende gitaren hoor! daarbij komt ook nog es dat je niet weet hoe ze klinken. Misschien heb je een hele mooie gitaar die over het algemeen erg goed klinkt, maar voor jou absolute brak is. Denk dat het verstandig is om daar even bij na te denken van.. wat voor geluid wil ik nou eigelijk

je hebt gelijk... ben gewoon een beetje aan het random rondkijken hé :-?
maar denk nu toch dat ik gewoon een H-H gitaar ga nemen met coil tap (ev. een zonder die echt goed klinkt)

maar gitaar die ik nu zoek, hoeft ook niet supergoed te zijn...

als ik echt uitgefigured heb wat ik wil, en wat meer gitaarervaring heb opgedaan dan steek ik dat in de shamray...

anyway... ik geef toe dat ik soms nog te veel uitga van de looks :oops:

hmm ja ok een h-h, maar waarom precies als ik vragen mag? toch niet omdat het beweerd wordt in dat ene hh of hsh topic dat een hh met coil split veelzijdiger is?

sorrie dat ik zo zit te zeiken hoor :razz:

nee... :D haha
omdat ik het geluid van hum's toch wel mooi vind klinken over mn twin (heb dat al eens getest...)

en alhoewl ik weet dat je nooit een 'echt' single coil geluid kan hebben met coil tap... kan ik er toch een gedacht van vormen... en eventueel later een gitaar met enkel sc's kopen...

ik zie het nog wel

lupoloco
10 augustus 2003, 21:39
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2549269870&category=2384

:-D

iam
10 augustus 2003, 21:41
had ik al gezien ja... :)

anyway... ik laat het even rusten voor ik nog meer mensen op de zenuwen werk :oops:

Mitch
10 augustus 2003, 22:36
Heel herkenbaar hoor, iam, dat als je nog zoekende bent iedere gitaar die mooi is en binnen budget valt acuut tot hebzucht leidt !

Gaat pas over als je een gitaar of drie hebt gehad denk ik :D

Maar splitsbare H-H is een goede configuratie hoor, zeer werkbaar.

Anders Destium
10 augustus 2003, 23:49
Dat gaat helaas helemaal niet over als je een gitaar of 3 hebt gehad, het heeft ook een naam: GAS oftewel Gear acquisition syndrome :-? Ach, het is en blijft een leuke hobby :)

SiNiSTRaL
10 augustus 2003, 23:53
tis alleen bij sommigen wat erger.....:P
alhoewel....als ik het geld had zou bij mij ook de hele muur volhangen :D

sash
11 augustus 2003, 00:58
Ik had het over het algemeen, niet alleen over jouw persoonlijk....


Over JOUW persoonlijk... En dat studeert... :D