PDA

View Full Version : Mijn nieuwe racksound



ateng
22 februari 2020, 00:30
Wat verandering in mn rack, de ModPro is defect en de GX-700 is voor optredens niet meer betrouwbaar. Beiden uit de rack gehaald en een Lexicon PCM90 er in en alles weer opnieuw bekabelen.
ModPro gebruikte ik alleen voor chorus en daar gebruik ik nu de SPX90 voor... love the Symphonic patch! De GX700 gebruikte ik voor reverb en die is dus nu vervangen door de PCM90.

Hoor velen zeggen dat de Marshall JMP-1 een slechte clean heeft. Weet dat het een smaakkwestie is maar ik vind m lekker klinken ��


[url]https://m.youtube.com/watch?v=x4bqDhyIr9s

miyaru
22 februari 2020, 12:59
Mooie sounds, en ja Marshall kan clean heel mooi klinken!!!!! Ondanks wat anderen daarvan vonden/denken.......

jutter
22 februari 2020, 21:34
Klinkt toch retelekker!

arjanb01
22 februari 2020, 22:06
Clean, crunch en lead, alles klinkt helemaal af. Niks mis mee. Je sound maakt duidelijk waar je de mosterd vandaan haalt: Landau, Lukather, Huff... de LA boys uit de jaren 80. Niks mis mee👍

gitaarmike
26 februari 2020, 12:46
Mweh, ik prefereer toch echt een cleane fender sound. Maar slecht klinkt het zeker niet. Begin cleane sounds konden me niet bekoren maar dat lenny stukje op het eind klonk wel echt killer

showband
26 februari 2020, 15:08
lekker setje hoor.

miyaru
26 februari 2020, 15:48
Mweh, ik prefereer toch echt een cleane fender sound. Maar slecht klinkt het zeker niet. Begin cleane sounds konden me niet bekoren maar dat lenny stukje op het eind klonk wel echt killer

Ik heb beiden: een Fender en een Marshall versterker, en van beiden is het clean mooi - anders maar mooi!